**EX-HAAHUT VAPPUVIIKKOON**
[color=limegreen][size=3]♥ ♥ ♥EX-HAAHUILIJAT♥ ♥ ♥[/size][/color]
[color=darkviolet]Ex-haahuilijat on aiemmin keskenmenon kokeneiden odottajien oma ryhmä[/color]
[color=limegreen] [size=6] ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ [/color][/size]
[color=limegreen]Ex-haahuilijat lasketun ajan mukaisessa järjestyksessä[/color]
[b][color=darkviolet]Toukokuu 2007[/color][/b]
[b][color=limegreen] Limetti1 [/b][/color] 23-vuotias 1 1/2 vuotiaan pikkutaaperon äiti. Keskenmenon sain heinäkuussa rv6 ja nyt heti tärppäsi uudestaan, ilman menkkoja välissä.[color=violet] LA 1.5[/color]
[b][color=limegreen]Pirpaliina: [/b][/color] vm-78 mies vm-80, ennestään tytön 01/03 ja pojan 08/04 äiti, km koettu rv8+ 08/06 ja nyt raskaana ennen km jälkeisiä menkkoja[color=violet] LA 17.5[/color]
[b][color=limegreen]emunainen: [/b][/color] 23 v mies 27 v, esikoista odotellaan. km 11/05 n. 8 rv:lla. Itä-Helsingissä asustellaan. [color=violet]LA 19.5.07[/color]
[b][color=darkviolet]Kesäkuu 2007[/color][/b]
[b][color=limegreen]Juuliar74: [/b][/color] Olen vm 74, samoin mieheni. Asun Etelä-Karjalassa ja meillä on yksi tyttö, synt. 03/2005. Toista lasta aloimme yrittää tänä kesänä ja ensimmäinen (ja toivottavasti myös viimeinen) km tuli 08/2006. [color=violet] LA 12.6[/color]
[b][color=limegreen]Sani-74: [/b][/color] minä -74 mies -68, kaksi lasta -01 ja -03 syntyneet. Km 8/05 (kohdunulkopuolinen). [color=violet] LA 26.6[/color]
[b][color=limegreen]Koala-72: [/b][/color] Minä siis -72, mies-71. Ensimmäistä hartaasti odotetaan. Km 11/2005 (kaksoset). Nyt plussa lokakuussa. [color=violet] LA 28.6.[/color]
[b][color=darkviolet]Heinäkuu 2007[/color][/b]
[b][color=limegreen]DreamOne: [/b][/color] Olen 29-vuotias, mies 26-vuotias. Ensimmäinen clomeilla avustettu raskaus päättyi keskenmenoon vuonna 2004 ja toinen raskaus todettiin tuulimunaksi viikolla 12 kesällä 2006. Nyt plussasin ensimmäisestä clomikierrosta ma 13.11.2006. [color=violet] LA 25.7.[/color]
[b][color=darkviolet]Elokuu 2007[/color][/b]
[b][color=limegreen]Helga76: [/b][/color] Molemmat 3-kymppisiä. Ekaa yritetään. Keskeytynyt km 07/06. Plussauspv 2.12.06. [color=violet] LA 6.8.[/color]
[b][color=limegreen]Kaisuli79: [/b][/color] Minä 27, mies 31. Meillä on poika s.-04. Km 7/06 rv 22+6. [color=violet] LA 13.8.[/color]
[b][color=darkviolet]Syyskuu 2007[/color][/b]
[b][color=limegreen]Joululahja: [/b][/color] minä 32v, mies 39v, poika 12/04, keskeytynyt km rv 12 05/06. Plussasin 28.12. [color=violet] LA 30.8.[/color]
[b][color=limegreen]Ultsi75: [/b][/color] Sain km:n 12/06 rv 6 ja uuden plussan sain heti seuraavasta kierrosta 7.1.07. Aikaisemmat lapset syntyneet -01 ja -03. Ykkösen ja kakkosen välissä mulla oli myös km rv 10+ (vai olikohan se 11+). [color=violet] LA 13.9.[/color]
[b][color=limegreen]levinia: [/b][/color] Neljän tytön äiti ulkomailta, minä ' 69 ja mies ' 66, takana tm 3/06 ; ja km:t 6/06 ja 10/06 viikoilla 8+. [color=violet] LA 16.9.[/color]
[b][color=limegreen]Tuutupii: [/b][/color] 28 v kuumeilija, mies on 31 v. Meillä on 1 v 9 kk ikäinen poika ja asumme Itä-Suomessa. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 2006. Minulla todettiin tuulimuna 10/06. Nyt siis uusi plussa 12.1.07. [color=violet] LA 23.9.[/color]
[b][color=darkviolet]Lokakuu 2007[/color][/b]
[b][color=limegreen]Tari: [/b][/color] Minä 34 ja mies 36,lapset poika 6/03 ja tyttö 8/04, km 10/05, tm 8/06 ja km 1/07 ja plussasin sit uudelleen 19.2.[color=violet]LA 26.10[/color]
[b][color=darkviolet]Marraskuu 2007[/color][/b]
[b][color=limegreen]72oinas: [/b][/color] Yritys aloitettiin 05/06 ja km sain 11/06.
