Voiko eksän vain pyyhkiä elämästä?
Kieltäytyä ajattelemasta häntå, poistaa kaikki muistot ja somejäljet?
Onko joku tehnyt näin?
Mietin, onko se normaalia vai tuleeko jotain traumoja myöhemmin?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Ex on ex eikä ole mitään syytä kerätä niitä mukana kannettavaksi taakaksi.
Miksi edes kysyt moista? Mitä tekisit/puhuisit exän kanssa? Vai mihin ajattelit säilyttää?
Itse poistan kaiken ja kaikki yhteydet kuvat yms. Jos jostain syystä törmättäisiin tuskin tuntisin. Ihme kyllä en ole yhteenkään exään törmännyt eron jälkeen. Enkä keksi ainuttakaan syytä miksi olisi pitänyt eron jälkeen yhteyttä.
Olisi myös liian suuri riski, jos ex olisikin katkera tai muuten pettynyt johonkin, että pääsisi näin pilaamaan uuden suhteeni.
Kun on erottu, on poistettu elämästä.
Kuka "kantaa niitä taakkana"? :D Siis jos on ollut yhtään normaalien ihmisten ero.
Sille taitaa olla syynsä mikset ole "ihme kyllä" eksiin törmännyt eron jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonot muistot eivät unohdu helposti, siksi kaikki niistä muistuttavat asiat ja ihmiset pitää poistaa elämästä. Eikä niitä pidä päästää takaisin, millään verukkeella, enää ikinä. Elämä helpottui heti, kun tämän tein, vaikka se tarkoitti entisen ystävänpiirin hylkäämistä. Silti narsistinen eksä seurasi perässä, lähetti omia kavereitaan urkkimaan uusista poikaystävistäni (välillä kotiin asti, jotta nämä pääsivät urkkimaan oikein kunnolla) ja tuhosi sillä menolla useamman suhteeni. Varsinkaan narsisteihin eivät päde mitkään samat säännöt kuin muihin, se on joko tai, eli olet ja elät niiden kanssa ja niiden ehdoilla tai katkaiset välit kokonaan.
Haloo, oliko sillä eksällä kokonainen vakooja-armeija käytössään 🙄 Ketä kiinnostaa kaverin eksän uusi poikaystävä :D
Narsistia kiinnostaa. Usein rikkovat lakia ja pitävät samalla huolen siitä, ettei uhria usko kukaan. Lisäksi saavat kicksejä siitä, että voivat valehdella eri suuntiin, pitää ihmisiä varuillaan ja aiheuttaa toiselle kärsimystä. Narsisti kyttää eksäänsä ja mustamaalaa tätä myös kontrollin vuoksi, koska puhuu pahaa selän takana ja haluaa tietää, mitä uhri on saanut tietää hänen touhuistaan. Naamatusten näyttelee kyllä hyvistä kaikille muille.
Kyllä voi ja suorastaan pitää. Hyvin ikävää jos joutuu pitämään yhteyttä esim. lasten takia, mutta harvoinhan noin on.
Huonoissa suhteissa vellominen sen trauman aiheuttaa ja kroonistaa, ei se, että katkaisee yhteydet laakista, jolloin tervehtyminen alkaa heti.
Vierailija kirjoitti:
Olin ennen tosi kaunis ja hoikka ja kaikenlaisra exää menbeisyydessä enkä ole kenenkään kanssa yhteydessä. Sain aina uutta seuraa kun menin vain baariin niin unohtui entinen. Toki joskus jos olin ollut tosi rakastunut niin saattoi olla vaikea unohtaa vaikka kaikki muut oli itsestä kiinnostuneita.
Olin baarissa aina just se en se pamela andersonin näköinen vaan juuri se viattoman mutta kauniin näköimen, vähän urheilullinen vartalo kiknteä painoa 46-52kg.
Muistan kun itkin joskus kun jostain jutusta ei tullut mitään mutta kun lähdin jonnekin niin oli lähes outoa ettå miksi juttu loppui kun voisi sanoa että jollain tasolla kaikki aina vähintään kiinnostui musta. Muistan kun menin johonkin niin kaikkien päät kääntyi ja jos ei kääntynyt niin oli sitten todella erilainen naismaku.
Muustan esim yjden reisdun kun olin taas eronnut ja oli ulkomaalaistaustainen miestuttu kaverina baarissa mikä oli mulle uusi kokemus niin kovin pitkään e
Sun tarina on täyttä incel-paskaa miestyypillisine naisvartalon kuvailuineen ja ulkomaalaishöpinöineen.
Älä esitä naista, Pasi. Se ei onnistu koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Ex on ex eikä ole mitään syytä kerätä niitä mukana kannettavaksi taakaksi.
