Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko tunnistanut tänne kirjoittavia?

Vierailija
07.02.2026 |

Siis että olet törmännyt jossain toisaalla henkilön kirjoituksiin omalla nimellään? Minä olen.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Törmäsin täällä työkaveriini (50+ mies), joka kehuskeli 20+ naisen, eli siis minun, kärttävän häneltä tapaamista. Avaus sisälsi niin paljon yksityiskohtia, että tunnistin siitä itseni. Tapaamisen "kärttäminen" = kysyin, koska hän on menossa kahville/mennäänkö samaa aikaa? 

Vierailija
22/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Törmäsin täällä työkaveriini (50+ mies), joka kehuskeli 20+ naisen, eli siis minun, kärttävän häneltä tapaamista. Avaus sisälsi niin paljon yksityiskohtia, että tunnistin siitä itseni. Tapaamisen "kärttäminen" = kysyin, koska hän on menossa kahville/mennäänkö samaa aikaa? 

Se oli kuitenkin hyvä että annoit pesää lopulta! T: M50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari, sinä täällä. Jussi ja Erkki.

Vierailija
24/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin Matti. Hänen kynästään... näppiksestään ovat lähtöisin jukurtti ja rahka -kyselyt, puppailut ja Öööh... ihmisjoukot. 

Epäilin Mattia näistä kirjoituksista, ja sain vahvistuksen tarjoilemalla hänelle kerran miestä väkevämpää, joka kirvoitti kielenkannat. 

Älä yritä, Henna. Sun ääliömäiset hölinät tunnistaa aina.

Vierailija
25/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Helppo tunnistaa kun se kertoo olevansa avaruusolio ja mainitsee miltä planeetalta kuvittelee olevansa. 

Samat tarinat kertoo myös facebookissa omalla nimellään. 

Varmaan sukua sille Vettex Durrettille, mikä on sen norjalaisen entisen rinsessan Märtha Louisen puoliso. Hänhän on shamaani ja reptiliaani Andromedalta. 

Vierailija
26/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jakelen täällä muualta netistä löytämiäni tarinoita ominani

Vierailija
27/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yhden asiakkaan teksteistä. Jotka poistettiin tosi nopeasti täältä. Mutta sitä samaa oli lääkäreillekin kertonut. Työt loppus, joten en sitä tiedä miten jatkot. Mut ainakaan samaa hirveyttä ja kamalaa, ei ole täällä näkynyt.

Vierailija
28/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus luulen tunnistavani, mutta sitten totean olevani väärässä. 

Minut voi hyvinkin joku tunnistaa. Käyn avoimesti palstalla.

Vierailija
29/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iigor, vanha juoppo Pietarista.

Mua olet usein luullut Igoriksi koska en voi sietää wo-kea. Typerää läppää sulta. Mulla ei kuitenkaan ole minkäänlaisia sympatioita itäänkään päin vaan olen tavallinen äiti. 

Vierailija
30/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ainakin monesti luultu täällä joksikin ihan muuksi ja syytetty ja raivottu ties mistä. 

Vierailija
31/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus Hesarin kommenttiosion vakiokirjoittajat käyvät täällä ottamassa vauhtia. 

Vierailija
32/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan suurin trolli on perheellinen työssäkäyvä mies.

Vierailija
33/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on ainakin monesti luultu täällä joksikin ihan muuksi ja syytetty ja raivottu ties mistä. 

Mua luultiin kerran ammattivalittajaksi. 

Vierailija
34/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan suurin trolli on perheellinen työssäkäyvä mies.

Kyllä mä veikkaan että se on se 130kg nainen.

Vierailija
35/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikalapsihullun takana on traaginen tarina. Siksi noi aloitukset aikoinaan. Enkä ole minä.

Vierailija
36/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Helppo tunnistaa kun se kertoo olevansa avaruusolio ja mainitsee miltä planeetalta kuvittelee olevansa. 

Samat tarinat kertoo myös facebookissa omalla nimellään. 

Mitä höpötät?!

Vierailija
37/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jakelen täällä muualta netistä löytämiäni tarinoita ominani

Mä tunnistin tässä kerran itse facebookiin kirjoittamani jutun täältä. Joku kavereistani oli siis kirjoittanut sen tänne "omanaan". Ei sen sinällään ole väliä, koska aihe oli kevyt. Mutta hassu olo siitä tuli aluksi. 

Vierailija
38/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni. Hän myös kertoi, että käy palstalla. Toisaalta olen huomannut elämässä, että melkein kaikilla ihmisillä on samat vaivat ja samat jutut. Pitää olla todella erikoinen persoona, että erottuu.

Vierailija
39/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin erään ihmisen muutama vuosi sitten joka tälleen ilta primetime aikaan ennen palstan sulkeutumista oli kirjoittanut selvästi minulle osoitetun aloituksen. Ei voinut olla kukaan muu kun siinä käytettiin eräitä tosi spesifejä ilmauksia joista itse olin hänelle puhunut. 

Vierailija
40/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistin erään ihmisen muutama vuosi sitten joka tälleen ilta primetime aikaan ennen palstan sulkeutumista oli kirjoittanut selvästi minulle osoitetun aloituksen. Ei voinut olla kukaan muu kun siinä käytettiin eräitä tosi spesifejä ilmauksia joista itse olin hänelle puhunut. 

Sun puhelinta vaan kuunnellaan.