ja nyt 26.2 plussasin uudestaan. Kolmatta odotellaan. Ollaan 35-vuotiaita molemmat ja pohjanmaalta kotoisin.[color=violet] LA olisi marraskuun alussa.[/color]
[color=limegreen]♥ [/color][color=limegreen] Vauvoja vuoden ajalta: [/color][color=limegreen] ♥[/color]
[color=6959cd][b] petjuska [/color][/b] 5.5. [color=darkgreen]poika[/color], 2980 g ja 47 cm
[color=6959cd][b] Miikuko [/color][/b] 6.5. [color=purple]tyttö[/color], 3710 g ja 50 cm
[color=6959cd][b] Mauku75 [/color][/b] 24.5. [color=purple]tyttö[/color], 3555 g ja 51 cm
[color=6959cd][b] uba-aba[/color][/b] 27.5. [color=darkgreen]poika[/color], 3220 g ja 49 cm, pipo 34,5 cm
[color=6959cd][b] Aapeli_77[/color][/b] 10.6. [color=darkgreen]poika[/color], 3620 g ja 52 cm, pipo 36,5 cm
[color=6959cd][b] Kengu76 [/color][/b] 25.6. [color=purple]tyttö[/color], 2855 g ja 49 cm, hattu 32 cm
[color=6959cd][b] kuutar-74 [/color][/b] 5.7. [color=purple]tyttö[/color], 4000 g ja 50 cm
[color=6959cd][b] Vinku75 [/color][/b] 29.6.[color=darkgreen] poika[/color], 3330 g ja 49 cm
[color=6959cd][b] Hope74 [/color][/b] 17.7. [color=darkgreen] poika[/color], 3390 g ja 50,5 cm, pää 34 cm
[color=6959cd][b] Wannabemami [/color][/b] 26.7. [color=darkgreen] poika[/color], 3280 g ja 48 cm, pipo 36 cm
[color=6959cd][b] Niamey_85 [/color][/b] 19.8. [color=purple]tyttö[/color], 3230 g ja 50 cm, pipo 36,5 cm
[color=6959cd][b] Lauris [/color][/b] 19.8. [color=darkgreen] poika[/color], 3930 g ja 52 cm,pipo 35 cm
[color=6959cd][b] Sartsu [/color][/b] 23.8. [color=darkgreen] poika[/color], 3545 g ja 52 cm
[color=6959cd][b] Kerttukasperi [/color][/b] 26.8. [color=darkgreen] poika[/color], 3005 g ja 51 cm
[color=6959cd][b] Femmamma [/color][/b] 7.9. [color=purple] tyttö[/color], 3805 g ja 51 cm, pipo 37 cm
[color=6959cd][b] Neronja [/color][/b] 7.9. [color=purple] tyttö[/color], 3650 g ja 49 cm, pipo 36 cm
[color=6959cd][b] Kuonokas [/color][/b] 8.9. [color=darkgreen] poika[/color], 3185 g ja 51 cm
[color=6959cd][b] Masunasu [/color][/b] 15.9. [color=darkgreen] poika[/color], 4480 g ja 52 cm, pipo 36 cm
[color=6959cd][b] Peebee [/color][/b] 15.9. [color=purple] tyttö[/color], 3465 g ja 50 cm
[color=6959cd][b] UusiNuppu [/color][/b] 26.9. [color=darkgreen] poika[/color], 4070 g ja 51.5 cm
[color=6959cd][b] ulriina [/color][/b] 4.10. [color=purple] tyttö[/color], 4310 g ja 54 cm
