Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**KOTILOT*** Vappuviikkoon....

30.04.2007 |

Heips!

Aloittelen tässä uutta pinoa, ettei taas veny tuo edellinen.

Jos joku osaa liittää linkiksi tuon edellisen, nin hyvä. Mä en osaa.

Lämpimät Onnittelut Sinulle joka olit saanut tytön!!

Ja tervetuloa uusille!!

Kaikille mukavaa vappua!!

MR +sintti rv 15+2

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää vappua kaikille jo poksuneille ja vielä koossa oleville=)

Meillä menee vappu niin kuin muutkin päivät,lapsille ostettu pallot,pikkunenkin sai oman posti pat pallon=)Ja mies osti mulle sydäntipu paloon=)Ei tuu äitille pahamieli=)

Äitin simaa kaapista,ja kaupasta haen munkkeja,nyt ei äiti jaksa leipoa=)Simaakaan ei viiti paljon juoda,kun pojan maha varmasti kärsii=)

Väsymys vaivaa ja selkä jumittaa,mutta eiköhän kaikilla vauvojen äiteillä.Kohta kuukausi jo selvitty,niin jospa sitä sais kohta jo nukkuakkin=)

Vierailija
2/22 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se linkki:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10140611&p=&mpage=1&tmode…

Me ollaan saatu juhlittua kakkosen synttärit kunnialla ja ensiviikolla alkaakin valmistautuminen ristiäisiin!

Juuri tultiin uimahallista, missä juhlittiin pojan kavereitten kesken..ja kivaa oli!

Onnea Tytön saaneelle!! (en muista enää nikkiä)

Vauvalla on nuha taas..Toivoa sopii, ettei se pahene, meillä kun on isommat (isää myöten) pojat olleet kuumeessa viimeviikolla!

Keskiviikkona mennään ottamaan Rota-rokote.

Saapi nähdä tuleeko siitä mitään oireita.

Nyt pitää taas mennä järkkäämään paikkoja, kun naapurit tulossa kahville.

HAUSKAA WAPPUA !!

mammutti ja Vilppu 8vk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään kaupungilla, tarkoituksenani ostaa vauvalle jotain omaakin... Siis onhan meillä noita vaatteita kahden pojan jäliltä, mutta jotain uuttakin ois kiva pienelle olla... Poikia odottaessani olen löytänyt sentään jotain " neutraalia" , mutta nyt tuntu, että kaikki on vaaleanpunasta tai vaaleansinistä tai sitten ihan puhtaan valkosta. Pari kivan näköstä bodya löysin, mutta niistä oli sitten kaikki pienet koot menny, yllätys yllätys!

No, tilasin sitten ellokselta sellasen starttipaketin ja huppupyyhkeen, jotka oli musta kivan näkösiä, mut käy kummalle vaan! Ois se niin paljon helpompaa, kun tietäs, kumpi on tulossa!

Siitä puheen ollen, ootteko te tienneet aiemmin, kumpi tulee? Siis kun mulla oli esikoisesta tosi vahva tunne melkein alusta asti, että se on poika. Kakkosesta epäilin myös melko varhain ja joskus rv 25 olin ihan varma, että poika on tämäkin, niinkuin olikin... MUTTA nyt mulla ei oo oikeen mitään tuntemusta kumpaankaan suuntaan... " Poikaviiva" näyttäs alkavan masuun tulla, mut toisaalta mun poikakarva :D puuttuu... Molempia poikia oottaessa kun mulla on kasvanu vasemmassa nännissä sellanen pitkä, paksu ja ihan musta rintakarva :) Esikoisesta oli kanssa toi viiva mahassa, kakkosesta ei. Jotenkin tää raskaus muutenkin on ollut niin erillainen, että enemmän kallistusin nyt tyttöön omien tuntemusten perusteella, mutta tosi epävarma olo on silti... Sitä kun aattelee, että poikia mää vaan teen kuitenkin :)

RInnat on muuten jo nyt tosi arat tolle tuulelle ja niistä on alkanut vähän tulla jo maitoakin, onneks vaan suihkun jälkeen... Kohta se tosin sit jo alkaa sekin, että aamulla on yöpaita märkänä...

Mutta nyt pitää taas mennä, palaillaanhan!

