Nautintoa tuottavat normaalit arkiset asiat, listataan
Listataan suurta nautintoa tuottavat täysin normaalit tai jokapäiväiset asiat, jotka kerta toisensa jälkeen, saa mielihyvähormonit hyrräämään.
1. Kauhea vessa hätä ja se tunne kun pääsee vessaan
2. Suurempi nautinto on pidätetty 2 hätä ja sen helpotus
3. Finnin puristus ja se räjähdys, kun se lentää peiliin, se tunne on mahtava
4. Kun raapasee jonkun näppylän vaikka selästä vahingossa puhki
5. Se tunne kun saat aamulla sen ekan kahvin
7. Se tunne kun pääset nukkumaan puhtaisiin juuri vaihdettuihin lakanoihin
Näitä riittää ja kyllä siitä arjestakin vaan voi nauttia kun katsoo pieniä asioita. Niistä voi iloita suuresti. Jatkakaa listaa.
Kommentit (659)
Vierailija kirjoitti:
Kun muija odottaa lahjaksi timanttikorua, niin muistan tuon, että nukkumaanmeno puhtaisiin lakanoihin voittaa kaiken!
M47
Koruja saa kaupasta, mutta se on eri ihanaa, että puoliso yllätykseksi vaihtaa puhtaat lakanat, kun itse olet iltapesulla.
Äänikirjat, ääniraamattu sansa esim tai thru the bible. Luonto äänikirjat relax mind, body, soul, spirit. Nukkuminen, terveellinen ravinto, siisteys, liikunta [ punttia+aerobista ], luonto[ myös lintujen tarkkailu, tietty lintulaji on maali innokkaille!], Herran ylistys ja ylistysmusaa. Skill developments. Kaikki, mikä lisää onnellisuutta ja hyvinvointia ja välttää kurjuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilo itse valitsemiani irtokarkkeja ja niiden syöminen.
Luulisi tulevan huono olo..
Kaikista lemppariherkuista tulee hyvä olo, usein ne loppuvat kesken kun ovat niin ihanii.
Se tunne kun keskenkäynyt kilju alkaa kiertää suolistossa ja kuuma, hiivainen ja tanniininen ruikulipaska turahtaa Black Horseihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevät aurinko paistaa matalalta suoraan kotiin sisään.
Kevätaurinko = yhdyssana.
niin on myös suoraankotiin : )))))
Vierailija kirjoitti:
Minulle ovat eniten tuottaneet nautintoa ihanat oopperamatkat Berliiniin, Parisiin ja Bayreuthiin.
Minulle myös, mutta siellä joutuu joskus kosketuksiin rahvaan kanssa. Se pilaa nautinnon.
Minulle ovat eniten tuottaneet nautintoa ihanat oopperamatkat Berliiniin, Parisiin ja Bayreuthiin.
Nämä siis ovat sinulle arjen nauti*ntoja? Ei kai, varmaan kuitenkin harvinaista he*rkkua. Arjen naut*into tarkoittaa sitä, että teet sitä joka päivä tai ainakin lähes joka päivä, kuten esim aamukahvi.
Etsi huumorintajusi tänäänkin.
Onanointi muutaman kerran päivässä.
Voideltu ryvita-kasa. Siis se ohut jyvänäkkäri. Söin eilen illalla 10.
Nauti jka päivä siitä kun avaruuskivi ei putoa päähäni :)
Hitaat aamut ilman herätyskelloa. Tällaisina aamuina aamukahvi ja joku hyvä voileipä.
Aikaiset kesäaamut kun kukaan muu ei ole vielä herännyt. Saatan istua vaan pihalla aamukahvin kanssa.
Saunominen. Ja saunan jälkeen omatekoinen pizza ja joku hyvä sarja areenasta.
Ja minulle myös kummallista nautintoa tuottaa se, kun lauantai-iltana istun telkkarin ääressä viinilasin kanssa, ja kaikki tiskit ja pyykit on jo hoidettu.
Kun saa oikein antaumuksella vedellä hanskaan.
Hitaat aamut ilman herätyskelloa. Tällaisina aamuina aamukahvi ja joku hyvä voileipä.
Aikaiset kesäaamut kun kukaan muu ei ole vielä herännyt. Saatan istua vaan pihalla aamukahvin kanssa.
Ja minulle myös kummallista nautintoa tuottaa se, kun lauantai-iltana istun telkkarin ääressä viinilasin kanssa, ja kaikki tiskit ja pyykit on jo hoidettu.
Viinilasi ei ole yhtä puhelias kuin puoliso? Eikä häiritse kuten lapset? Särkymävaara kuitenkin on.
Viinilasi ei ole yhtä puhelias kuin puoliso? Eikä häiritse kuten lapset? Särkymävaara kuitenkin on.
Mä olen pitänyt tyynyä sylissä mutta voisin kokeilla viini- tai piimälasia. On näppärämmän kokoinen. 🤪 Mahtuu montakin.
Appelsiinit ja maito yhdessä. Harrastin sitä Jaffansyöntiä lapsena. Appelsiinit viilensin jääkaapissa.
Nukkuminen juuri vaihdetuilla lakanoilla.