Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pitkäaikaistyötön nainen löytää miestä?

Vierailija
07.02.2026 |

Musta tuntuu, että ajaudun vaan koko ajan kauemmaksi mun parisuhdehaaveistani :(

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet myös pitkäaikaisneitsyt niin mahikset alkavat olla tapissaan

Vierailija
22/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on naispuolisia ystäviä, jotka eivät todennäköisesti pidä poikaystäviään, jos heidän uransa ei mene hyvin. Esimerkiksi yksi nainen joutui eroamaan poikaystävästään mahdollisen työpaikan vaihdoksen ja palkanlaskun vuoksi; toisen naispuolisen ystävän työsopimus oli päättymässä eikä sitä ollut mahdollista jatkaa, ja hänen avomiehensä ilmoitti, ettei hänellä olisi varaa elättää häntä, jos hän menettäisi työpaikkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä joutomiehiä on runsaasti.

Tiedetään.

Omistusasunnossa asuvalla ei ole vara teitä elättää. Itse olen suhteellisen nuori eläkeläinen velattomassa omistusasunnossa. 

Kuitenkin niin pienituloinen, että saan sekä kansaneläkettä että eläkkeensaajan asumistukea. Jos ottaisin tähän jonkun miehen loisimaan, menettäisin suoraan noin 300 euroa kuussa niukasta toimeentulostani. Joten miehen pitäisi tuottaa mulle vähintään sen ja lisäksi puolet asumiskuluista ja ruokamenoista ym. pakollisista menoista.

Näin maan hallitus haluaa. Pysy sinä siellä Forenomilla tai missä lie tilapäismajoituksessa tai vanhempiesi nurkissa aikamiespoikana.

Vierailija
24/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti voi. Mutta en minä muehenä kyllä usko, että naisiin vetoaa se, että kertoisin, että olevani työtön -en siis vielä pitkäaikaistyötön -koputtaa puuta- vaan enemmän yritän luoda mielikuvaa, että yritän päästä työttömyydestäni mahd.pian eroon. Ja vaikka siis haavekdin itse saavavani mahd.parisuhteeseen naisen kanssa, niin en varmasti ole ainoa mies, jola ei koe välitöntä innostusta, jos nainen alleviivaa kovasti olevansa työtön tai pitkäaikaistyötön. 

Enemmän kiinnostaa, kuinka hän käyttää aikansa. Haluaako edes päästä työttömyydestään eroon? Ja jos haluaa, niin millä tavoin? Itse haluan pikimmiten töihin mutta olen kuullut, että osa haluaa jo alle 45 vuotiaina päästä eläkkeelle. Kun taas osa miettii 50 vuotiaana mitäs uutta sitä voisi vaikka lähteä opiskelemaan jos ja kun työttömyys jatkuu "bähän" pidempään. 

Vierailija
25/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Minua ovat kosiskelleet kaikenlaiset miehet dippainsseistä kodittomiin

Arvosta itseäsi ja nauti elämästäsi. Älä koskaan sorru negatiivisuuteen

Vierailija
26/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa aina seksiä ja parisuhteen. Naisen elämä on naurettavan helppoa.

Vierailija
27/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jännä nainen joka hakkaa, ryyppää, on tatskattu ja epävakaa ja ronski. Kilttinainen ei kelpaa

Vierailija
28/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että 99% miehistä kiinnostaa pätkääkään mitä nainen tekee, kunhan on hoikka tai edes normaalipainoinen, kivan näköinen ja sänky hommat pelittää. 

Vierailija
29/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näytä ainakaan työkyvyttömällä pääosin kotonaan olevalla kaverilla olevan vaikeuksia saada kakslahkeisia luokseen, joten ilmeisesti ap ei vaan jaksa nähdä minkäänlaista vaivaa asian eteen.

Vierailija
30/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi tietysti löytää. Mikä kysymys tämä nyt on?

Vierailija
31/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita löytää neitsytpoika ja avioliitto, siinä on jo haastoa

Vierailija
32/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan halua työtöntä miestä vaan rikkaan pitkän komean miehen.

Vierailija
33/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ainakaan ole ollut ongelma tämän hetken työttömyyteni mutta sen sijaan miehet ei ilmeisesti voi käsittää sitä, että haluan edetä hitaasti. Ei tulisi kysymykseenkään hypätä sänkyyn lyhyen tuntemisen jälkeen. Mutta kun luottamus on saatu niin sitten kyllä voisin puuhailla makkarissa useinkin. 

Vierailija
34/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että 99% miehistä kiinnostaa pätkääkään mitä nainen tekee, kunhan on hoikka tai edes normaalipainoinen, kivan näköinen ja sänky hommat pelittää. 

Ohis Kuinka yksinketaisina ja idiootteina miehiä on sallittua pitää?

Jos tuo, mitä kerroit riitttäisi siihen, millaisen kumppanin miehet haluavat ja odottavat kumppaniltaan, niin aikamonen miehen kannatraisi pariutua nuken kanssa. 