Kisu rv 29+5

Vierailija
4/22 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei mitään ihmeitä taas kuulu. Olo on ihan ok. Oon voinu liikkuakin enemmän eikä supistuksia tuu. En tiiä mikä ne sit oikein laukaisee... Ei kai niit voi ees estää jos ne päättää tulla.

Mut eipä tässä pitkä aika silleen enää o jäljellä. :) Hyvää vapunpäivää kaikille!

Hulda 33+5

Vierailija
5/22 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin tuota kotilojen listaa ja ihan kuin olisin havainnut, ettei kovin monella kolmas oo menny käynnistykseen asti tai muutenkaan pahasti yliajalle. (Paitsi mammutilla!)

Voihan olla, että vaan toivon näkeväni siinä sen, että kolmas syntyy aiemmin kuin edelliset, mutta luulis, että ei mullakaan kovin paljoa kauemmas LA:sta voi mennä, kun edelliset synty 39+2 ja 40+2. Ja tästäkin jo kypsänomaista tilannetta.

Vierailija
6/22 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokone pelittää taas vaihteeksi *kop kop*

Liurikselle onnittelut!!!

Oon tässä yritellyt lukea teidän kuulumisia, mutta kun on samma pää kesät talvet niin eihän sitä muista..

Jaksamista kaikille loppusuoralaisille! Ja kiva kun on taas uusiakin tullut mukaan! :)

Tänään ois sitten rv 36 tasan. Kyllä se aika nopeasti menee. Rv 37+2 on sitten synnytysarvio sairaalassa. Mä kyl oisin jo kypsä synnyttämään siihen mennessä ;) Vauva pysynyt pää alaspäin, mutta kovin korkealla vielä on. Suppareita on vaihtelevasti ja vointi sen mukainen.

Henkinen olotila on aika kamala tällä hetkellä. Virallinen apu jotenkin on nyt vähän puissa ja en oikein tiedä mitä tekisin.

Jaaha. Kuopus heräsi päikkäreiltä. Palaillaan!

AIHA

Vierailija
7/22 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo paljon kirjotellu tänne puolelle, kun melkein kesäkuisiin on tullu kuulumiset rustattua.

Eipä tähän omaan napaan mitään muutosta oo tullu.. supisteluiden kanssa oon alkanu tekeen tuttavuutta.

Joku oli saanut tytön.. ONNEKSI OLKOON.. olikohan liuris (sori jos nici meni metsään)

Toiset päivät on parempia kuin toiset.

mani ja purri 34+5

Vierailija
8/22 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu mennyt kotosalla. Eilen käytiin mun äitillä syömässä. Ihanaa välillä, kun ei tarvitse itse kokata :)

Liurukselle onnea tytöstä! :)

Hulda: Mulla on samat mietteet.. Ettei tää ainakaan pahasti yli mene, kun nuo edelliset tulleet 40+3 ja 39+5 ja nyt enemmän suppailee ja jomottelee. Mut saas nähdä millon neiti haluaa syntyä! :)

Kasasin eilen pinnasängyn :) Vauvan vaatteet on myös pesty ja kaukalo ja sitteri haettu varastosta. Tuntuu vähän todellisemmalta että meille muuttaa kohta uusi ihminen asumaan :)

Mies on tän viikon lomalla, saa vähän hengähtää :) Sillä loppu koulu tältä keväältä ja ens viikolla alkaa työt. Tulee hetkeks vähän parannusta noihin opiskelijatuloihin :)

PP 33+2

Vierailija
9/22 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne vapaat hurahti... Mies lähti töihin ja esikoinen päiväkotiin. Keskimmäisen jätin kotiin, kun ei saatu sitä millään hereille 12h yöunien jälkeen ja kun tiedetään, että sillä on anemia (hb 95). Mut vähän hirvittää, että mitä jos tarviikin ambulanssikyydin verenvuodon tai synnytyksen takia, niin mihis mä sen sitten nopeesti saan tyrkättyä? :/

Rahatilanne on muutenkin niin kireellä, kun mies on joutunu tekee vähemmän töitä, joten senkään puolesta ei voi oikein enää joustaa.

Olikos se leekolasse vai kuka jolla oli maanantaiks se käynnistys? Jokohan on nyytti kainalossa? (Kun joskus ne käynnistykset tuppaa venymään...)

Vähän alkaa kyllä jännittää, kun huomenna tulee maaginen 34 täyteen ja on " lupa" poksua, vaikkei nyt vielä kovin suotavaa muuten oo... Mut aion vielä pestä ikkunat ja vaihtaa verhot makkareihin. Ja kasvimaata pitää saada valmiiks, sit saa tulla. :D Ja ens ja sitä seuraava viikko on meillä tosi kiireistä aikaa joten senkään vuoksi ei tarvi ennen sitä tulla. Mut häämöttäähän tuo rv37 kuitenkin JO 3vkon päässä.

Mulla ois hirvee vimma tehä kaikkea, mut en nyt oikein hurjasti uskalla ponnistella, kun en tod toivo vielä synnytystä, vaikka melko kypsä tähän raskauteen oon. Ja pelkään sitä verenvuotoakin vaikka sen ei pitäis kovin todennäköistä olla. Yllättävän raskasta mahalle oli joku silittäminenkin. :O

Huomenna mun pitää aamulla vaivautua Naikkarille ktg-seurantaan hetkeks. Jousun siis kävelee puoli kilometriä mäkeä ylös alas bussipysäkille. Johan on kumma, jos ei ala syntymään, kun vähemmästäkin supistellu. :/

Nla-käynnitkin on mulla tosi harvoin 3vkon välein. Vähän ottaa päähän, kun kyllähän niiden edelleen kuuluis olla 2vkon välein. Se perustelee sitä jotenkin silleen, kun mulla on niit käyntejä äitipolille, mut nekin koko ajan muuttuu. Munhan piti mennä huomenna ultraan mut sitä siirrettiin sen päivystysreissun takia viikolla.

Hulda 33+6 *jaarittelua*

Vierailija
10/22 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu tuli ja meni, mies vietti " työläisten juhlaa" olemalla töissä =) Meillä oli lasten kanssa ihan kivaa, juotiin simaa ja syötiin munkkeja niin että vieläkin yököttää. Mukulat päästivät ilmapallonsa tahallaan terassilla irti, joten seuraavat vappupallot saavat sitten kun tienaavat omat rahansa (arghhhhh) nuorimmainen kyllä totesi että " äiti et sä enään ensi vuonna muista" .... voipi olla mutta kyllä sapetti.

Pikku pilu on ollut ahkera, mä en ole edes viitisinyt vilkaista vauvan vaatteita ja kodinhoito huone on aivan kaoottissessa tilassa ei sinne edes sekaan mahtuisi, täytyisi hieman järjestellä. Maanantaina kävin hakemassa vaunut ja sängyn, mies kokosi sen makkarin nurkkaan. Mutta jotenkin taas nyt ei ole fiilistä. Väsyttää ihan vietävästi.

Turvakaukaloa olen yrittänyt metsästää, mutta aina kaikki on myyty nenän alta, en millään viitsisi uutena ostaa mutta kaipa se täytyy luovuttaa.

Alma rytkyttää ihan hirveästi alkaa olla hieman ahtaat tilat, kyllä se ryökäle vielä kääntyi pää ylöspäin (ai että teki kipeää) mutta oli ilmeisesti letku liian lyhyt kun kääntyi yöllä uudelleen. Saisi kyllä minun puolestani pysyä pää alaspäin. Supistukset ovat lisäntyneet joten kyllä sitä lähemmäksi synnytystä päivä päivältä käydään. Ensi viikolla neuvola ja seuraavalla sitten ultra...

Mukavaa viikkoa kaikille

JB72 & Alma rv 35+2

Vierailija
11/22 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen ratsasti oman heliumpallonsa rikki (sellanen moottoripyörä)!!

Täällä myös pitkä tauko neuvolasta (täti reissussa enkä sijaiselle halua mennä), sanoinkin että jos tässä välissä tulee jotain soitan suoraan Taysiin polille tai synnytysvastaanottoon. eli 3 viikon tauko nyt tulee täyteen ens viikolla ja sillon on vika neuvola/lääkäri/ultra!!!!!!!! vieläköhän purri pysyy typynä? =)

Ite venttailen sitä vauvansänkyä saapuvaks.. ei paljon oo kuulunu mitään.. ens viikolla tulee se 6 viikkoa täyteen mikä oli kuljetuksen max. aika. Mistä sitäkin voit lähtee sit kyseleen sen perään kun tulee usasta laivalla.. just kiva kun sellanenkin hukkus johonkin..

Hoitopöydästä ei oo mitään tietoo, ja 3 viikkoa sitten tilattu hobbarilta.