Miksi edes kysyt moista? Mitä tekisit/puhuisit exän kanssa? Vai mihin ajattelit säilyttää?
Itse poistan kaiken ja kaikki yhteydet kuvat yms. Jos jostain syystä törmättäisiin tuskin tuntisin. Ihme kyllä en ole yhteenkään exään törmännyt eron jälkeen. Enkä keksi ainuttakaan syytä miksi olisi pitänyt eron jälkeen yhteyttä.
Olisi myös liian suuri riski, jos ex olisikin katkera tai muuten pettynyt johonkin, että pääsisi näin pilaamaan uuden suhteeni.
Kun on erottu, on poistettu elämästä.Kuka "kantaa niitä taakkana"? :D Siis jos on ollut yhtään normaalien ihmisten ero.
Sille taitaa olla syynsä mikset ole "ihme kyllä" eksiin törmännyt eron jälkeen...
Taakkoja keksii omasta päästään miehet, jotka yrittää täällä jankuttaa, että nainen ei saa itse valita seuraansa eikä lopettaa suhdetta eikä etsiä hyvää elämää.
Olen pyyhkinyt. Ei ole paljoa traumaa näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen pyyhkinyt. Ei ole paljoa traumaa näkynyt.
Tämä kannattaa aina. Hyvän ihmisen muistaa muutoinkin ja huonon haluaa vain unohtaa. Mitä pikemmin sen parempi.
Narsistista on vaikeaa päästä eroon. Uhri ei kaikkien valheiden jälkeen luota siihen, että saisi olla rauhassa, vaikka narsisti sitä kuinka lupailisi, heh. Ja narsisteilla erityisen brutaali tapa päättää mikä tahansa ihmissuhde, riistää toiselta ihmisarvo ja pahoinpidellä tämä ennen hylkäystä.
Silloin toisen haltuun jääneet kuvat ja videot voivat ahdistaa pitkään.
Niistä kannattaa vaan rehellisesti kertoa lähipiirille ja kaikesta muustakin, jos eksä jatkaa kiusaamista ja mustamaalaamista yhdessä hovinsa kanssa. Mitä useampi tietää narsistin tempuista, sen harvempaan ne enää tehoavat. Pari vuotta sitten alle 10 ihmistä tiesi eksäni kyttäävän ja kiusaavan vaimonsa ja nistijenginsä kautta, nyt tietää yli 300. Tärkein asia, joka usein unohtuu (koska haavoittuneessa tilassa oleva ihminen kaipaa seuraa), on kääntää selkä narsistin hoville, koska juuri se saa pahinta tuhoa aikaan. Kaikki julki myös, mihin hovi on syyllistynyt. Ja poliisille heti kaikki rikokset, pienimmätkin kunnianloukkaukset, seuraamiset, uhittelut, viestit, sähköpostit ym. jotta tuomio rikoksista saadaan.
Ei tule traumoja, mutta miten ajattelit onnistuvan ettet edes ajattele koskaan ?
Olin ennen tosi kaunis ja hoikka ja kaikenlaisra exää menbeisyydessä enkä ole kenenkään kanssa yhteydessä. Sain aina uutta seuraa kun menin vain baariin niin unohtui entinen. Toki joskus jos olin ollut tosi rakastunut niin saattoi olla vaikea unohtaa vaikka kaikki muut oli itsestä kiinnostuneita.
Olin baarissa aina just se en se pamela andersonin näköinen vaan juuri se viattoman mutta kauniin näköimen, vähän urheilullinen vartalo kiknteä painoa 46-52kg.
Muistan kun itkin joskus kun jostain jutusta ei tullut mitään mutta kun lähdin jonnekin niin oli lähes outoa ettå miksi juttu loppui kun voisi sanoa että jollain tasolla kaikki aina vähintään kiinnostui musta. Muistan kun menin johonkin niin kaikkien päät kääntyi ja jos ei kääntynyt niin oli sitten todella erilainen naismaku.
Muustan esim yjden reisdun kun olin taas eronnut ja oli ulkomaalaistaustainen miestuttu kaverina baarissa mikä oli mulle uusi kokemus niin kovin pitkään en kerennyt eroa surra kun joku suomalainen myös minusta kiknnostui ja tämä ulkomaalainen uhkasi häntä mutta mies ei silti perääntynyt ja jotain hässäkkää oli ja mun piti tehdä vaikea valinta kumman kanssa vietän iltaa. Molemmat lopulta piti mua kädestä kiinni ja sanoi mun pitää päättää edes toisen uhkailu ei vaikuttanut toiseen. Aika äkkiä tuli taas muuta kuin murehtia eroa.