[color=6959cd][b] myttynen75 [/color][/b] 4.10. [color=darkgreen] poika[/color], 3864 g ja 51 cm
[color=6959cd][b] hexu83 [/color][/b] 13.10. [color=darkgreen] poika[/color], 3840 g ja 52 cm
[color=6959cd][b] marrasmamma [/color][/b] 2.12. [color=darkgreen] poika[/color], 3370 g ja 49 cm, pipo 34 cm
[color=6959cd][b] nippula [/color][/b] 23.12. [color=darkgreen] poika[/color], 3080 g ja 49,5 cm
[color=6959cd][b] maria80 [/color][/b] 16.1. [color=darkgreen] poika[/color], 4320 g ja 53 cm
[color=6959cd][b] Hannele-81 [/color][/b] 10.2 [color=darkgreen] poika[/color], 2890 g ja 49 cm
[color=6959cd][b] Enni-Maija [/color][/b] 20.2 [color=darkgreen] poika[/color], 3700 g ja 48 cm
[color=6959cd][b] titi75 [/color][/b] 3.3 [color=darkgreen] poika[/color], 3210 g ja 52 cm
[color=6959cd][b] mami-74 [/color][/b] 6.3 [color=darkgreen] poika[/color], 4325 g ja 53,5 cm
[color=6959cd][b] eka-vekara [/color][/b] 9.3 [color=purple]tyttö[/color], 3285 g ja 48 cm
[color=6959cd][b] Lizie [/color][/b] 11.3 [color=purple]tyttö[/color], 3300 g ja 50 cm, pipo 34 cm
[color=6959cd]Ex-haahujen yahoo-lista:[/color]
[b][color=darkviolet] groups.yahoo.com/group/exhaahut [/color][/b]
[color=6959cd]Listalle ovat tervetulleita kaikki exät, jo jakautuneetkin :)[/color]
[color=6959cd]Juttuja voi jatkaa myös vauvat-osiossa Ex-haahujen pinossa.[/color]
[color=6959cd]Listalle ovat tervetulleita kaikki vauvansa saaneet![/color]
[color=limegreen] [size=6] ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ [/color][/size]
Kommentit (30)
Kyllä!!!!!!!!!!!!!!!!! Nettipimento oli TODELLA RAASTAVAA JA YH´TÄ KIDUTUSTA!!!!! Onneksi se on nyt ohi!!!!!!!
-Poksuttelijat-
ja kiitos vaan tsempityksistä, vaikka en niitä kyllä ehtinytkään enää lukemaan.
Meidän menninkäinen syntyi 3.5 klo 15.50, eli eipä tuossa kauaa mennyt. 40minuuttia ehdin sairaalassa olla, eli aika rytinällä tuo loppu meni.
Ihana pikkuinen vauveli hellyyttä täynnä tämän äitin pää.
Nyt nukkuu rauhassa omassa kopassaan, kova on syömään ja maitoakin alkaa jo herumaan.
Kiitos teille kaikille ihanille ihmisille tuesta ja seurasta odotuksessa! Ootte olleet tosi tärkeänä tukena!
Nyt siirryn perheen pariin, tulen joku päivä kommentoimaan paremmalla ajalla, tässä vain vähän tiedonjanoisille!
Niin faktat vielä:
Paino: 3610g
Pituus: 49cm
-Limetti ja menninkäinen 2vrk
Suuret onnittelut vauvan syntymän johdosta ja menninkäiselle tervetuloa maailmaan!