Vai olenko itse sitten liian nirso? Sekin voi pitää paikkansa koska ei minulla ole, eikä ole olkut tarvetta pariutua vain siksi, että voisin sanoa eläväni parisuhteessa. Mutta ei sinkkuuteni syy yleisesti ole yhdessäkään naisessa (tai miehessä). 

Ja mitä Ap:n kysymykseen tulee caro identifioitumasta pitkäaikaistyöttömäksi, ainakin omiin korviini se kuullostaa melkein samalta kuin kertoisi olevansa täysin luovuttanut; ei minusta kovin puoleensa vetävä piirre minudta kenessäkään. 

M45, - Ikisinkku.

Vierailija
35/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää hoikkajuttukin on olevinaan jota palstalla paasataan kuin pastorin saarnaa? Oikeassa elämässä miehet näyttää olevan enemmänkin "muodokkaiden" naisten perään, tai ainakaan tukevilla kavereilla ei todellakaan ole ollut miehistä pulaa.

Vierailija
36/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä minulle on red flag naisen urakeskeisyys, jotkut ammatit sekä tutkinnot. Ei niillä tee mitään. Sen sijaan millainen luonne ja kroppa ja ikä on ainoat mitkä kiinnostaa.

Se on sitten toinen juttu, että miksi kenenkään naisen pitäisi tai kannattaisi ryhtyä minkäänlaiseen vuorovaikutukseen miehen kanssa joka näkee naisen vain elukkamaisena seuralaisena. Ammatti on kuitenkin yleensä se, varsinkin korkeakoulutetuille naisille, joilla varmistetaan oma toimeentulo ja asema yhteiskunnassa. Mitä enemmän älyä, sitä vähemmän nainen on yleensä kiinnostunut "luonteeltaan" miellyttämään miehiä ja toikkaroimaan perse pystyssä kroppaansa treenaten, jotta olisi parempi seksipalvelija.

Vierailija
37/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naimisissa naisen kanssa joka oli todella rikas. Ei ollut avioehtoa edes. Sitten 6 kk päästä nainen sanoi että haluaa erota. Meillä oli kaikki hyvin mun mielestä ja nainen halusi erota. Se sanoi että antaa 200 000 euroa erossa. Suostuin siihen.

Vierailija
38/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis Kuinka yksinketaisina ja idiootteina miehiä on sallittua pitää?

Jos tuo, mitä kerroit riitttäisi siihen, millaisen kumppanin miehet haluavat ja odottavat kumppaniltaan, niin aikamonen miehen kannatraisi pariutua nuken kanssa. 

Vai olenko itse sitten liian nirso? Sekin voi pitää paikkansa koska ei minulla ole, eikä ole olkut tarvetta pariutua vain siksi, että voisin sanoa eläväni parisuhteessa. Mutta ei sinkkuuteni syy yleisesti ole yhdessäkään naisessa (tai miehessä). 

Ja mitä Ap:n kysymykseen tulee caro identifioitumasta pitkäaikaistyöttömäksi, ainakin omiin korviini se kuullostaa melkein samalta kuin kertoisi olevansa täysin luovuttanut; ei minusta kovin puoleensa vetäv

Tuo on identiteetti joka tietylle demografialle annetaan ihan valtion toimesta, eivät he sitä itse valitse

Omasta mielestäni siinä ei ole mitään ongelmaa, ettei ole tehnyt pitkään aikaan töitä palkkaherroille, selviytymisen ja jopa kukoistamisen tapoja on monia muitakin. Ei kannata tehdä yhteiskunnan narratiiveista mitään raamattua, ne ovat vaan tarinoita

Vierailija
39/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta huomaa hyvin, miksi naiset eivät pääsääntöisesti halua seurustella. Ja ne vähäisetkin halut löytää parisuhde häviävät täällä.

"Miehet" täällä ovat surkeita mielensäpahoittajia. Tänne ei kannata tulla kysymään yhtään mitään.

Kunnollisia ja kivoja miehiä täällä Tampereella on esim. seurakunnan sinkkuilloissa. Ja ne eivät ole mitään hihhuli-iltoja. Siellä saunotaan ja paistetaan makkaraa. Kesällä uidaan järvessä. Päihteettömiä kivoja iltoja fiksujen miesten ja naisten kesken.

Katsellaan vastakkaista sukupuolta vähäpukeisesti lämpimissä oloissa. En osallistuisi

t nainen

Vierailija
40/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan halua työtöntä miestä vaan rikkaan pitkän komean miehen.

Itse teen keikkatyötä, korkeaa koulutusta ei ole vaan ihan amis pohjalla mennään ja nimenomaan haluaisin löytää suurinpiirtein samassa tilanteessa olevan perus duunari miehen. Kertokaa vaan mistä heitä löytää kun tuntuu, että kaikkialla tulee vastaan vain korkeakoulutettuja ukkoja? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän