Opettaja närkästyi, kun joku uskaltaa ojentaa nuoria
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011798225.html?utm_medium=promobox&utm_…
On se kauheaa, kun lasten pitäisi osata käyttäytyä.
Kommentit (5434)
Miten olisi erikoistuminen kirurgiaan.
Kirurgiksi kouluttautuminen vaatii noin 12 vuoden pituisen opiskelu- ja erikoistumispolun. Se alkaa 6-vuotisella lääketieteen lisensiaatin tutkinnolla, jota seuraa 5–6 vuotta kestävä kirurgian erikoislääkärikoulutus. Koulutus sisältää sekä vaativaa teoriaa että käytännön leikkaussaliharjoittelua. Pelottaako Jo.
Olin ajatellit hakkaan vasaralla sun luita Rikki.
Olin ajatellit leikata raajojasi. Poltan haavat kiinni jottet kuole veren hukkaan liian aikasin.
Kidutus kuolemaa. Ajattelin lusikalla kaivaa sun Silmät. Sormet ja varpaat leikataan irti.
Olen loistava Kirurgi multa onnistuu ihmisten palasiksi leikkaaminen vaivattomasti.
Korvat leikataan siististi irti.
Voidaan katsoa onko jotain sisuskaluja joita voisi ottaa myyntiin. Varaosiksi.
Aika kauhujen kirurgi. Oliko tarpeeksi pelottava kertomus pelkoon voi kuolla Jo ennen kuin alotan.
Noista vaihtoehdoista varmaan Paras.
Tohtori hullu kirurgi. Hieno ammatti joka sopii minulle.
Tollaset mielipuoliset 12 vuoden opinnot oli aivan mahtavia.
Nimenomaan ylioppilas ja yliopistoon harjoittamaan mielipuolisia Kirugiksi johtavia opintoja.
Tosiaan 3 vuottaa lukio ja 12 vuotta yliopisto.
Just tollasia opintoja suoritin.
Tohtori hullu kirurgi. Hieno ammatti joka sopii minulle.
Kuka on seuraava palottelun uhri Menu.
Tuli hulluksi ei tullut hulluksi oli valmiiksi hullu.
On hieman pelottavat paperit nuo.
Tuleeko kauhun tunne Dr. Evil
Potilaat ruumishuoneella ei valita Kun leikkelen uhrit palasiksi aika rauhallisia potilaita.
Apurina hullu hoitaja ja hullu ruumisauton kuljettaja. Kirurgin tiimi ruumishuoneella. Ja kuolleet potilaat.
On toki aika hurjaa ihan kauhuelokuvista kuolleet ja ommelti potilaat kiinni. Tarkastettu kuolinsyy.
Haluaa hurjia juttuja ja kauhuelokuva tunnelmaa kannattaa kirurgiksi opiskella.
Miten olisi tuon Alan opiskelu kiinnostaisko pelottavat kauhu kummitus tarinat. Ruumishuoneella leijailee kummituksia.
Kilistelee ja kolistelee tavarat liikahtelee.
Joko soitit jonnekkin kirurgi ruumishuoneella tuli hulluksi.
Kiertelen kertomassa alakouluissa lapsille. Kirurgin hommistani ruumishuoneellaa kiinnostaako Alan opiskelut kenties. Ammatin esittely.
Kulema poliisitkin menee kouluille kertomaan ammatistaan kuinka ampuvat viattomia kansalaisia huvikseen. Hienoa ammattien realistinen esittely lapsille.
Kerron lapsille aina ne poliisin ampumat viattomat uhrit on ruumishuoneellani. Aika kauheaa tuokin.
Sellasta se suomen kauhuyhteiskunta on.
Puolikuolleet potilaat mielisairaalasta siiirtyy ruumishuoneelle lopuksi.
Putka ja vankila olosuhteista tulee aika usein ruumiita ruumishuoneelle.
Kauhuhen yhteiskunta Suomi on.
Ala ei vaihdu mieli ei muutu 24/7. Ihmisten pilkkomista palasiksi. Nimenomaan kiduttamis tarkoituksessa opiskelin tuon ammatin itselleni.