Millaisia ääniä korvasta kuuluu, jos siellä on vaikkutukos`
Mulla kuuluu kummallista paukahtelua ja napsumista, mutta korva ei ole varsinaisesti tukossa.
Kommentit (26)
Parhaimmillaan soittaa Pink Floydia
Ei korvasta yleensä mitään kuulu. Paitsi jos siellä on vaikka kärpänen.
Tulevat lottonumerot..nyt korva tarkkana..
Kuulo voi alentua jos tukos on iso. Ei sieltä yleensä ääniä kuulu.
Paukahtelu ja napsuminen liittyy ihan eri vaivaan.
No problemo, siellä vain vasara ja alasin työskentelee, relax bro
Silleen että välillä äänet häipyy. Välillä ei kuule. Jos on vettä siellä silloin humisee. Kohisee. Verenpaine kohisee myös . Jyskyttää. Jos sukeltaa trooppisessa vesissä pitää tiputtaa vähän alkoholia korviin. Loiset kuolee. Kun on painetta menee korvat lukkoon. Niin ilmassa kuin vedessä. Ravistamalla päätä vesitukos aukeaa useimmin.
Meriveden ja klooriveden jälkeen pitää käyttää makeaa vettä ja huuhdella sekä itsensä että välineet ja ne korvat. Siksi rannoilla on usein suihku makeaa vettä. Snorklaus välineet haurastuu merivedessä jos sulla kuivuu pintaan. Uimapuku.
Kuulee huonosti, tasapaino heittää ja korvat humisevat. Välillä tinnitustakin, mutta liittyneekö vaikkuun on eri asia.
Isku korvaan voi puhkaista tärykalvon. Silloin käynti lääkärillä. Purukumi auttaa lentokoneen nousussa ettei korvat pauku. Joku mikrofoni korvan takana kyllä voi tuottaa mitä ääniä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Meriveden ja klooriveden jälkeen pitää käyttää makeaa vettä ja huuhdella sekä itsensä että välineet ja ne korvat. Siksi rannoilla on usein suihku makeaa vettä. Snorklaus välineet haurastuu merivedessä jos sulla kuivuu pintaan. Uimapuku.
Suola.
Yleensä joku podcast alkaa soimaan tuossa tilanteessa
Korvaan voi mennä ötökkä. On niitä saatu sieltä ulos. Lääkärin työtä.
Mutta joskus ihmisen mieleen muistuu laulujen sanoja . Eikö ihmeellistä vuosien takaa. Ei kaikki katoa muistista vanhetessa. Pikkulinnut katosi jonnekin uusien asuinalueiden tieltä siksi on niin oudon hiljaista . Terveet korvat kuulee kyllä linnun laulut .
Eipä kuulunut juuri mitään. Olisi pitänyt hoksata aiemmin vaikun kertyminen mutta viimeinen niitti oli kun olin nukahtanut kaukosäätimen päälle ja stereot olvvat täysillä keskellä yötä. Heippalappu oli sitten hissisä aamulla.
Itsellä korva naksuu/rätisee, kun vaikku liikkuu korvassa ja/tai kotvatorvi on tukossa nuhan takia. Ja kuulo huononee
Vaikku, vaikku, vaikku, vaikku, vaikku. Noin ainakin minulla.
Yleensä soi jätkän humppa.
t.korvalääkäri.
Voit joko yrittää tyhjentää vaikkua huuhtomalla (apteekista saa välineitä ja neuvoja). Voi myös hankkia sellaista vaikkua pehmentäviä tippoja, jos ei huuhtelulla lähde (esim sellaisella korvapumpulla). Ei saa millaan tökkiä ja kaivella korvaansa. Vaikun pitäisi itsestään tulla ulos ihannetapauksessa.
Pahimmllaan korvat täynnä vaikkua voi saada huimausta aikaan.
Minulla usein korvat soi niin pahasti että sokeat kävelee päin punaisia liikennevaloja.