Olen nyt 46-vuotiaana miehenä herännyt siihen että haluan omia lapsia
Tämä asia, eli lapset, oli minulle aina sellainen "Ehkä jonain päivänä". En siis kieltänyt, mutta en ole koskaan ollut innoissani yrittämässä niiden hankkimista.
Nyt kuitenkin tämän vuoden aikana minussa on herännyt jonkinlainen "sisäinen herätyskello", ja olen nyt ihan varma että haluan omia lapsia.
Olen tällä hetkellä ilman parisuhdetta, ja olenkin alkanut tuunaamaan itseäni jotta saisin itselleni vielä lapsentekoiässä olevan naisen.
Mitä vinkkejä täällä olisi tarjolla kaltaiselleni myöhään heränneelle miehelle ihan yleisesti, ja myös ihan sopivan kumppanin hakua varten?
Kommentit (457)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, se tiedetään että miehet tykkää ottaa riskejä. Ap sperma kun yhdistyy realistisesti geriatrisen naisen munasoluun niin saadaan taas yksi laitoslapsi.
Geriatriassa hoidetaan yleensä yli 75-vuotiaita potilaita. Ap ei maininnut etsivänsä noin vanhaa naista.Perinteisesti geriatriseksi synnyttäjäksi on kutsuttu yli 35-vuotiaita äitejä. Mutta sanotaan toki modernimmin sitten ikääntynyt synnyttäjä. Asiaa se ei muuta.
Perinteisesti ei ole puhuttu geriatrisista synnyttäjistä, koska perinteisesti on ymmärretty, että geriatria on vanhuksia koskevaa lääketiedettä, ja naiset eivät menopaussin jälkeen synnytä. Eli kyseessä on oksymoroni.
Olen er
Naistenlehdet tuota näyttävät alkaneen käyttää 2020-luvulla, ja lähinnä provosoivassa tarkoituksessa. Ikinä en moista termiä kuullut silloin kun itse olin hieman vanhempi synnyttäjä noin 15 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös isän korkea ikä on liitetty tutkimuksessa lapselle aiheutuviin terveysriskeihin. Tarkkaan en muista mitä tässä yhteydessä pidettiin iäkkäänä isänä. Mutta esimerkiksi Oulun yliopiston laaja syntymäkohorttitutkimus on liittänyt sen ainakin korkeampaan skitsofrenian riskiin aikuisuudessa.
Lukuja, lähteitä. Ei vielä yhtäkään ole linkattu :DDD
Ja syyn tiedän; ne riskit eivät ole mitään jätisyttävästi suurenpia...Toisin kuin vanhoilla naisilla.
Tämä ilmiö on ihan yleissivistystä. Jos sinä tarttet sille lähteitä niin etsi nohevana poikana itse.
Ole miljonääri ja luovuta spermaa. Muita neuvoja ei ole eikä tule. Miljonäärikään ei välttämättä saa, jos lapsihimo perustuu tosiaan "haluun" eli sinä haluat lähmiä ja käsitellä lasta. Miksi kukaan täyspäinen nainen synnyttäisi viattoman luontokappaleen miehen leluksi? Halojata halloo. Mutta itä-blokissa ja muissa kevyen moraalin maissa naiset saattavat suostua tuollaiseen rahasta
Lapsi on emonsa eli äitinsä, eli jokainen "haluan lapsen" -ukko on saharan kokoinen red flag, sillä hän omaa jonkinlaisen himon lasta kohtaan, joka on emonsa. Miten siis kertoa jo etukäteen, että ei kunnioita äitiyttä, naiseutta, ja aikoo vaan ryöstää lapsen? Ei hyvää päivää sentään, toivottavasti kukaan nainen ei tällaiseen lankea ja auta armias sitä lasta joka tällaisiin olosuhteisiin syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realistisesti, jos tarjolle tulee joku 38-vuotias yh, joka voisi vielä pyöräyttää yhden lapsen jos sattuu löytämään osallistuvan isän, niin tartu tarjoukseen.
Osallistuva isä voi olla omalle lapselle, mutta ei niille toisen miehen 👍
Ei kiitti, en halua "isää" pilaamaan lapsen elämää ja hyvinvointia
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan nainen haluaisi ruveta eltaantuneen setämiehen lapsihaaveiden toteuttajaksi? Kyllä nuoret miehet ovat vanhoja herkumpia. Sinun juna meni jo. Mutta on sinulla oma roolisi kansantalouden koneistossa.
