Voiko pitkäaikaistyötön nainen löytää miestä?
Musta tuntuu, että ajaudun vaan koko ajan kauemmaksi mun parisuhdehaaveistani :(
Kommentit (41)
Mitä te miehillä? Kaikissa ketjuissa kerrotaan kuinka naaraat pärjäävät ilman miehiä.
Kyllä meitä joutomiehiä on runsaasti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te miehillä? Kaikissa ketjuissa kerrotaan kuinka naaraat pärjäävät ilman miehiä.
Jotkut naiset eivät halua miestä, mutta itse ainakin kaipaan seuraa, seksiä ja hellyyttä. Naiset eivät ole yksi homogeeninen ryhmä, jolla on samat ajatukset ja toiveet.
Ap
Voi, jos on kaunis nainen. Muuten on vaikeampaa.
Jos on kiinteä, piukka pillu, niin miksei. Miesten arvot ovat joustavat.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kiinteä, piukka pillu, niin miksei. Miesten arvot ovat joustavat.
Eiköhän se ole jo suht väljä, miettii mitä kaikkea nuokin sinne tunkee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset eivät halua miestä, mutta itse ainakin kaipaan seuraa, seksiä ja hellyyttä. Naiset eivät ole yksi homogeeninen ryhmä, jolla on samat ajatukset ja toiveet.
Ap
Jotkut pitkäaikaistyöttömät miehet eivät löydä naisia, kun taas joillakin pitkäaikaistyöttömillä naisilla ei ole tätä ongelmaa. Pitkäaikaistyöttömyys ei viittaa samaan ryhmään; olen jopa nähnyt tarinoita pitkäaikaistyöttömistä miehistä, jotka ovat ajaneet pitkäaikaistyöttömiä naisia takaa vuosia. Logiikkasi on ristiriitainen.
Ei miehet välitä onko nainen työtön jos kiva ja näyttää hyvältä 👍
Naiset ovat onnellisempia yksin eläessään ja miehet kunnioittavat sitä.
Kyllä voi oli sitten pitkäaikaistyötön tai joku muu Miksi sinulle on joku pakkomielle ap pitkäaikaistyöttömät Ettei vain olisi tapulissa lepakkojen juhlat
Vierailija kirjoitti:
Kuole ap yksin
Niinhän meistä jokainen.
Sinäkin.
Tuo toivotuksesi on kyllä outo kannustus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Laita puolet työkkärin rahoista asumiseen niin täällähän tämä. Hyvin pärjätään.
Sinulle paras omainen on viranomainen.
Miehenä minulle on red flag naisen urakeskeisyys, jotkut ammatit sekä tutkinnot. Ei niillä tee mitään. Sen sijaan millainen luonne ja kroppa ja ikä on ainoat mitkä kiinnostaa.
Tästä ketjusta huomaa hyvin, miksi naiset eivät pääsääntöisesti halua seurustella. Ja ne vähäisetkin halut löytää parisuhde häviävät täällä.
"Miehet" täällä ovat surkeita mielensäpahoittajia. Tänne ei kannata tulla kysymään yhtään mitään.
Kunnollisia ja kivoja miehiä täällä Tampereella on esim. seurakunnan sinkkuilloissa. Ja ne eivät ole mitään hihhuli-iltoja. Siellä saunotaan ja paistetaan makkaraa. Kesällä uidaan järvessä. Päihteettömiä kivoja iltoja fiksujen miesten ja naisten kesken.
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin sulla, naisilla on omat yksilölliset mielipiteensä, toiveensa ja haaveensa. Sinähän et ole yksilö vaan osa incel-massaa. Jonkin persoonallisuushäiriön oire, oletan.
Kaunis nainen löytää aina miehen oli työtön tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kerro spermaviemäri se noissa ketjuissa jossa vittulimat roiskuen haukutte miehiä.
Ai et kerro vaan olet kaikkialla hakemassa pelkkää polarisaatiota?
Aivan
Ainoastaan yksi asia yhdistää naisia ja se on miesviha. Jos se kiellettäis tämä palsta kaatuis 5 minuutissa.
Voi, pitkäaikaistyöttömän miehen.