Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pitkäaikaistyötön nainen löytää miestä?

Vierailija
07.02.2026 |

Musta tuntuu, että ajaudun vaan koko ajan kauemmaksi mun parisuhdehaaveistani :(

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, pitkäaikaistyöttömän miehen. 

Vierailija
2/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te miehillä? Kaikissa ketjuissa kerrotaan kuinka naaraat pärjäävät ilman miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä joutomiehiä on runsaasti.

Vierailija
4/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te miehillä? Kaikissa ketjuissa kerrotaan kuinka naaraat pärjäävät ilman miehiä.

Jotkut naiset eivät halua miestä, mutta itse ainakin kaipaan seuraa, seksiä ja hellyyttä. Naiset eivät ole yksi homogeeninen ryhmä, jolla on samat ajatukset ja toiveet.

Ap

Vierailija
5/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos on kaunis nainen. Muuten on vaikeampaa.

Vierailija
6/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuole ap yksin

Vierailija
7/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kiinteä, piukka pillu, niin miksei. Miesten arvot ovat joustavat.

Vierailija
8/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kiinteä, piukka pillu, niin miksei. Miesten arvot ovat joustavat.

Eiköhän se ole jo suht väljä, miettii mitä kaikkea nuokin sinne tunkee

Vierailija
9/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset eivät halua miestä, mutta itse ainakin kaipaan seuraa, seksiä ja hellyyttä. Naiset eivät ole yksi homogeeninen ryhmä, jolla on samat ajatukset ja toiveet.

Ap

Jotkut pitkäaikaistyöttömät miehet eivät löydä naisia, kun taas joillakin pitkäaikaistyöttömillä naisilla ei ole tätä ongelmaa. Pitkäaikaistyöttömyys ei viittaa samaan ryhmään; olen jopa nähnyt tarinoita pitkäaikaistyöttömistä miehistä, jotka ovat ajaneet pitkäaikaistyöttömiä naisia takaa vuosia. Logiikkasi on ristiriitainen.

Vierailija
10/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet välitä onko nainen työtön jos kiva ja näyttää hyvältä 👍

Vierailija
11/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat onnellisempia yksin eläessään ja miehet kunnioittavat sitä. 

Vierailija
12/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi oli sitten pitkäaikaistyötön tai joku muu Miksi sinulle on joku pakkomielle ap pitkäaikaistyöttömät Ettei vain olisi tapulissa lepakkojen juhlat 

Vierailija
13/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuole ap yksin

Niinhän meistä jokainen.

Sinäkin.

Tuo toivotuksesi on kyllä outo kannustus.

Vierailija
14/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Laita puolet työkkärin rahoista asumiseen niin täällähän tämä.  Hyvin pärjätään.

Vierailija
15/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle paras omainen on viranomainen.

Vierailija
16/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä minulle on red flag naisen urakeskeisyys, jotkut ammatit sekä tutkinnot. Ei niillä tee mitään. Sen sijaan millainen luonne ja kroppa ja ikä on ainoat mitkä kiinnostaa.

Vierailija
17/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta huomaa hyvin, miksi naiset eivät pääsääntöisesti halua seurustella. Ja ne vähäisetkin halut löytää parisuhde häviävät täällä.

"Miehet" täällä ovat surkeita mielensäpahoittajia. Tänne ei kannata tulla kysymään yhtään mitään.

Kunnollisia ja kivoja miehiä täällä Tampereella on esim. seurakunnan sinkkuilloissa. Ja ne eivät ole mitään hihhuli-iltoja. Siellä saunotaan ja paistetaan makkaraa. Kesällä uidaan järvessä. Päihteettömiä kivoja iltoja fiksujen miesten ja naisten kesken.

Vierailija
18/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin sulla, naisilla on omat yksilölliset mielipiteensä, toiveensa ja haaveensa. Sinähän et ole yksilö vaan osa incel-massaa. Jonkin persoonallisuushäiriön oire, oletan.

Vierailija
19/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen löytää aina miehen oli työtön tai ei. 

Vierailija
20/41 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerro spermaviemäri se noissa ketjuissa jossa vittulimat roiskuen haukutte miehiä.

Ai et kerro vaan olet kaikkialla hakemassa pelkkää polarisaatiota?

Aivan

Ainoastaan yksi asia yhdistää naisia ja se on miesviha. Jos se kiellettäis tämä palsta kaatuis 5 minuutissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän