Vainoaako työkkäri vielä yli 5-kymppisiä?
Kommentit (33)
Kyllä! Enempi minua, 50+ naista on vainottu kun 20-vuotiasta tytärtäni.
Toivottavasti oikein paljon ja vaaditaan jotain vastiketta työttömyyskorvaukseen
Kevennyttenä, kaksi paikkaa kuussa pitää hakea.
Ei ole kukaan soitellut vuoden 2024 kesän jälkeen. Toki teen osa-aikatyötä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Enempi minua, 50+ naista on vainottu kun 20-vuotiasta tytärtäni.
Samoin mun 50+ äitiniäni kuin minua N26.
Sinulla sentään on täysin mahdollista saada töitä, minäkin löysin vielä 57-vuotiaana toimistotöitä. Yli 60-vuotiaiden on jo epätoivoista.
Lähes vuoteen ei ole kulunut mitään. N49
Alle vuosi eläkkeeseen ja kyllä kysellään, että minne olet hakenut pakolliset hakusi.
Olen 56v eikä työkkäri ole ikinä vainonnut minua.
Toki olen työelämässä ollut koko ikäni.
Vierailija kirjoitti:
Alle vuosi eläkkeeseen ja kyllä kysellään, että minne olet hakenut pakolliset hakusi.
Ei vi...... sentään.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa tulla pätemään.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti oikein paljon ja vaaditaan jotain vastiketta työttömyyskorvaukseen
Se on sitten jännä, että työnantaja laittaa kaikki yli 45 vuotiaiden hakemukset mappi Ö:hön, jollei ole jostain "erityisasiantuntijasta" kyse. Ihan normaaleissa ammateissa dissataan heti. Tämä on realismia nykypäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta sut vaihdetaan tuoreempaan (potkulaki) ja kyykytys alkaa.
Ei ole käynyt mielessä että sitä työtä voisi hakea jo nyt? Eipä tietenkään ja sitten seuraavassa lauseessa ihmetellään, kun tukia leikataan ja työkkäri vainoaa.
se rasittaa että soitetaan kerran 3. kuukaudessa ihan turhaan ja päivitellään hakua, antaisivat olla rauhassa ja tehdä ne 2 työhakua kuussa ja antaa niiden olla kun kuitenkin olen 5 kk pian Aasiassa
Andy
Me ollaan aviopari, 60 & 62, ja meitä vainotaan innokkaamin kuin pitkään aikaan. No minulla ei ole työnhakuvelvoitetta, koska olen työkyvytön, mutta kuntouttavaan työtoimintaan ollaan painostamassa. En haluaisi sinne, kun jo pelkkä matka uuvuttaa. Terveydenhoitajakin sanoi, että kuntouttavan tarkoitus pitäisi olla voinnin paraneminen, ei huononeminen. Omavalmentajani on kyllä kiva, hänestä ei ole valittamista, se on joku hyvinvointialueen työntekijä joka työtoimintaa tyrkyttää.
Puolisoni on kuntouttavassa työtoiminnassa, mutta hänen omavalmentajallaan on jokin pakkomielle, että hänen pitäisi hakeutua opiskelemaan insinööriksi. 62-vuotiaana! Paljonhan onkin järkeä valmistua insinööriksi eläkkeellä.
Kyllä 4 paikkaa joutuu hakemaan 63-vuotiaat. Näin Keski-Uudellamaalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole käynyt mielessä että sitä työtä voisi hakea jo nyt? Eipä tietenkään ja sitten seuraavassa lauseessa ihmetellään, kun tukia leikataan ja työkkäri vainoaa.
Kun niitä TYÖPAIKKOJA EI VAAN OLE, mitä voisi kokemuksellaan ja koulutuksellaan hakea. ei ap. ps: apllä on ihan oikea kauhuskenaario
Toki. Monella eläkeikä koittaa 7-kymppisenä.
Vainoaako? Sulla on työelämää edessä vielä yli 10 vuotta!