Miten joku voi olla aina kaikissa asioissa täydellinen?
Tiedän yhden naisen, joka on täydellinen ihan kaikissa asioissa. On kaunis kuin malli ja hoikka, valmistunut Hankenista ja todella hyvässä työssä toimitusjohtajana ja rikas. Naimisissa filmitähden näköisen miehen kanssa, kaksi kaunista lasta. Sen lisäksi, että tekee pitkiä työpäiviä ja vaativaa työtä, niin ehtii vielä urheilla, lukea, sivistää itseään. Voisin jatkaa vielä, mutta varmaan ymmärrätte mitä ajan takaa. Miten ihmeessä joku jaksaa kaiken tämän? Ja koska kuitenkin joku sanoo, niin ei, en ole kateellinen. Ihailen kyseistä naista ja haluaisin olla samanlainen.
Kommentit (23)
On hyvin ymmärrettävää, että ihminen voi ihastua toisiin ja miettiä, miten joku voi saavuttaa niin paljon. Tällaiset monilahjakkuudet voivat vaikuttaa täydellisiltä, mutta on tärkeää muistaa, että jokainen yhdistelmä taitoja ja saavutuksia on erilainen.
Usein ihmiset, jotka näyttävät menestyvän kaikilla elämänalueilla, ovat investoineet paljon aikaa ja vaivannäköä tavoitteidensa eteen. He voivat myös olla hyviä aikatauluttajia ja priorisoijia, mikä auttaa heitä hallitsemaan aikansa tehokkaasti. Lisäksi lähipiiri ja tukijoukot voivat vaikuttaa suuresti siihen, miten he jaksavat.
Voit myös miettiä, mikä näissä asioissa inspiroi sinua ja miten voisit soveltaa niitä omaan elämääsi. Voit arvioida omia tavoitteitasi ja miettiä, miten voisit parantaa omaa hyvinvointiasi ja kehittymistäsi. Muista, että jokaisella on erilaisia vahvuuksia ja heikkouksia, ja oman polun kulkeminen on tärkeintä. Inspiranttisten henkilöiden seuraaminen voi olla hyvä tapa kehittää itseään, mutta paras tie on löytää omat intohimosi ja tavoitteesi.
Mut eihän se oo, koska mennyt Hankeniin. 😁
Typerä ja tylsä.
Tiedätkö? Hän saattaa olla todella surkea jossain sellaisessa asiassa, jossa sinä olet hyvä.
Tuo nainen ei olisi mun silmissä täydellinen, koska hän ei varmaan ehdi olla myös muusikko jos olisikin myös niitä lahjoja suotu.
Mun suvussa on myös tuollainen nainen. Eikä hän ole edes hyvistä lähtökohdista kotoisin. Hän on vain ollut hirveän sisukas ja vastoinkäymisistä huolimatta puskenut eteenpäin.
Mä taas olen hyvistä lähtökohdista kotoisin, mutta olen helposti luovuttava, masennusherkkä, flegmaattinen ja tarmoton. Mulla olisi ollut kaikki mahdollisuudet menestyä yhtä hyvin kuin hän, tai vielä paremminkin. Mutta mä vaan luovutin.
Vierailija kirjoitti:
On hyvin ymmärrettävää, että ihminen voi ihastua toisiin ja miettiä, miten joku voi saavuttaa niin paljon. Tällaiset monilahjakkuudet voivat vaikuttaa täydellisiltä, mutta on tärkeää muistaa, että jokainen yhdistelmä taitoja ja saavutuksia on erilainen.
Usein ihmiset, jotka näyttävät menestyvän kaikilla elämänalueilla, ovat investoineet paljon aikaa ja vaivannäköä tavoitteidensa eteen. He voivat myös olla hyviä aikatauluttajia ja priorisoijia, mikä auttaa heitä hallitsemaan aikansa tehokkaasti. Lisäksi lähipiiri ja tukijoukot voivat vaikuttaa suuresti siihen, miten he jaksavat.
Voit myös miettiä, mikä näissä asioissa inspiroi sinua ja miten voisit soveltaa niitä omaan elämääsi. Voit arvioida omia tavoitteitasi ja miettiä, miten voisit parantaa omaa hyvinvointiasi ja kehittymistäsi. Muista, että jokaisella on erilaisia vahvuuksia ja heikkouksia, ja oman polun kulkeminen on tärkeintä. Inspiranttisten henkilöiden seuraamin
Kiitos, ChatGPT.
Mä taas ajattelen, että täydellisyyteen pyrkivät ihmiset on kauhean tylsiä. Ovat raskasta seuraa. Kavahdan vähän aina, jos joku kertoo olevansa perfektionisti.
Mielenkiintoisimmat ihmiset ovat vähän rosoisia, ja usein he myös ymmärtävät muita ihmisiä paremmin. Saatat olla AP paljon kiintoisampi ihminen ihan omana itsenäsi.
Usein perfektionismin alla piilee kaikkea ikävää, neuroottisuutta, traumoja, stressiä, vaativuutta.
Minä olen,voin katsella Helena koivun ulostuloja vaikka kuinka kaukaa
Itse väsyn jo 7 tunnin työpäivästä, jaksaisinpa vielä harrastaa liikuntaa. Nytkin syön sohvalla jäätelöä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mut eihän se oo, koska mennyt Hankeniin. 😁
Typerä ja tylsä.
Ok, nyt on pakko sanoa, etten ymmärrä. Mikä Hankenissa on vikana? Vai onko tämä joku Helsinki juttu?
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ajattelen, että täydellisyyteen pyrkivät ihmiset on kauhean tylsiä. Ovat raskasta seuraa. Kavahdan vähän aina, jos joku kertoo olevansa perfektionisti.
Mielenkiintoisimmat ihmiset ovat vähän rosoisia, ja usein he myös ymmärtävät muita ihmisiä paremmin. Saatat olla AP paljon kiintoisampi ihminen ihan omana itsenäsi.
Usein perfektionismin alla piilee kaikkea ikävää, neuroottisuutta, traumoja, stressiä, vaativuutta.
Eihän tuo ap:n kuvaama henkilö välttämättä ole millään tavalla perfektionisti.
Onko hän myös ymmärtäväinen ja empatiakykyinen?
Vierailija kirjoitti:
Tämä, jos joku sanoo olevansa perfektionisti pyörittelen vain silmiäni ja säälin häntä. Edelleen myös tapaa ihmisiä jotka kuvittelevat perfektionisminsa olevan jotenkin positiivinen ominaisuus ja ''tunnustavat'' vähän omahyväisesti olevansa sellaisia.
Vaikeaahan tämä on, mutta jonkun on uhrauduttava.
Mitä väliä näillä asioilla on ? Kohta kyyhöttää filmitähti-miehineen, lapset hyvin kammattuina ihan samassa pommisuojassa kuin muutkin.
Kauppasurkeasta valmistuminen on kaukana täydellisestä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä näillä asioilla on ? Kohta kyyhöttää filmitähti-miehineen, lapset hyvin kammattuina ihan samassa pommisuojassa kuin muutkin.
Nyt edes vähän positiivisuutta peliin.
Kannattaa varmaan kysyä ne vinkit siltä naiselta itseltään.