Onko lähipiirissäsi parisuhteet kestäneet jos nainen on vähän (noin 15 vuotta) miestään nuorempi?
Kommentit (48)
Minulla ja miehellä on ikäeroa 12 vuotta, meneekö samaan kategoriaan? Olemme olleet naimisissa 5 vuotta ja parisuhteessa 8 vuotta. N42
Ei tuo 15 vuotta ole pieni ikäero. Se korostuu vasta vanhana. Vanhemmillani oli tuo ja he kyllä pysyivät yhdessä isän kuolemaan asti. Äidilleni se loppuaika oli kurjaa. Isäni ukkoutui pahasti jo viiskymppisenä, tuli terveysongelmia eikä piitannut niiden hoitamisesta, joten meni huonoon kuntoon ja äitini hoiti kotona kaiken. Onneksi isä sentään oli sen verran herrasmies, että eläkkeelle jäätyään vei äidin autolla töihin ja haki töistä.
Mutta tällaisessa kodissa kasvaneena en itse halunnut koskaan suurta ikäeroa.
En tunne ketään, jolla olisi ikäeroa yli 5 vuotta ja minulla on tosi laaja tuttavapiiri.
Ai vähän??? On ollut 15 vuotta vanhempi mies ja 17 vuotta vanhempi mies. Ei toiminut.
Seurustelin miehen kanssa ja kyllä se ikäero alkaa lopulta tökkimään. Itseäni häiritsi ja todellakin nolotti kun miehellä kaljuuntuvat ja täysin harmaantuneet hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin miehen kanssa ja kyllä se ikäero alkaa lopulta tökkimään. Itseäni häiritsi ja todellakin nolotti kun miehellä kaljuuntuvat ja täysin harmaantuneet hiukset.
😄
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ottanut ikäistäsi miestä? Normaaliälyinen tietää mitä on olla huomattavasti vanhemman miehen kanssa.
Oma avioliittoni, jossa mies 15v vanhempi, päättyi miehen alkoholismin vuoksi. Lopulta mies joi itsensä hautaan.