Miten miellyttää 50v miestä?
Alkaa olla keinot vähissä. Ollaan suht tuore pari, olen 40v nainen. Aiemmin suhteissa mies on ollut tyytyväinen kun makuuhuoneessa on vilkasta, mutta nykyinen ei innostu yhtä usein kuin itse.
Tuntuu että mies on koko ajan väsynyt ja huolta ja pientä krempaa on ja sitä valitellaan. Mies haluaisi laihtua mutta kuitenkin kun ehdotan liikkumista tms niin sanoo että haluaa olla kotona.
Mitä tässä enää voi tehdä?
Kommentit (34)
Kyllä 50v mies tarvitsee puolet nuoremman.
Moottoripyörä, matkustelua, olutta, perus anaali. T:Veijo Kajaanista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätys suihinotto
Sanoin jo että s*ksi ei kiinnosta niin paljon kuin minua. Haluaisin sängyssä miellyttää mutta mies on väsynyt. Toki pari kertaa viikossa innostuu, mutta muutoin vaan ärsyyntyy jos kiehnään kainalossa.
-ap
Miten mahtaa olla levon, ravinnon ja liikunnan laita? Nouseeko punttia? Syökö monipuolisesti ja ravitsevasti? Nukkuuko hyvin vai kuorsaako/heräileekö? Jos jokin noista ei ole kunnossa, se riittää viemään tehot keski-ikäiseltä mieheltä.
Verikokeisiin mars! Testosteroni ja kalium ainakin tarkistettava, mieluummin tietysti laaja kuva ja hivenainetasapainot.
T: 49v mies, joka tajusi itse mennä lääkäriin.
Ennustan, että tähän ketjuun tulee noin:
- kolme asiallista neuvoa
- joitakin kymmeniä trollausviestejä
- useita kymmeniä viestejä puhdasta miesvihaa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 50v mies tarvitsee puolet nuoremman.
Moottoripyörä, matkustelua, olutta, perus anaali. T:Veijo Kajaanista
Amen, samaa mieltä.
Lisäksi jenkkiauto pitää näin viiskymppisellä olla.
Ja sitten kun on ravinto ja hivenaineet kunnossa, niin liikkeelle mars myös. Tässä iässä ei enää lihakset pysy jos niitä ei käytä, vaikka olisi kuinka ollut 30 vuotta ihan hyvässä kunnossa ilman ylipainoa.
T: 49v mies
Tuosta painonpudotuksesta:
Exällä bmi jotain missiluokkaa. Sanoi mulle, et oikeastaan sinäkin voisit pudottaa tuota painoasi (olin ihan normi-bmi:ssä). Sanoin, et seksiä harrastamalla se paino putoaa. Vastasi siihen, et sitä pitäis harrastaa niin paljon. Vastasin takaisin: kyllä minä olen valmis :)))
(joo, hänellä oli joku neuroosi sen painon kanssa - kaikki muut, nuoremmat naiset, joilla bmi ylempi kuin hänellä, olivat "läskejä" tai "hirveitä läskejä". No kun, ei ollut/ole niin. Valitti aina kun päähän koskee. Sanoin, et mitäpä jos söisit vähän enemmän? - Ei mennyt jakeluun).
Vierailija kirjoitti:
Elämä toimii kun lopettaa pappojen miellyttämisen? Älä yritä liikaa. Elä itsellesi. Auttaa voi jos tarvii muita.
Tämähän se.
Miesten validaatiolle ei kannata elää, siinä jää lopulta pelkkä luu käteen.
Anna pari kertaa viikossa p*llua ja tee nakkikastiketta. Siinäpä se.
Ota välillä vaikka kädestä kiinni ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kolmas pyörä.
Tää.
Kolmas pyörä ja pari-kolme sormea perseeseen, niin alkaa ukosta löytyä virtaa. Ja ihan aikuisten okeasti!
Vierailija kirjoitti:
Eroa. Ansaitsette kumpikin sellaiset kumppanit jotka arvostaa, eikä ainakaan kirjoittele vähän halveeraavasti jonnekin vauva palstalle.
No tämä.
Miellytä sitä dumppaamalla se. Mies on hyödytön jos ei paneminen kiinnosta.