Mitä tunnettua elokuvaa et ole katsonut?
Mitä tunnettua/menestynyttä/klassikkoelokuvaa et ole katsonut?
Mä en ole katsonut esimerkiksi näitä:
The Sound Of Music
Tuulen Viemää
E.T
Tähtien Sota
Star Trek
Viidakkokirja
Tuntenaton Sotilas
Casablanca
Citizen Kane
Kummisetä
La La La Land
Tappajahai
Taksikuski
The Blues Brothers
Schindlerin lista
Uhrilampaat
Gladiator
Kwai-joen silta
Englantilainen potilas
My Fair Lady...
Kommentit (42)
Muutama loistoleffa jäänyt väliin.
Isoista leffoista katsomatta on jäänyt Rocky. Ei ole aihepiiri koskaan kiinnostanut, joten se on aina vain jäänyt jotenkin. Ja Rockyhan on oscar-palkittu leffa, joten se on myös ainoa oscarin saanut leffa, jota en ole katsonut. Kaikki muut olen nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Rocky-elokuvat. Ei jaksa kiinnostaa nyrkkeily yhtään.
En tiiä onko se nyrkkeily siinä pääosa. Eihän se ottelu oo kun joku 15min lopusta. Siis siinä ekassa Rocky-leffassa, mikä nyt oikeastaan niistä onkin ainoa katsomisen arvoinen. Loput on pelkkää b-luokan viihdettä
Vierailija kirjoitti:
Isoista leffoista katsomatta on jäänyt Rocky. Ei ole aihepiiri koskaan kiinnostanut, joten se on aina vain jäänyt jotenkin. Ja Rockyhan on oscar-palkittu leffa, joten se on myös ainoa oscarin saanut leffa, jota en ole katsonut. Kaikki muut olen nähnyt.
Oot katsonut jokaisen oscarin saaneen elokuvan kautta historian? On siinä ollut katsomista!
En ole katsonut oikeastaan mitään tunnettuja elokuvia. Elokuvat eivät ole minun juttuni.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Star warsit
Ite oon katsonut nuo pariinkin kertaan muttei niistä oo jäänyt mitään mieleen. En ymmärrä sen elouvasarjan hypetystä, ehkä se olis pitänyt nähdä 70-luvulla teatterissa että olis tehnyt vaikutuksen, mutta siis ihan nuorekin sitä nykyisin tuntuu fanittavan
Yhtään ainoaa Transformers elokuvaa en ole katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot katsonut jokaisen oscarin saaneen elokuvan kautta historian? On siinä ollut katsomista!
92 kappaletta on tällä hetkellä Oscarin saaneita elokuvia. Tässä luonnollisesti huomioitu vain parhaan elokuvan Oscar.
t. eri, jolla projektina katsoa nuo kaikki
Heh, "Kaikki Star warsit". (en minäkään, kuin ne 3 alkuperäistä .....).
Mutta siinä on se: alkuperäinen: Hyvän ja Pahan välinen taistelu.
Hyvä ei aina voita, tai voittaa, näennäisesti.
(ja tuohan on nyt 2k vuotta wanhaa "stooria" .....)
Harry Potterit, Taru sormusten herrasta, kaikki sotaelokuvat. Siinä nyt muutama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
92 kappaletta on tällä hetkellä Oscarin saaneita elokuvia. Tässä luonnollisesti huomioitu vain parhaan elokuvan Oscar.
Miten niin "luonnollisesti". Pitemminkin päinvastoin jos puhutaan oscarin saaneista elokuvista niin se kyllä käsittää ne kaikki oscarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Star warsit
Ite oon katsonut nuo pariinkin kertaan muttei niistä oo jäänyt mitään mieleen. En ymmärrä sen elouvasarjan hypetystä, ehkä se olis pitänyt nähdä 70-luvulla teatterissa että olis tehnyt vaikutuksen, mutta siis ihan nuorekin sitä nykyisin tuntuu fanittavan
Sekä Star Warsissa että Taru Sormusten Herrasta sarjassa on kyse pojan kasvutarinasta mieheksi. Siitä kuinka nuoruuden naivius muuttuu miehen ymmärrykseksi ja minkälaisia haasteita tuo muutos tuo mukanaan. Kupletti on sitten puettu toiminnalla täytettyyn narratiiviin. Siksi tuo uppoaa hyvin mies katsojiin. Naiskatsojien osalta en ymmärrä että miksi ne noita katsoisi.
juu, meninpäs taas porvoon leffateatteriin :)))
(mutta, saipas taas miettimään).
Vierailija kirjoitti:
Harry Potterit, Taru sormusten herrasta, kaikki sotaelokuvat. Siinä nyt muutama
Harry Pottwreista näin kyllä ensimmäiset 4, en omastactahdostani, lähinnä tyttöystävän takia. Viimeistä 4 elokuvaa en ole ikinä nähnyt enkä haluakaan nähdä.
Näitä on ihan hirveästi mitä en ole katsonut:
https://infogram.com/kaikkien-aikojen-parhaat-elokuvat-1h9j6qd1kq054gz?…
Olis helpompi vastata mitä olen katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "luonnollisesti". Pitemminkin päinvastoin jos puhutaan oscarin saaneista elokuvista niin se kyllä käsittää ne kaikki oscarit.
Koska muissa palkinnoissa sitä Oscaria ei saa elokuva, vaan esimerkiksi pääosan näyttelijä tai puvustaja. Parhaan elokuvan Oscar on palkinto elokuvalle kokonaisuutena, ei vain yksittäiselle tekijälle elokuvassa.
Tuulenviemää on jäänyt katsomatta.
Ben, hur mår du. Katoin sen joku aika sitten, tai saatto se olla spartacus.
Sound of musicia en oo ite myöskään nähnyt, hirveä musikaali-fani en oo. Tosin Rocky horror picture show oli ihan hauska, sen katsoin joulun aikaan