No toiselle kierrokselle lähtevät "hopeaketut" ovat yleensä 50-villityksessä ja vaihtavat naisen nuorempaan ja usein vielä tulee uusiakin lapsia tähänkin suhteeseen. Mitenkäs nämä hopeahapset saavat nuorempia naisia?
"Tämä asia, eli lapset, oli minulle aina sellainen "Ehkä jonain päivänä". En siis kieltänyt, mutta en ole koskaan ollut innoissani yrittämässä niiden hankkimista.
Nyt kuitenkin tämän vuoden aikana minussa on herännyt jonkinlainen "sisäinen herätyskello", ja olen nyt ihan varma että haluan omia lapsia.
Olen tällä hetkellä ilman parisuhdetta, ja olenkin alkanut tuunaamaan itseäni jotta saisin itselleni vielä lapsentekoiässä olevan naisen.
Mitä vinkkejä täällä olisi tarjolla kaltaiselleni myöhään heränneelle miehelle ihan yleisesti, ja myös ihan sopivan kumppanin hakua varten?"
Olet mies parhaassa iässä. Olet mahdolliset juoksusi jo juossut ja suhtaudut perheen perustamiseen aikuismaisesti.
Moni mies viivästyttää lasten hankintaa eri syistä, mutta yksi suurimmista syistä lienee se, että suomalainen nainen tuppaa olemaan liian epävakaa ja arvaamaton perhettä ajatellen.
Sinuna unohtaisin suomalaiset naiset ja ymmärrän, että uskot miksi, kun luet tämän ketjun naisten kirjoittamat katkeran ja ilkeät kommentit.
Suuntaa katse ulkomaille ja etsi mukava, ystävällinen tapauskovainen nainen jostain Aasian maasta, niin voit elää onnellisena miehenä. Ja etsi itseäsi nuorempi nainen heti suosiolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan nainen haluaisi ruveta eltaantuneen setämiehen lapsihaaveiden toteuttajaksi? Kyllä nuoret miehet ovat vanhoja herkumpia. Sinun juna meni jo. Mutta on sinulla oma roolisi kansantalouden koneistossa.
No toiselle kierrokselle lähtevät "hopeaketut" ovat yleensä 50-villityksessä ja vaihtavat naisen nuorempaan ja usein vielä tulee uusiakin lapsia tähänkin suhteeseen. Mitenkäs nämä hopeahapset saavat nuorempia naisia?
Huonosti. Sen todistavat tilastot. Ja ap ei ole edes toisella kierroksella. Neitseellistä isyyskokemusta hakemassa viisikymppisenä. Eihän tuohon kukaan länsimainen arvonsa tunteva nainen lähde. Ostamalla toki saa.
Jos sulla on pinkka kunnossa, joku nuorempi nainen voi sen lapsen sun kanssa tehdä, mutta helposti käy niin, että jos et kunnolla panosta perheeseen ja suhteeseen, nainen potkaisee sut pihalle ja rooliksesi jää vain elareitten maksaminen.
Köyhä vanhempi mies tuskin nuoremmalle kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös isän korkea ikä on liitetty tutkimuksessa lapselle aiheutuviin terveysriskeihin. Tarkkaan en muista mitä tässä yhteydessä pidettiin iäkkäänä isänä. Mutta esimerkiksi Oulun yliopiston laaja syntymäkohorttitutkimus on liittänyt sen ainakin korkeampaan skitsofrenian riskiin aikuisuudessa.
Ja syyn tiedän; ne riskit eivät ole mitään jätisyttävästi suurenpia...Toisin kuin vanhoilla naisilla.
Tämä ilmiö on ihan yleissivistystä. Jos sinä tarttet sille lähteitä niin etsi nohevana poikana itse.
Samat laulut jokaisella. Niitä lähteitä ei ole :DD
Ja nuo hopeoiden kakkoskierroksen mukulat ovat yleensä aina useamman tason alaspäin, esim. ensin tavallinen perhe kaupunkilaisnaisen kanssa ja seuraava onkin sitten joku riivinrauta jumalan selän takaa venältä, thaimaasta tai itä-suomesta. Näille menestynyt kaupunkilaismies voi olla niin kuuma että lankeavat silti aviorikokseen, jotta saavat omat lapsensa statusmiehen kasvatukseen. En ole koskaan nähnyt, että miehen kakkosvaimo olisi ylöspäin pariutumista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat laulut jokaisella. Niitä lähteitä ei ole :DD
John niitä tuoss oli.
Työkaveri haki vaimon Brasilista 50 vuotiaana ja heillä on nyt 3 lasta. Ihan onnelliselta perheeltä näyttää
Vierailija kirjoitti:
Ole miljonääri ja luovuta spermaa. Muita neuvoja ei ole eikä tule. Miljonäärikään ei välttämättä saa, jos lapsihimo perustuu tosiaan "haluun" eli sinä haluat lähmiä ja käsitellä lasta. Miksi kukaan täyspäinen nainen synnyttäisi viattoman luontokappaleen miehen leluksi? Halojata halloo. Mutta itä-blokissa ja muissa kevyen moraalin maissa naiset saattavat suostua tuollaiseen rahasta
Lapsi on emonsa eli äitinsä, eli jokainen "haluan lapsen" -ukko on saharan kokoinen red flag, sillä hän omaa jonkinlaisen himon lasta kohtaan, joka on emonsa. Miten siis kertoa jo etukäteen, että ei kunnioita äitiyttä, naiseutta, ja aikoo vaan ryöstää lapsen? Ei hyvää päivää sentään, toivottavasti kukaan nainen ei tällaiseen lankea ja auta armias sitä lasta joka tällaisiin olosuhteisiin syntyy.
Kaikki lapsia haluavat miehet ovat epäilyttäviä p*doja?
Nyt alkaa olla aika sakeita juttuja sunnuntai-aamupäivälle...Jopa tältä palstalta 😅😅😅😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli 56 kun sai esikoisensa. Huolehtiva, välittävä, sinut itsensä kanssa oleva ihminen.
Ja tunnen yhden 87-vuotiaan terveen ukkelin, joka on ikänsä juonut ja polttanut. Eli yksittäistapaukset eivät todista yhtään mitään. Plus että miehesi on ominaisuuksistaan huolimatta aivan liian vanha isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Realistisesti, jos tarjolle tulee joku 38-vuotias yh, joka voisi vielä pyöräyttää yhden lapsen jos sattuu löytämään osallistuvan isän, niin tartu tarjoukseen.
Miksi jo lapsensa hankkinut, kerran miehen isyyteen pettynyt haluaisi yhtäkään lasta enää ja vanhenevan taatan kaupan päälle ristiksi?
En lukenut näitä ketjun ilkeitä kommentteja, vaan kommentoin 38v lapsettomana naisena, jolle sitä sopivaa lasten isää ei tullut vastaan.
Tee itsellesi ja äitiehdokkaalle selväksi, että olet valmis jakamaan perhevapaat ja kaiken vastuun. Jos tämä ei ole itsellesi selvää, voit lopettaa lukemisen; et ole sopiva isäksi.
Panosta siihen, ettet ole laiskan ja pöhöttyneen näköinen. Ei tarvitse olla maratonkunnossa, mutta jätä/vähennä alkoholia, ulkoile paljon; näytä siltä, että jaksat leikkiä ja valvoa lapsen kanssa.
Etsi nimenomaan äitiä lapselle, jätä omat ulkonäköpreferenssisi syrjään. Älä etsi hyväkroppaista parikymppistä, vaan itsestään sopivasti huoltapitävää yli kolmekymppistä. Enkä nyt tarkoita itseäni :D
Omista paksu lompakko ja jaa höveliäästi rahaa naiselle. Maksa hänelle vaikka auto, ulkomaanmatkoja, ostoksia, harrastuksia tai mitä hän nyt haluaakaan. Rahalla saatat hyvällä tuurilla saada suostuteltua kelkkaasi jonkun lapsentekoon suostuvan nuoremman naisen, jolla ei ole omaa rahaa tai koulutusta.
Ilman rahaa turha toivo, ei kukaan nuori nainen oikeasti rakastu melkein viisikymppiseen. Miksi haluaisi melkein isänsä ikäisen, kun silloin nuorena voi vielä saada myös nuoria, komeita ja energisiä miehiä, joilta saa lisäksi terveemmät siittiöt jos niitä lapsia haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli 56 kun sai esikoisensa. Huolehtiva, välittävä, sinut itsensä kanssa oleva ihminen.
Ja tunnen yhden 87-vuotiaan terveen ukkelin, joka on ikänsä juonut ja polttanut. Eli yksittäistapaukset eivät todista yhtään mitään. Plus että miehesi on ominaisuuksistaan huolimatta aivan liian vanha isäksi.
Päinvastoin. Tässä asiayhteydessä ne yksittäistapaukset todistavat, että on mahdollista saada lapsia vanhana miehenä ja on mahdollista, että kaikki menee hyvin. Sehän tässä on olennaista.
- ohis
Osallistuva isä voi olla omalle lapselle, mutta ei niille toisen miehen 👍