Ei siinä tosiaan kauaa näköjään mennyt kun täältä läksit ja vaavi oli jo maailmassa :) Poikako se teille nyt tuli lempinimestä päätellen? Hienot mitat on hänellä!
Iloinen D.O.
Mukavaa ja rauhallista vauva-arkea teidän perheelle!
Limetille onnee!!!!!!!!! Siis ilmeisesti pojan palleroinen sieltä tulla tupsahti??
Dreamone: Tiiäks täällä on kans yks, jolla ei oo minkäännäkösiä rinkuloita sormessa! Ja yllättävän monen vieraan ihmisen katse ensin pysähtyy mahan kohdalle ja sen jälkeen katsotaan nimetön¿ Siis en tajua, miten se sormus vaikuttaa mahan olemassa oloon? Ehkä ne tuntemattomat aattelee, et tuokin raukka on varmaan saamassa vahinko lapsen yms muuta typerää¿
Siks mä oonkin alkanu vakavasti harkita kihloihin menoa, vaik alussa vannoin ja vakuutin, et mä en pelkästään vauvan takia kihloihin mene¿
Emunainen: Siis jo on kumma ettei ne suostu pistään hommaan vauhtia? Ja on kyllä ollu aika ihmeellinen lääkäri, jos silmämääräisesti vaan on tyytyny arvioimaan lantion kokoo ja sit päälle vielä paukauttanu ettet sä edes oo lyhyt¿.? Olikohan se ihan tässä maailmassa?
Toivottavasti ens viikolla ois eri lääkäri ja jos ei oo, niin sanot et nyt riittää mutuarviot, et haluat toisen lääkärin mielipiteen¿Taikka sanot sille lääkärille, et hänhän ottaa sit täyden vastuun jos synnytyksessä sattuu jotain hänen osaamattomuudensa takia, eikö..
(Mut tietenkään teil ei satu mitään pahaa vaan kaikki menee loistavasti!!!)
Voi elämä¿.. Taikka paremminkin sanottuna elämöintiä¿. maris aloitti ripaska treenit mahassa, ja koska on aamu se tarkoittaa sitä, et kohta maha ulvoo ruokaa kuin viimeistä päivää. Joten mä siirrynkin tonne jääkaapin suuntaan¿
T Helga & Maris rv 26+6 ( Hups, huomenna poksahtaa ¿TAAS!)
Emunainen: Mäkin kyllä ihmettelen noita lääkärinlausuntoja. Aika suuri on painoarvion virhemarginaalikin. Luulisi että tuossa vaiheessa saataisiin jo melko tarkkaa lukemaa. Mutta jospa ne laitteet vaan oli hieman outoja lääkärille eikä hän oikein osannut tilannetta hoitaa. Sisätutkimuksen tekemättä jättäminen kyllä kuulostaa hieman oudolta, luulisi että tuossa vaiheessa se on tärkeimpiä juttuja. Näkisi edes onko kohdunsuu yhtään auennut. Mutta viikon päästä sitten uudestaan ja toivotaan parempaa onnea seuraavalla kerralla. Kyllä pikkuisella on varmasti kaikki oikein hyvin, kyllä sulla jotain tuntemuksia itselläsikin olisi mikäli niin ei olisi. Se vaan tykkää siellä lymyillä kun on lämmintä ja mukavaa ja ruokaakin tulee säännöllisesti :) Viikot on kyllä mahtavat sulla!
