Narsisti isästä tullut vanhoilla päivillä täysin hullu
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistisairaudet tuo ihmisen todellisen luonnon esiin.
Mietin vaan miten itse en enää yhtään jaksa keski-ikäisenä sen katkeria ja omille lapsille kateellisia juttuja. Lapsilla ei saisi olla mitään hyvää eikä missään menestyä. Sosiaalinen anti pelkkää päänaukomista ja jälkeenpäin sanomisten vatvomista mahdollistajan eli äidin puolelta.
Laajemmassa kuvassa tämö näkyy siten, ettö ikäluokkana vanhukset haluavat että nuoremmat ikäluokat maksavat heidän senuorilomansa vaikka se tarkoittaa korkeita eläkemaksuja ja 70v eläkeikää. Täysin prkeleitähän sellaiset ihmiset ovat .
No ei ne eläkkeellä olijat itse sitä päätä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tekemisissä??
Mahdollistajan eli mutsin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tekemisissä??
Luonteeltani olen sellainen empaatikko ja kasvanut siihen että vanhuksista huolehditaan. Jos äiti lähtisi jäisi se narsisti isä yksin paskoinensa, suihkussa ei voi käydä ja siivoamaan ei ryhdy laiskuuttaan.
Joo, kuulostat todella enpaattiselta 🤣
Ei empaattinen tarkoita vässykkää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan miten itse en enää yhtään jaksa keski-ikäisenä sen katkeria ja omille lapsille kateellisia juttuja. Lapsilla ei saisi olla mitään hyvää eikä missään menestyä. Sosiaalinen anti pelkkää päänaukomista ja jälkeenpäin sanomisten vatvomista mahdollistajan eli äidin puolelta.
Laajemmassa kuvassa tämö näkyy siten, ettö ikäluokkana vanhukset haluavat että nuoremmat ikäluokat maksavat heidän senuorilomansa vaikka se tarkoittaa korkeita eläkemaksuja ja 70v eläkeikää. Täysin prkeleitähän sellaiset ihmiset ovat .
Koko eläkesysteemi on pyramidihuijaus ja suuret ikäluokat oppi olemaan itsekkäitä ja ahneita. Pullamössöjä. 70v eläkeikä on jonkun narsistin päästä ja täysin mahdoton käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se hedonistinen elämäntapa uusine autoine vanhoilla miehillä oma päätös lasten räpistellessä kelan luukulla ja leipäjonossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tekemisissä??
Luonteeltani olen sellainen empaatikko ja kasvanut siihen että vanhuksista huolehditaan. Jos äiti lähtisi jäisi se narsisti isä yksin paskoinensa, suihkussa ei voi käydä ja siivoamaan ei ryhdy laiskuuttaan.
Mutta eikös se olisi sille kuspäälle ihan oikein? Alkaisi silmät avautua että mitä hyötyä niistä toisista olikaan. Ja saattaisi löytää syy-seuraussuhdetta yksin jäämisen ja pskan käytöksensä välille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päättävät koska ovat suurin yhteinen yhden asian puolesta oleva äänestäjäryhmä ja erityisesti näkee siitä mitä puheenvuoroja eläkeläiset aiheesta käyttää. Sama kuin ve älä käy hyökkäyssotaa , niin kyllä sitä puoltavan venäläisen olevan myös osasyyllinen vaikka ei sitä hyökkäystä päättänyt. Täysiä ahneita itsekkäitä stanoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisteista tulee vanhoina täysiä p*ruja ja oon huomannut, että myös mahdollistajan touhu pahennee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tekemisissä??
Mutta eikös se olisi sille kuspäälle ihan oikein? Alkaisi silmät avautua että mitä hyötyä niistä toisista olikaan. Ja saattaisi löytää syy-seuraussuhdetta yksin jäämisen ja pskan käytöksensä välille.
Ei narsku ikinä myönnä olleensa väärässä. Syy kun on aina muissa. Eikä se narskun yksinolo poista sitä sen narskun aiheuttamaa tuhoa.
Samoin kävi narsistiäidilleni. Sumutuksen takia tajusin vasta myöhemmin, miten hullu hän olikaan. Narsistille on kova paikka kun hovi häviää ja vanhenee, ja muutenkin vanhenemisen myötä ihmisitä tulee yhä enemmän omantyyppisiään. Eli narsistin tapauksessa äärettömän rasittavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo. Muistisairaiden oireet ovat Alzheimerin eri vaiheissa usein samanlaisia. Ärtyisyyttä alussa, lopussa muita ongelmia.
On muitakin muistisairauksia, kuin alzheimer
Kun ei viitti mennä hoitolaitokseen vanhempaansa kattomaan pitää muistaa kertoa mikä narsisti vAnhempi oli, ite oon työtön , Tai työkyvytön koska en saanut muotifarkkuja 13-vuotiaana. Kyllä siellä lähihoitajat ymmärtää.
Vanhat voi olla hankalia ja sairaita mutta mikä on keski-ikäisen diagnoosi jos ei sitä.kestä jos ei edes asu samassa hiushollissa ja on jumittunut lapsuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
&nbs
Kiinnitin huomiota sen buumeri zyskovithin pyörimiseen edelleen eduskunnassa, sen viedessä jonkun nuoremman edustajan paikan.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat voi olla hankalia ja sairaita mutta mikä on keski-ikäisen diagnoosi jos ei sitä.kestä jos ei edes asu samassa hiushollissa ja on jumittunut lapsuuteen?
Hankala on eriasia kuin hirviö ihmispaska
Vierailija kirjoitti:
Muistaisin kyllä jos minulle oltaisiin annettu palautetta persoonastani.
Saman kokenut, käsitykseni onkin että pers häiriöt vain pahenevat vanhetessa.
Eivät muistisairaat tai narsistitkaan tee mitään tahallaan, vaan siksi, että ovat sairaita tai häiriöisiä. He ovat kuitenkin perheenjäseniä, joita yleensä rakastaa, tahtoi tai ei. Ei heille tarvitse kostaa, mutta oma jaksaminen on tärkeää.
Narsistit on aina ärtyisiä ja olettaa että muut on varpaisillaan kokoajan ja koittaa miellyttää.