Nautintoa tuottavat normaalit arkiset asiat, listataan
Listataan suurta nautintoa tuottavat täysin normaalit tai jokapäiväiset asiat, jotka kerta toisensa jälkeen, saa mielihyvähormonit hyrräämään.
1. Kauhea vessa hätä ja se tunne kun pääsee vessaan
2. Suurempi nautinto on pidätetty 2 hätä ja sen helpotus
3. Finnin puristus ja se räjähdys, kun se lentää peiliin, se tunne on mahtava
4. Kun raapasee jonkun näppylän vaikka selästä vahingossa puhki
5. Se tunne kun saat aamulla sen ekan kahvin
7. Se tunne kun pääset nukkumaan puhtaisiin juuri vaihdettuihin lakanoihin
Näitä riittää ja kyllä siitä arjestakin vaan voi nauttia kun katsoo pieniä asioita. Niistä voi iloita suuresti. Jatkakaa listaa.
Kommentit (659)
Vierailija kirjoitti:
Kun saa oikein antaumuksella vedellä hanskaan.
Vedellä? Med vatten?
Vettä käsineeseen?
Järvessä uiminen kesällä, sopivan viileän veden tunteminen iholla
Suomen kesä
Valkoihoinen henkilökunta kaupassa/ravintolassa/taksissa/bussissa/junassa.
Tuore sämpylä, vielä lämmin, ja voita päälle
Vierailija kirjoitti:
Itse valmistettu herkullinen ja edullinen ateria :)
Ei sellaista ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän ruoan syöminen
Kokeile joskus huonoa ruokaa. Saattaa olla vielä suurempi nautinto!
Kun koira käpertyy aina nautinnollisesti huokaisten nukkumaan oma selkä mun selkää vasten. Mies hivelemässä vuosien jälkeenkin aidon ihastuneena mun reisiä ja vatsaa, joita olen itse aina inhonnut, kun ovat niin paksut.
Aamulla meikkaaminen olkkarissa kahvia juoden, maikkarin aamuteevee taustalla pauhaten ja samalla itse muistuttaen, että lapsella on tarvittavat koulukirjat repussa, aamupala syötynä ja hampaat pestynä ennen kuin lähtee muka nolojen pusujen ja halien jälkeen kouluun.
Kun mies vie autolla töihin, vaikka bussillakaan ei menisi kovin pitkään.
Paneminen,paneminen,paneminen.no sit voi lisätä että ku aamulla on paskahätä ni tekee päivän repimällä töitä ja 21.00 menee paikalle ni sekin on palkitsevaa
Vierailija kirjoitti:
Käteenveto
Voi jumankauta eikö teillä mitään muuta tuu mieleen! Tää ketju on arkipäiväisistä PIENISTÄ ASIOISTA joita voi huomata ympärillään jos oikein osaa katsoa. Tai no enhän mä voi tietää miten pienet teillä on. No joka tapauksessa hankkikaa nyt ees vähän mielikuvitusta.
Auringon lämpö terassilla
Täysi jääkaappi ja ruokakaappi
Lämmin keli, alle -10
Sauna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käteenveto
Voi jumankauta eikö teillä mitään muuta tuu mieleen! Tää ketju on arkipäiväisistä PIENISTÄ ASIOISTA joita voi huomata ympärillään jos oikein osaa katsoa. Tai no enhän mä voi tietää miten pienet teillä on. No joka tapauksessa hankkikaa nyt ees vähän mielikuvitusta.
Vedä päähäsi visvainen virtahevon vee. Siinä sulle vähän mielikuvitusta!
Vierailija kirjoitti:
Auringon lämpö terassilla
Täysi jääkaappi ja ruokakaappi
Lämmin keli, alle -10
Sauna
Miten alle -10 on lämmin keli? Sehän on vähintään 10 astetta pakkasta.
Tyttöpissalla käyminen jos on ollut tosi kova hätä
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu ja vapaapäivä, ei herätyskelloa.
Aawwhh Tämä on luxusta: aamu ilman kiirettä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käteenveto
Voi jumankauta eikö teillä mitään muuta tuu mieleen! Tää ketju on arkipäiväisistä PIENISTÄ ASIOISTA joita voi huomata ympärillään jos oikein osaa katsoa. Tai no enhän mä voi tietää miten pienet teillä on. No joka tapauksessa hankkikaa nyt ees vähän mielikuvitusta.Vedä päähäsi visvainen virtahevon vee. Siinä sulle vähän mielikuvitusta!
Mistä näitä idi.oot.te.ja oikein sikiää ? 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käteenveto
Voi jumankauta eikö teillä mitään muuta tuu mieleen! Tää ketju on arkipäiväisistä PIENISTÄ ASIOISTA joita voi huomata ympärillään jos oikein osaa katsoa. Tai no enhän mä voi tietää miten pienet teillä on. No joka tapauksessa hankkikaa nyt ees vähän mielikuvitusta.Vedä päähäsi visvainen virtahevon vee. Siinä sulle vähän mielikuvitusta!
Mistä näitä idi.oot.te.ja oikein sikiää ? 😳
Siinäpä sulle miettimistä lauantaiehtoon ratoksi!!!
Hyvän ruoan syöminen