Opettaja närkästyi, kun joku uskaltaa ojentaa nuoria
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011798225.html?utm_medium=promobox&utm_…
On se kauheaa, kun lasten pitäisi osata käyttäytyä.
Kommentit (1916)
Onko jollain suomen poliisien kotiosoitteita telotetaan ne kotiinsa perheineen ilman armoa.
Tollasille on tuo kohtalo nyt. Ei armoa, ei katumusta.
Kaikkien on kuoltava julma kuolema sanoi JOHTAJA. Ei armoa, ei katumusta.
NYT sun kaikki rakkaasi kuolee sinun mukana koska olet suomalainen poliisi.
Ei olisi kannattanut olla poliisi suomessa.
Toivottavasti tunnet Jo tuskaa viattomien puolesta syy on sinun.
Ota vastuuta ammattisi seuraamuksista sinulle ja perheellesi.
Meni vakavaksi asiat totta tosiaan.
Suomen poliisit sekaantui liian vaarallisen tyypin asioihin. Nyt on seuraamuksien aika.
Varmaan tajuat itsekkin kuinka vakavaksi meni Asia. Sulla on hetki aikaa voi kertoa perheellesi rakastat ja olet pahoillasi koska mokasit poliisina.
Meni tosi pahaksi suomen poliisien tilanne varmaan tajuat itsekkin kenen Kanssa riitaannuit ja millasia seuraamuksia tulee.
Noita olisi kannattanut pohtia Jo ennen poliisikouluun hakemista millasia seuraamuksia voi koitua ammatista. Jos tiesit riskit Asia on ok. Jos et ajatellut olet todellinen idiootti.
Mulla EI ole rajoja Kun Alan kostamaan. Maksimaalista tuskaa surua aion aiheuttaa kostoksi.
Puolisosi itkee, lapsesi itkee muu perheesi itkee miksi sukulaisemme meni poliisiksi ja haastoi riitaa SYNDIKAATILLE.
Menit ja haastoit riitaa sellaselle. Jota Koko maailma puhuu kauhuna ei kukaan halua riitaa.
Suomen poliisit saa useenkin sellasia ajatuksia menen SATANAN helvetin tuonelaan. Aiheuttamaan mekkalaa ja rikon ITSE saatanan helvetin rauhaa.
EI ole kovin fiksua se.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTFLDTc66GKFP1E122…
My selfie world most wanted title.
Asiat joista puhun on 100% pahuutta. Olen saatana itse joka puhuu sinulle.
Jos haluat arvioida mun pahuutta SE on loputonta Olen se ITSE paha.
Arkkienkeli (kreik. arkhangelos, "ensimmäinen sanansaattaja") on monissa uskonnoissa, kuten kristinuskossa, juutalaisuudessa ja islamissa, esiintyvä yliluonnollinen olento.
Hieman eri taito tasoa ihmisapinoiden Kanssa.
Mun osaaminen on yliluonnosllista kuten itsekkin Olen.
Voidaan keskustella apina varmaan tajuat avaruusolennon ja apinan evoluutio erot.
Nyt ollaan tuossa vaiheessa tuota asiaa. Sovittavaa ei ole.