Vakitöissä käyvät varastavat myös kakkostyöt itselleen!
Jo lähes 40 prosenttia työssä käyvistä tekee päätyön ohella sivutöitä.
https://www.aamulehti.fi/talous/art-2000011739526.html?utm_medium=promo…
Tiimipäällikön palkka + tuplapalkka sunnuntaisin siivoustyöstä. Ei näillä ahneilla kermapepuilla ole mitään rajaa! Jättäkää töitä meille muillekin!!!
Kommentit (126)
He tekevät satunnaisia töitä Vauva.fi:ssä
Hyvä, tehkää töitä, vaikka kolmea, jos Intia riittää niin mun ei edelleenkään sitten tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Jokin syy siihen on että nuo saa kaksi työtä mutta sinä et yhtään.
Oletko ajatellut kehittää itseäsi jotta kelpaisit?
Tai palauttaa se suojaosa että työttömän edes kannattaa ottaa sitä muutaman tunnin työtä.
Työn varastamisesta voi tehdä rikosilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän maksaa niistä lisätöistä kovempaa veroa kuin pelkkää "kakkostyötä" tekevä.
No eikä maksa. Vuosiansio sen veroprosentin määrää. Jos saat jostain työstä summan x vuodessa. Ja toinen saa päätyöstä summan y ja lisätyöstä summan Z, joka yhteensä on x, niin molemmat maksaa lopullisessa verotuksessa samabn verran veroa. Ihan sama millä prosenteilla enbakonpidätykset on tehty.
Toki y tai z sumnan pelkästään vuodessa tienannut maksaa vähemmän veroja kuin x summan tienannut.
Progression takia henkilöt joista toinen tienaa z summan ja toinen y summan, maksavat yhteensä vähemmän veroa kuin yksinään summan x tienannut. Tätä ehkä tarkoitettiin.
15 vuotta työttömänä olleena harmittaa ja ärsyttää kun työvoimatoimisto yrittää patistaa minun hakemaan töitä, työnantajalle on vaikea hienovaraisesti ilmoittaa että minulla ei ole tarkoitus ollenkaan ryhtyä töihin mutta pakko tulla hakemaan kun työvoimatoimista painostaa. Onneksi meillä on sdpläinen poliitikko Lindman joka pääsee kohta valtaan ja hänellä on hieno suunnitelma että listaamattomat yritykset pannaan maksaan kunnolla veroa ensin heiltä menee 25% alvia sen jälkeen tuloksesta otetaan 33% veroa ja sitten kuin yrittäjä nostaa itselleen rahaa niin siitä otetaan vielä 30. Ja pääosa näistä rahoista tulee minun työttömän käyttööni ja nyt mä vaadinkin että minulla järjestäisi valtio jotain kivaa vapaan ajan ohjelmaa esimerkiksi ulkomaanmatkoja tai kuitenkin kotimaassakin kaikenlaista kivaa ajanvietetoimintaa.