Opettaja närkästyi, kun joku uskaltaa ojentaa nuoria
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011798225.html?utm_medium=promobox&utm_…
On se kauheaa, kun lasten pitäisi osata käyttäytyä.
Kommentit (3835)
Taida itselkin kohta hakea swattaus tiimii haluan murhata viattomia kansalaisia huvikseen.
Taidampa hakea suomen poliisin virkaa.
Mua kiinnostaa viattomien kansalaisten murhaaminen huvikseen. Suomen poliisin swattaus ammatti sopii siihen parhaiten.
Mua kiinnostaisi satuttaa viattomia kansalaisia ja sulkea huvikseen mielisairaalaankin.
Lääkärin ammatti sopisi minulle haluan satuttaa ja muille pahaa.
Toisaalta lakimiehenkin ammatti sopisi minulle tuomarina oikeudessa huvikseen laittasin viattomia vankilaan. Haluan muille pahaa.
Tossa parhaimmat ammatit muiden satuttamista varten suomessa. Hauskaa on.
Nuo ammatit on parhaimmat jos muille haluaa pahaa.
Poliisi (swattaus)
Lakimies (tuomari)
Lääkäri (psykiatri)
Mua kiinnostaisi kiduttaa viattomia huvikseen taidampa noita opiskella.
Noilla ammatin valinnoilla saa viattomille kansalaisille paljon pahaa aikaiseksi.
Siksi minua kiinnostaa juuri nuo ammatit.
Jos ei halua muille pahaa ei varmaan ammatit sovi ollenkaan.
Sellaset oikein negatiiviset ammatit nuo.
Onneksi suomessa voi opiskella ilmaiseksi Lääkärin ammattin ja lakimiehen ammatin.
Opiskelen molemmat ja Alan maalittamaan viattomia kansalaisia mielisairaalaan ja vankilaan huvikseen.
Halusin kertoa vaan kaikille miksi juuri nuo ammatit valitsin.
Lakimiehen huuhaa opinnot 300op hassut tentit ja paska gradu silleen helpot. Paskajuristi paperit.
Lääkärin huuhaa opinnot 360op hassut tentit ja paska gradu. Paskalekurin paprut.
Vierailija kirjoitti:
Lakimiehen huuhaa opinnot 300op hassut tentit ja paska gradu silleen helpot. Paskajuristi paperit.
Lääkärin huuhaa opinnot 360op hassut tentit ja paska gradu. Paskalekurin paprut.
Ilmaiseksi tollaset paska paperit kannattaakin hankkia. Ilmanen paska koulutus suomesta.
Kukaan noita ei hankkisi jos maksaisivat.
Joku kateellinen paska maalittaa ammatin harjoittamisoikeudet pois sinne meni paska juristin ja lekurit paperit.
Ainoat fiksut koulu paperit on sellaset joiden ammatin harjoittamisoikeutta ei voi maalittaa pois.
Idiootti hankkii vaivalla ammatit joiden luvat maalitetaan pois.
Ajatteleppa jos sulle sanottaisiin lapsena jo. Kaikki asiat jotka sinulla on maalitetaan sinulta pois. Lupa varaset asiat tai omistajuuteen.
Osaisit ennakoida ajokortti turha.
OMA auto turha.
Oma tontti ja talo turha.
Omiin nimiin otetut asiat turhia.
Et haki lupavarasia ammatteja ollenkaan koska SE on turhaa.
Sitten ala valinta on helppo liiketalous ja IT-ala.
Et ole riippuvainen ajasta tai paikasta.
Voit asua kaikkilla Koko maapallolla.
Sun osaaminen on ja pysyy. Et tarvitse muiden lupia saatko harjoittaa ammattiasia. Talous asiat ja sijoittamiset onnistuu.
Fiksu lapsi pohtisi totta niin voi tapahtua. Ilkimys alkaa kousaamaan ja maalittamaan kateudesta. Paha peikko tyyppinen trolli.
Joku alkaa puhumaam tuo ajaa humalassa aina. Toistaa tarpeeksi kauan vaan.
Joku alkaa kertomaan kauheita asioita sinusta toistaaa vaan.
Maalittaa kaikki duunipaikkasi jos sellasia on.
Taludellinen sabotaasi jos ei tienaa alkaa varallisuus hupenemaan. Nuoresta Asti Kun maalitetaan maksimilla.
15-45 vuotiaana. 30 vuoden maalitus ja taloudellisien vahinkojen aiheutus on mittavaa.
Parhaimillaan poliisit ampuu Koko perheen poi's alta. Aika tehokas swattaus tyyli.