Muut onkin valmiina..

Ostin turvakaukalon huuto.netistä, mutta en sen kankaita oo kyllä pessy.. oli niin siistin näköinen, jotenka onkohan tarvetta? Nyt vasta tuli mieleen...

Eilen illalla mulla meni hermo tähän mahaan, kun ei meinannut asentoo löytää ja väsytti.. meinasin just nukahtaa kun jotain paikkaa alko sit kolottaa ja piti kääntyä.. sen jälkeen peli oli taas menetetty..

JOs nyt meille tyttö tulee niin meidän lapsiluku on TÄYNNÄ! Piuhoja en uskalla laittaa kiinni, mutta jonkun pitkäaikaisen ehkäsyn kyllä haluan!

MAni ja purri 34+6 (huomenna pääsee taas poksutteleen

Vierailija
12/22 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat tainneet lamautua vapunvietosta.. :)

JB oli aloittanut mammiksen...oikein mukavaa ja rentouttavaa lomaa!! Toivottavasti saat levättyä!!

Onko kellään kokemusta sanotaanko Hyvinkäällä rakenne uä:ssä sukupuolta?? Pikkupilu?? Vähän on kuitenkin alkanut kutkuttaa tuo tieto :) Niinkuin kahdessa aikaisemmassakin, jossissa tulos on selvinnyt sitten salissa :) Vaikka ei sillä tietty ole väliä!

Onkohan tää normaalia...olin ehkä tuntevinani liikkeitä viimeviikolla ja nyt ei ole maanantain jälkeen ollut mitään sellaisia tuntemuksia...Nyt vähän mieltä painaa onkohan tää normaalia=onko kaikki hyvin. Istukka on etuseinämässä, eli vaimentaa liikkeitä. Edellisissä ollut myös edessä ja olen tuntenut liikkeet vasta muistaakseni 16-19viikoilla. Ajattelin vaan jos vaikka istukka olisi vähän noussut ja kohtu kasvanut, että asukki olisi vähän muuttanut paikkaa. Kauheeta , kun joku asia alkaa vaivaamaan.......

MR +sinttu rv15+5

Vierailija
13/22 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt on lupa liikkua, ei tietenkään älyttömästi, että synnytys nyt alkais, mut uskallan tehdä kevyitä kotitöitä. Tosin nyt vähän nolottaa, kun innostuin tänä aamuna sit niin, että tein miehelle varmaan kolmeks viikoks eväät töihin. Vähän kyllä tuntuu selässä toi seisoskelu kun on niin rapakuntoon levossa päässy noi lihakset... Uskaltaa kuitenkin käydä roskiksellakin hyvillä mielin, kun sinnekään en turhia oo viittiny kävellä. Ihanaa kun koti pysyy nyt kuta kuinkin siistinä, kun mä voin tehdä edes JOTAIN. (Okei, vähän kyllä nyt kolottaa vatsan ja selän alueen lihaksia, mut kai se on normaalia tällaisen levon jälkeen?!)

MR: Liikkeistä kyselit. Mä tunsin tässä raskaudessa niitä kans jo noilla viikoilla, mut en tosiaankaan joka päivä. Ehkä joka kolmas päivä keskimäärin. Luulisin, että on ihan normaalia. :)

Meillä on oikeestaan kaikki jo valmiina vauvalle. Kehto pedattuna, vaatteet kaapissa. Hoitovälineet paikoillaan kutakuinkin... turvaistuimen alusta asennettuna takapenkille.

Keskimmäiseni on täällä kotona mun kaa tänäänkin kaksin, joten senkin takia pitäis ottaa iisimmin. :O Mut kun se niin nätisti kattelee kiiltokuvia ja läträä lavuaarissa legoilla... x) Kohta meen sen kaa päiväunille. Sillähän on se anemia, niin saadaan molemmat hyvin levättyä.

Täytyis vielä viimeinen puristus ton keittiön siivoomiseks tehdä...

Vierailija
14/22 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu oli ja meni, mulla vappuaattona alkoi hiivatulehdus.

Aattoiltana ajeltiin ja käytiin hakemassa lääkettä apteekista.

Siinähän se vappu meni alapään kihelmöidessä =)

Verenvuoto oli pysynyt poissa viikon, mut eilen tuli vähän ja tänään ku tulin lenkiltä koiran kanssa pikkarit oli veressä.

Olisikohan toi hiivalääke ärsyttänyt vai mikä, mut onneksi mulla on tänään np-ultra illalla ni nähdään et pikkusella on kaikki hyvin.

Stressavaa toi verenvuoto on, kun jotenkin on koko ajan varpaillaan.

Muuten olossa ei valittamista, pahin väsymys alkaa hellittämään.

Finnit ku lakkais vielä ton mun naamani vallotuksen, tuntisin itseni vähän hehkeämmksi.

Olisiko tyttö tulossa?

En pojista muista tämmöistä finnien hyökkäystä ollenkaan.

Palailen illalla asiaan, kun ultrassa ollaan käyty.

Näkyykö muuten np-ultrassa sukupuoli??

oikku ja pikkupähkinä 12+5

Vierailija
15/22 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisesti juhlittiin: ) koko perhe nukkumassa jo klo 23!!!Eipä tuon säänkään takia oikein viitsinyt suuremmin juhlia.

Eilen oli esikoisen 4-vuotisneuvola ja voi hurja kun se tuntuu jo isolta, ei ole enää äidin pikku pallero: )

Pyysin neuvolatätitä samalla kuuntelemaan " touhottimen" sydänääniä ja lupasin olla menettämättä yöuniani jos ei niitä kuulu....mutta tiuhaanhan tuo pompotti 152 oli lyöntitiheys ja äidille kyyneleet silmiin: ))) Kyllä siellä ihan oikeiasti joku asustaa.....varmistuihan sekin viimein, vaikka onhan meillä ensi viikolla se np-ultra, jolloin ollaan vielä varmempia olemassaolosta..

Nyt pitäisi pikkuhiljaa päättää mihin päin heinäkuussa matkustettaisiin...mies vaihtoi työpaikkaa ja kesälomaa ei ole kuin kaksi viikkoa ja ajateltiin viettää se Etelässä, joko Kreikassa tai Kyproksella...suositelkaapas nyt jompaa kumpaa tai Turkkia???Mukaan siis myös lapset kohta 2v ja 4v.

Happy ja touhotin rv12+1

Vierailija
16/22 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

np-ultra oli eilen ja siellä kaikki ok.

Sukupuoli jäi vielä arvoitukseksi, kun napanuora oli mutkalla just kriittisessä paikassa.

Lääkäri totesi sen kohdun madaltuman ja siitä se verenvuoto johtuu.Sanoi et jos verta tulee paljon pitää huilata, höh.

Missä välissä tässä huilataan kun on kaks poikaa jaloissa pyörimässä, vaikka ovatkin jo isoja, mut kuiteskin ja sit on vielä iso pöhkö murkkuikänen rotikka, jota on aina välillä vietävä ulos.

Onko teillä kellään kokemuksia kohdun madaltumasta?

Happy: Kreikka ja Kypros mun mielestä kummatkin hyviä, löytyy kivoja rantoja missä lapsetkin viihtyy. Bulgaria on myös hyvä vaihtoehto. Oltiin lasten kans pari kesää sit ja siellä on paljon lapsille tekemistä ja se on aikas halpa paikka verrattuna ainakin edellisiin.

Turkista en osaa sanoa kun en ole käynyt, mut viime kesänä ainakin siellä oli levotonta. Tuttavat oli siel ja siin lähellä räjäytettiin pommi.

oikku ja pähkinä 12+6

Vierailija
17/22 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäs kaikki taas luuraa. No totta onhan sitä tärkeämpääkin tekemistä kuin hengailla netissä =)

Olen ollut ahkera (ansaitsen kyllä diplomin ainakin omasta mielestäni) Pengoin kaikki vauvan vaatteet esiin ja olen pessyt ja silittänyt niistä kaikki neutraalit, selvästi tyttöjen ja poikien vaateet olen vielä jättänyt syrjään, onneksi ne on hieman suuremman kokoisia joten eipä niitä aluksi oikein tarvitse. Vaunuihin patjan päälle sain ommeltua sellaisen " petarin" joka on sitten helpompi pestä ja säästää vaunun patjaa, peitto on vielä tekeillä. Pinna kehtoa olen makkarin nurkassa katsellut nyt 3 päivää, mutta siihen en ole vielä koskenut. Toistaiseksi esikoinen nukuttaa siinä nukkejaan =) Mutta taitaa tässä kyllä tämä ns. pesänrakennus vietti ottaa vallan. Oli vain tuollaista alkukankeutta.

