Oon ilmeisesti katkera akka
Eipä kai siinä mitään vaikka en kuvitellut tällaiseksi tukevani. Vahingonilo on tuttu samoin vitutus.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Niinhän täällä suurin osa naisista on. Taidan olla outo. kun minulla on kaikki hyvin enkä halua olla kenellekään ilkeä.
Kyllä sinullakin jokin vaje on elämässä kun av.lla viihdyt. Minäkään en ole ilkeä kuin niille jotka sen ansaitsevat. Ilmeisesti sun yli ei yritetä kävellä jatkuvasti vai miksi haluaisit olla kiltti myös heille?
Ap
Mutta hei jos oikeasti olet nainen, niin kunnioitukseni sille että toteat sen rehellisesti etkä yritä muita syyttää. Itae olen ollut katkera mies monet kerrat.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tyytymätön omaan itseensä, on helposti kateellinen muille ja katkera elämälle. Mutta valitettavasti kateus ja katkeruus ruokkii itseään ja vuosi vuodelta muuttuu kamalammaksi ihmiseksi. Eläkeiässä on jo aivan yksin.
En ole kateellinen. Se on eri asia kuin katkeruus. En ole ilkeä kaikille. En myöskään ole yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 23-v. kirjoitti tämän.
23-vuotias ei ole vielä mies.
Jep teinipojasta vielä kyse. Tuskin osaa omia kiveksiäkään kontrolloida vielä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän täällä suurin osa naisista on. Taidan olla outo. kun minulla on kaikki hyvin enkä halua olla kenellekään ilkeä.
Oma vaimokultako se tänne kirjoittelee? Joko laitan saunan lämpiämään?
Varmasti on vaimosi kun saunakin löytyy. Toisin kuin minulta.
Niin ja mieskin joka vaimokullittelee.
Vierailija kirjoitti:
Mutta hei jos oikeasti olet nainen, niin kunnioitukseni sille että toteat sen rehellisesti etkä yritä muita syyttää. Itae olen ollut katkera mies monet kerrat.
Tietysti olen. Tottakai voin sen myöntää. Elämässä suurinosa asioista on mennyt pieleen ja se on jo loppupuoliskolla. Alkaa tuntua ettei mitään enää ole tehtävissä. Enkä jaksa enää edes räpistellä jos olisin luovuttanut jo aiemmin En olisi vaipunut näin syvälle suohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti olen. Tottakai voin sen myöntää. Elämässä suurinosa asioista on mennyt pieleen ja se on jo loppupuoliskolla. Alkaa tuntua ettei mitään enää ole tehtävissä. Enkä jaksa enää edes räpistellä jos olisin luovuttanut jo aiemmin En olisi vaipunut näin syvälle suohon.
Samaa vikaa vähän täälläkin kaikki isot elämän asiat on kustu, tosin puolessa välissä mennään elämää ja ehkä yhteen yritykseen vielä riittää enrgiaa yritän kuiten parantua omasta katkeruudesta ja muusta mahdollisimman hyvin ensin. Jos nyt edes uutta mahdollisuutta tämä maailma tarjoaa. T.Mielenvikainen katkera mies.
Miten tämä liittyy asiaan?
En pidä siitä että miehet kuolaavat. Jopa se joskus vituttaa.
Ap