Nautintoa tuottavat normaalit arkiset asiat, listataan
Listataan suurta nautintoa tuottavat täysin normaalit tai jokapäiväiset asiat, jotka kerta toisensa jälkeen, saa mielihyvähormonit hyrräämään.
1. Kauhea vessa hätä ja se tunne kun pääsee vessaan
2. Suurempi nautinto on pidätetty 2 hätä ja sen helpotus
3. Finnin puristus ja se räjähdys, kun se lentää peiliin, se tunne on mahtava
4. Kun raapasee jonkun näppylän vaikka selästä vahingossa puhki
5. Se tunne kun saat aamulla sen ekan kahvin
7. Se tunne kun pääset nukkumaan puhtaisiin juuri vaihdettuihin lakanoihin
Näitä riittää ja kyllä siitä arjestakin vaan voi nauttia kun katsoo pieniä asioita. Niistä voi iloita suuresti. Jatkakaa listaa.
Kommentit (566)
Vierailija kirjoitti:
Kilo itse valitsemiani irtokarkkeja ja niiden syöminen.
Riitäisi mulle kolmeksi vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät pierut varren kera.
Naiminen.
Kyllä siinä naiselta halut katoaa, kun mies piereskelee"varren kera"🤮
Oksettaa pelkkä ajatuskin.
Hyi saat*ana.
Mites kun akka pieraisee suoraan nenään suuseksiä annettaessa..kieli römpsässä.
vihervassareilta EI kysytä koska se on heille arkipäivää( eikä S Virralta)
t. hieno rouva
Vierailija kirjoitti:
Perjantai-iltana kun on takana treenit ja kodin siivous, ruoka on tulossa uunissa, takassa tuli ja saa istahtaa sohvalle viinilasin kanssa. Tieto, että aamulla ei kello herätä. Mukavaa illanviettoa, lautapelien pelaamista, kuunnellaan musiikkia, jutellaan. Ihan parasta
Mikä ihmeen ihanuus niin monelle on viinin juominen? Lihottaa, on epäterveellistä, uni heikkenee, rahat menee ja maistuu ja haisee pahalta! Lapset inhoaa viinintuoksuista känniääliötä.
Hmm, sulla on jotain traumoja viinistä? Mä kun en muuten herkuttele, niin mulle herkku on hyvä ruoka ja sen kanssa viini. Jotain paheita sitä kai ihmisellä saa olla. Eipä nuo lapset ole traumatisoituneet, vaikka olen viiniä joskus juonut. Nyt ei puhuta mistään taaperoista. Ja niin kauan kuin omalla rahalla viinini ostan, niin se ei kuulu muille. M
Selittelyn makua. Huono omatunto kuitenkin su
Kaikki arvot priimaa ja hyvä kunto. Mukavaa päivää!
Vierailija kirjoitti:
Tuskaisesti kuollut persu :)
Paskasesti kuollut viher h omo ;=D
Kylä terve ihminen pieree, se on aivan normaalia kaikille. Turha väittää sairaiksi kaikkia piereskelijöitä.