Niistä lomapaikoista, Kreetalla ollaan oltu muksujen kanssa useampaan kertaan ja on aika takuuvarma paikka. Iltalia on kanssa aika kiva, hyvää ruokaa ja lapsista pidetään todella paljon. Korfulla ollaan myös oltu, sekin oli tosi kiva oli rantaa ja sitten kaupunki oli ihan jees, meillä sattui vaa huono säkä ilmojen suhteen oltiin elo-syyskuun vaihteessa ja satoin vettä...ja ei mitään kuuroja vaan sillai kun siellä talvella sataa. Saavista kaatamalla ja monta tuntia putkeen. Turkkiin en mensi ikipäivänä, kerran olen käynyt ja se riitti (mutta makuasia). Viime talvena oltiin Thaimaassa ja se on ihan yliveto, vaikka matka oli kallis ja pitkä niin kaikki muu olikin sitten +10 arvoista.

Jaahas...taidankin tästä viedä Alman kahville, kun on ihan iskemätön paketti Rennietäkin =)

JB72 & Alma rv 35+ ei näissä pysy mukana

Vierailija
18/22 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuton keskellä ollaan ja niin järkky härdelli sekä kiire, etten ehdi tänne lainkaan. Josko sitten joskus kesäkuussa.

Onnea vauvan saanneille, tervetuloa uusille ja ihania odotuksen hetkiä kaikille. Valitettavasti olen hienosti ohittanut kaikkien jutut, sori.

Omaa napaan ei kuulu masun pyöristymistä kummanpaa. Kaveri on aivan ylivilkas!!! Apua kuin sitä kestää kun vahvistuu ja potkut todella voimakkaita kun tuntuu ilkeältä jo nyt! Olo on mitä mainioin ja en huomaa kiireessä raskautta ollenkaan. Varasin sitten Suomeen Tapio Kurjelle 4D ultran kun haluan sen edes kerran elämässä kokea ja tarkastaa ne virtaukset sekä istukan kun niitä on seurattu edellisissä tarkasti kalkkeentuneen istukan takia... Elämä on ihanaa vaikka tää muutto on aivan kamalan raskasta! Paluu Suomeen pelottaa kamalasti, mutta eiköhän se siihen taas totu.

Ihanaa kevättä kaikille!

Lumituuli, jonka LA nyt vahvistui viimein eli rv 27+6 mennään.

Hui apua tajusin just, että alkaako huomenna mulla viimeinen kolmannes?????

Vierailija
19/22 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisuli G: Ekaa odottaessa mulla oli koko ajan tunne, että poika tulee. Molemmille oli nimetkin jo valmiina, mutta tyttönimi oli mielessäkin ihan taka-alalla. Poikahan sieltä tuli. Toisesta tiedettiin, että poika tulee, koska otettiin kromosomit. Koska tieto oli näin ollen 100%, niin haluttiin tietää. Nyt ei tiedetä, mutta mulla on ihan tyttöolo, tosin moni on sitä mieltä, että vain poikia meille. Toivetta sukupuolesta ei kuitenkaan ole suuntaan eikä toiseen. Se tytön nimi on kyllä odottanut 8 vuotta, hieman muuttuen matkalla, mutta lähes sama, joten katsotaan...

Mulla on vähän kahdensuuntaiset mietteet tosta synnytyksen ajankohdasta. toisaalta toivon, että vois tulla vaikka vähän etukäteen. Meillä on kuitenkin mökki vuokrattu keskisuomesta 21.7. asti ja laskettu on 26.7., joten sit pitäis kyllä lähtee aivan vieraalle paikkakunnalle synnyttämään jos päättää tulla aiemmin. Pakko se on kai kuitenkin varulta otaa mukaan kaukalo ja vaatetta yms. Huh, muutenkin tulee varmaan liikaa tavaraa mukaan. Ehkä pitää ottaa asuntovaunu mukaan pelkästään tavaroille.

Mintturouva: Älähän huoli, sulla on kuitenkin vasta noin vähän viikkoja. Varmaan jotain voi jo tuntua, mutta ei ole vaarallista jos ei vähään aikaan. Eikös ne ole sitä mieltä, että vasta joskus 20+ viikoillekin voi mennä ennen ku liikkeet tuntuu. Ehdit kyllä saada potkua, meillä ainakin ihan tekee kipeetä kunnolla. Sen verran pini vielä, että mahtuu hyvin mylläämään.

