Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Suomi on maa joka polkee ihmisoikeuksia
Kommentit (7)
Po. Näkeehän sen, miten Räsästä kohtelevat.
Ei että-sanaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sinähän Päivi oletkin paras puhumaan ihmisoikeuksien polkemisesta.
Todellisuudessa ei ole ihmisoikeuksia eikä muitakaan universaaleja oikeuksia, ihan riippumatta siitä mitä julistuksia on annettu. Loppupelissä ilhmisellä on vain ne oikeudet joita muut hänelle suovat, ja ne mitä hän itselleen ottaa. Ymmärrä tämä, niin olet kasvanut aikuiseksi.
Igorilla alkaa olemaan jo lauantaikänni pitkällä. Duunia jaksaa silti painaa.
Sen näkee siitä, miten Suomi kohtelee vanhuksia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olisipa meillä Ranskan aatteet niin ei tarvitsisi miettiä jokaisen uskonnollista näkemiÿstä.
Alue: Aihe vapaa
Räsänen on uskovainen, ei ihminen.