Nautintoa tuottavat normaalit arkiset asiat, listataan
Listataan suurta nautintoa tuottavat täysin normaalit tai jokapäiväiset asiat, jotka kerta toisensa jälkeen, saa mielihyvähormonit hyrräämään.
1. Kauhea vessa hätä ja se tunne kun pääsee vessaan
2. Suurempi nautinto on pidätetty 2 hätä ja sen helpotus
3. Finnin puristus ja se räjähdys, kun se lentää peiliin, se tunne on mahtava
4. Kun raapasee jonkun näppylän vaikka selästä vahingossa puhki
5. Se tunne kun saat aamulla sen ekan kahvin
7. Se tunne kun pääset nukkumaan puhtaisiin juuri vaihdettuihin lakanoihin
Näitä riittää ja kyllä siitä arjestakin vaan voi nauttia kun katsoo pieniä asioita. Niistä voi iloita suuresti. Jatkakaa listaa.
Kommentit (659)
Vierailija kirjoitti:
Kilo itse valitsemiani irtokarkkeja ja niiden syöminen.
Riitäisi mulle kolmeksi vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Perjantai-iltana kun on takana treenit ja kodin siivous, ruoka on tulossa uunissa, takassa tuli ja saa istahtaa sohvalle viinilasin kanssa. Tieto, että aamulla ei kello herätä. Mukavaa illanviettoa, lautapelien pelaamista, kuunnellaan musiikkia, jutellaan. Ihan parasta
Mikä ihmeen ihanuus niin monelle on viinin juominen? Lihottaa, on epäterveellistä, uni heikkenee, rahat menee ja maistuu ja haisee pahalta! Lapset inhoaa viinintuoksuista känniääliötä.
Hmm, sulla on jotain traumoja viinistä? Mä kun en muuten herkuttele, niin mulle herkku on hyvä ruoka ja sen kanssa viini. Jotain paheita sitä kai ihmisellä saa olla. Eipä nuo lapset ole traumatisoituneet, vaikka olen viiniä joskus juonut. Nyt ei puhuta mistään taaperoista. Ja niin kauan kuin omalla rahalla viinini ostan, niin se ei kuulu muille. M
Selittelyn makua. Huono omatunto kuitenkin su
Kaikki arvot priimaa ja hyvä kunto. Mukavaa päivää!
Just nyt keitetyt pakastevihannekset ja purkista tonnikalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riitäisi mulle kolmeksi vuodeksi.
Kilo menee viikonlopussa eikö ole edes paljoa.
Se tunne kun saa aamulla herätä hitaasti ja rauhassa ilman herätyskelloa.
Kun herää aamuun, vaikka oli jo luovuttanut siitä ajatuksesta. Morning has broken. Aurinko osuu ikkunoihin ja luo valopylväät lentokoneen matkustamoon. Ollaan selvitty ja matka kotiin voi alkaa.
Kun heräät yöllä kauheaan janoon tai esim.kesähelteellä ...ja juot sit jää kylmää vettä tai mehua.
Minulle ovat eniten tuottaneet nautintoa ihanat oopperamatkat Berliiniin, Parisiin ja Bayreuthiin.
Kun muija odottaa lahjaksi timanttikorua, niin muistan tuon, että nukkumaanmeno puhtaisiin lakanoihin voittaa kaiken!
M47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pier*eminen
Onko myös tur*votusta? Jos on kannattaa miettiä mistä se johtuu.
Onko laktoosi-intoleranssi iskenyt vai vääränlainen ruokavalio.
Jos pier*emisestä saa ihan nautintoa niin voisi ajatella, että suolistossa on aika moinen paine jonka purkautuminen tuo nautintoa ja tuo paine syntyy monesti vääränlaisesta ruuasta tai vaikka tuosta laktoosivaivasta.
Kylä terve ihminen pieree, se on aivan normaalia kaikille. Turha väittää sairaiksi kaikkia piereskelijöitä.
Totta kai pieree, mutta harvalle se normaali piereskely tuottaa suurta nautintoa. Siitä tässä oli kyse.
Jos piereminen tuntuu suurelta nautinnolta ja arjen luksukselta, niin silloin tautalla on varmaan se, että vatsassa on niin tukala olo, että kun sitä painetta saa purettua piereskelemällä niin se tuntuu hyvälle.
Jos ilmavaivat ovat kovia ne ovat yleensä oire jostakin.
Kaikki ihmiset piereskelee noin 15-20 x päivä , kyllä minä sen tiedän ,enkä ole piereskelijöitä (eli meitä kaikkia)sairaaksi väittänyt.
Jos ihminen ei piere, hän on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ovat eniten tuottaneet nautintoa ihanat oopperamatkat Berliiniin, Parisiin ja Bayreuthiin.
Nämä siis ovat sinulle arjen nauti*ntoja? Ei kai, varmaan kuitenkin harvinaista he*rkkua. Arjen naut*into tarkoittaa sitä, että teet sitä joka päivä tai ainakin lähes joka päivä, kuten esim aamukahvi.
Siis tämäkin jäi "tarkas*tetta*vaksi"
Naure*ttavaa, että joka toinen kommetti on "julkais*ukelv*oton" vaikka vain jollekin toivottaa hyvää päivä.
Vierailija kirjoitti:
Kun muija odottaa lahjaksi timanttikorua, niin muistan tuon, että nukkumaanmeno puhtaisiin lakanoihin voittaa kaiken!
M47
Oliko tuo kommentti siis vaimoltasi?
Kai ymmärrät, että jos ei ollut, niin silloin tuo ei päde vaimoosi?
Mutta en usko hetkeäkään, että sinulla on edes vaimoa ja tuskin se työttömältä tim*attikoruja haluaa.
Sitä paitsi halvimmat tima*nttikorvakorut saa 80 eurolla , mutta eihän vaimoisi tietenkään ole niiden arvoinen. Pyykkäät vaan ne petivaatteet ja petaat sänkyyn niin oikein hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi tulevan huono olo..
Vierailija kirjoitti:
M47
Oliko se kommentti siis sun mui*jalta?
Muutenhan se ei päde häneen.
Vierailija kirjoitti:
Paras asia on jos järkyttävä hammassärky loppuu.
Mulle järkyttävä hammassärky ei ole normaali arkinen asia.
Likaisten käsien pesun jälkeinen tunne
Kylä terve ihminen pieree, se on aivan normaalia kaikille. Turha väittää sairaiksi kaikkia piereskelijöitä.