Oikku 69: Eipä taidä sukupuoli näkyä, muutenkin häpyhuulet on useimmiten tytöilläkin sen verran " pullottavat" , että erehdyksiä sattuu vielä paljon myöhemminkin.

Meille oli eilen ilmestynyt oven eteen kaksosten rattaat, kun käytiin nuoremman kans kerhossa. Mukava ylläri, illalla selvis sitten tuojakin. Miehen siskohan se oli lähettänyt ne Kuopiosta asti tänne Vantaalle, en olis heti arvannut keneltä tuli... Yksi hankinta vähemmän, hyvä!!!

Käytiin toissapäivänä lääkärissä nuoremman kanssa. Piti antaa pojalle piikki, mutta yllätys.Pojalla olikin korvatulehdus, joten siirtyi. Eipä ole onneksi vaivannut paljon, kun ei ole edes huomattu.Oma napa oli ok:

vko 27+6

painoa +13,6kg (eivät ole laskeneet vko vauhtia lainkaan, huoh)

Vähän kyllä ihmetytti, kun lääkäri kommentoi, että onpas sinulla vielä pieni maha, ei taida yleensä tulla paljon kiloja raskauden aikana. Mun mielestä +20kg/raskaus ei kyllä ole mitenkään kamalan vähän.

verenpaine 121/65

Normaalisti mulla on tosi alhanen, joten kommentoi, että yläpaine hieman koholla. Ihme, kun joutui polkemaan puolen tunnin matkan hirveessä kaatosateessa, nuorempi takana kyydissä. ja muutama kamala ylämäki. Meinas ihan keuhkot revetä. Oliskohan hieman kunto laskussa.

Hb 124

Kohtu 23

Syke 150

Lauantaina meinattiin lähteä miehen kanssa syömään ja elokuviin. Viimeksi taidettiin olla joskus kesällä, joten hyvää tekee. Sitten kolmen kanssa onkin vaikeaa, varsinkin kun nuorin (toivottavasti) on tississä kiinni.

Viikonloppuja,

Helpa ja pojat 7 ja 1,5v & Sissi 28+1

Vierailija
20/22 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäämpä että raskausmyrkytys alkaa taas nostaa päätään =(

Eilen särkipäätä ja meni ohitte päikkäreillä..

Tänään särkee päätä sillain inhottavasti taas ja huimaa.. helpottaa kun menee lepään. Soitin viereisen paikkakunnan neuvolaan (samaa sairaanhoitopiiriä) kun omani on vielä ens viikon ke asti lomalla ja pyysin saada stixaustikkuja viikonlopuks. Täti soittelee mulle iltapäivällä kun on hoitanut kotikäynnit.

Miten oikeesti toi rv 35 täyttyminen tekee mulle aina tän??

Aina joudun lähteen sitten lähetteellä TAYS:n ja loppu ajan ramppaan siellä kontrollissa.

Onneks miehelle on vasta ma aamuvuoro niin saan (jos saan) huilia ja ottaa rauhallisesti.. osastolle en kyllä lähe makaan taas.. turhaa touhua!

Jotenkin ajattelin että tää raskaus olis erinlainen loppuun asti, mutta ihan samalla kaavalla ilmeisesti mennään!

Viimeks mulla neuvola ollu melkein 3 viikkoa sitten ja ei mitään oireita oo ollu, sitten vasta kun eilen. Eli sama päivä kun 35 paukahtaa mittariin niin ihan kun aikasytyttimellä laukeis noi oireet..

Painoo tulee päivä päivältä koko ajan enemmän olisko sitten ilm. sitä turvotusta kun jouduin ottaan sormukset pois ja musta naamakin olis pöhöttyny.. oi kun mukavaa..

Mintturouvako kyseli liikkeistä? Mulla alko tässä raskaudessa liikkeet tuntumaan VASTA rv 19. Olin jo hätää kärsimässä kun aikasemmin tuntenut ne jo tosta 16 viikolta asti.

Tervetuloa lumituuli takasin suomeen=) Tapio on hyvä! Olis ollu kiva mennä tästäkin raskaudesta siellä käymään, mutta raha raha raha =(

ainut + miehellä viikonloppu vapaa!

mani ja purri rv 35+1