Opettaja närkästyi, kun joku uskaltaa ojentaa nuoria
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011798225.html?utm_medium=promobox&utm_…
On se kauheaa, kun lasten pitäisi osata käyttäytyä.
Kommentit (1916)
Mutta TULLI on IQ 160 ( IT- ja liiketalous)
Vierailija kirjoitti:
IQ 160 IT ja liiketalous
IQ 100 lakimies ja lääkäri
Alle 100 IQ on poliisi ja turvallisuusala
Realistinen talukko.
Kehitysvammaset suomen poliisit vastaan fiksu suomen TULLI.
Fiksu lakimies perustaa Oman lakitoimiston tai menee osakkaksi tienaamaan rahaa.
Fiksu lakimies tienaa liikemies tyyliin omalla alallaan.
Se jos joutuu suomen poliisiin hommiin suoraan IQ ALLE 100 noloa Jo.
Lakimies nolaa omat taitonsa olemalla poliisi.
ERI Asia TULLI on arvostettu viranomainen.
Onk jollain lardot:in koti osoite?
Illalla sen kotiin poks poks ja huomenna aukee uudelle idiootille homma.
Minua EI pelota mies Eka mun listalla Kun SAAN sun kotiosoitteesi niin poks poks 9mm style.
Oppii sitten suomen poliisit paikkansa Kun laitetaan poks poks. 9mm style.
Varmaan tiesit itsekkin tuon heti Kun saan tietooni sun osoitteesi niin poks poks 9mm style.
Laitan nuo Poliisipäällikköt kotiosoitteet poks poks 9mm style. Aihan Varma Asia.
Odottelen vaan osoite tietoja kostoa varten.
Ihan varmasti ammun nuo tyypit 9mm style poks poks kostoksi.
Tiesin tuon itsekkin kun minun Kanssa riitannuit miten mun 9mm style poks poks hommat hoituu.
Valtiovarainministeriön agentti Eliot Ness tutki Caponen toimia saadakseen hänet vangittua. Oikea viranomainen. oikea viranomainen (tullitarkastaja)
TULLI (AMK). Ammattilainen. TULLI ylempi (AMK). Johtaja
Tehtäviensä suorittamiseksi tullilaitoksella on esitutkintaviranomaisen valtuudet ja tähän sisältyvä oikeus pakkokeinojen käyttöön. Tulli tutkii itse tullirikokset, joita ovat muun muassa tuontiin ja vientiin liittyvät huume- ja talousrikokset. Tulli keskittyy erityisesti ammattimaisen ja järjestäytyneen rikollisuuden torjuntaan.
Salaisia pakkokeinoja ovat:
Telekuuntelu
Televalvonta
Matkaviestimien sijaintitiedon hankkiminen eli tukiasematietojen hankkimista
Peitetoiminta
Valeosto
Tekninen kuuntelu (Teknistä tarkkailua)
Tekninen laitetarkkailu (Teknistä tarkkailua)
Tekninen katselu (Teknistä tarkkailua)
Tekninen seuranta (Teknistä tarkkailua)
Tietojen hankkiminen telekuuntelun sijasta
Henkilön tekninen seuranta
Suunnitelmallinen tarkkailu
Peitelty tiedonhankinta
Tietolähteen ohjattu käyttö eli tietolähdetoiminta
Valvottu läpilasku
Vapauteen kohdistuneet pakkokeinot
Kiinniottaminen, pidättäminen ja vangitseminen
Yleinen kiinniotto-oikeus
Tullimiehen kiinniotto-oikeus
Itseapu rikoksen kautta menetetyn tai muutoin kadotetun irtaimen omaisuuden takaisin hankkimiseksi. Veroeuroja.
Ammattikorkeakoulussa (AMK) ei ole omaa erillistä tutkintolinjaa tullityölle, sillä Suomen Tulli kouluttaa omat tullitarkastajansa ja valvontahenkilöstönsä itse pääosin oppisopimuskoulutuksella.
Jos tavoitteesi on nimenomaan käytännön valvonta- tai tulliselvitystyö, suora reitti on hakeutua Tullin omaan oppisopimuskoulutukseen.Tutkinto on toisen asteen Tullialan ammattitutkinto, joka suoritetaan työn ohessa.
Tullin toimivaltuudet (oikea viranomainen)
13
Tullitoimenpide on suoritettava aiheuttamatta suurempaa haittaa tai vahinkoa kuin sen suorittamiseksi voidaan pitää puolustettavana. Tullitoimenpiteiden on oltava perusteltuja suhteessa tehtävän tärkeyteen ja kiireellisyyteen sekä tilanteen kokonaisarviointiin vaikuttaviin seikkoihin. (23.12.1998/1104)
Jokainen on velvollinen alistumaan tullitoimenpiteeseen ja myötävaikuttamaan siihen, että se voidaan suorittaa asianmukaisesti.
Ei armoa tapan kaikki poliisit suomesta.
Saan sun koti osoitteet 9mm style poks poks.
Lardot leikkaan sut palasiksi laitan palaset KRP:n konttorin eteen.
Kehitysvammanen poliisi joka ei pysty edes lakimieheksi opiskella Kun IQ 100 vaadittaisiin.