Lue keskustelun säännöt.
Mua ärsyttää kaikkien kirjoitusvirheiden lisäksi myös..
30.04.2007 |
veto-oikeus...
Edes telkkarin uutistenlukijat ja toimittajat eivät osaa lausua sitä oikein! Mä muistan kun opettaja ala-asteella kertoi ja opetti tätä kyseistä systeemiä ja opettipa siinä samalla kuinka se sana sanotaan.
Se on
VEETTO-OIKEUS!
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eli lausutaanko vitamin vai vaitamin?
Hänellä ei näköjään ole olleet latinan alkeetkaan hallussa.
Samalla tavalla pitää lausua ALKKOHOLI
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Naatrium ja kaalium ja liittium, sekä toki myöskin tamppooni. Ja olumppialaiset.
joku veetto-oikeus tai vetoo-oikeus.. hei ketä kiinnostaa??? ihan sama miten lausutaan.
kun teet elämästäsi vaikeaa...