Helga: Vai ollaan teilläkin aamunvirkkuja aina :) Meilläkin tuppaa olemaan aamuaika vipellystä ja sitten taas ilta-aika. Tai kyllähän noita liikkeitä joka tunti tulee, vilkkaammat ajat vaan osuvat noille ajankohdille. Aiemmin ihmettelin sitä liikelaskutapaa, 10 liikettä tunnissa. Mietin että ei herranjumala se voi olla mahdollista missään vaiheessa että vauva niin paljon liikkuisi. Nyt en ihmettele yhtään, kyllä ne 10 liikettä tunnissa bongaa kun oikein keskittyy kuuntelemaan. Kiva kuulla että täällä on muitakin rengastamattomia! Huojentavaa :D Juuri nuo ihmisten katseet on niitä miksi olen alkanut harkita tuota sormusta. Välillä vaan tuntuu että tää juttu on enemmän mun kuin muiden päässä. Eli itsestä TUNTUU että muut katsoo kieroon. Ja sitäpaitsi terkka kehotti muutenkin ottamaan kohtapuoliin kaikki sormukset pois, jos tulee paha turvotus eikä niitä sitten enää tahdo saada pois. Kuulemma synnärillä ihan tyynesti vaan ripsivät poikki kaikki sormukset mikäli niitä on. Mäkin olen ajatellut että vauvan takia en kihloihin mene, vaikka miehen sukulaiset kovasti välillä kyselevät että milloinkas häät on kun vauvakin on jo tulossa. Tämä on minun toinen pitkä suhteeni, ensimmäisessä olin ihan naimisissakin asti, joten kynnys avioliittoon on todella korkea. Olen sanonutkin miehelle, että tämä ei missään nimessä ole henkilökohtaista tai sinusta johtuvaa, mutta en ihan vielä halua mennä naimisiin. Hän kyllä ymmärtää oikein hyvin, vaikka hänellä taas ehkä halua sinne päin olisikin. Hänelläkin on pitkä suhde takana ennen minua, mutta he eivät olleet edes kihloissa. Mutta toistaiseksi nämä meidän halumme ovat kohdanneet oikein hyvin ja ykkösenä niistä on ollut tämä perheenlisäys :) Nyt kun mittarissa alkaa tänä vuonna olla 30, olen sitä mieltä että vauva ei voi odottaa, mutta kaikki muut naimisiinmenot yms. voivat.
omaa napaa: Kuten aiemmin kirjoittelinkin, viimeinen työviikko alkaa huomenna. Töissä ei ole mitään vikaa ja tykkään itse asiassa työstäni kuin hullu puurosta, mutta nyt alkaa tuntua että 8 tunnin normaali mittainen työpäivä on niin uuvuttava, ettei kotiin päästyään jaksa mitään muuta kuin maata. Lisäksi mulla on monta asiaa suunniteltuna loman alkuun, auton huoltoa, katsastusta, sukulaisvierailuja yms. Odotan kovasti että pääsen niitä kaikkia juttuja toteuttamaan. Meillä on ainakin ollut aivan ihanat kelit koko viikonlopun, mahtavaa! Lisäksi olen täällä kotijuttuja touhotellut, pessyt pyykkiä, pessyt vessan ja muuta mukavaa :D Mulla on myös ollut tavoitteena viikonloppu ilman herkkuja ja se on onnistunut oikein hyvin. Eilenkin tein ison salaatin ja mussutin sitä kuin viimeistä päivää. Pelottaa nimittäin taas seuraava neuvolakäynti, aaaarghhh...
Muksaa sunnuntaita!
D.O. ja nappula rv 28+4
Olkoon vauva-aikanne auvoista ja rauhaisaa :) Ihana uutinen! Ja poikako tosiaan tuli?
HELGA ja DO ei mekään olla naimisissa tai edes kihloissa ja toinen lapsi tulossa. Ollaan tunnettu jotain 13-14 vuotta josta viimeiset 10v enemmän tai vähemmän yhdessä. Yhteisasumista 8v, parilla tauolla. Ekan lapsen kohdalla jännitti mitä patakonservatiiviset 9-kymppiset isovanhemmat sanovat... eivät lopulta paljon mitään. Minun ja mieheni vanhemmat tapasivat ekan kerran toisensa esikoisemme ristiäisissä kevättalvella 2005. Toisen lapsen ilmoittaessa tulostaan miehen äiti kyseli minulta varovaisesti olisimmeko ehkä virallistamassa suhteemme. Vastasin että ei ole näköpiirissä. Taustalla on sellainen juttu että mies kosi joskus 5v sitten ja sanoin ei. Johon hän totesi että toista kertaa ei kosi.. ja minä taas en miehiä naimisiin kysele. Tosin vastaisin varmaan myöntävästi jos mies kosisi uudelleen. Ei minusta Suomessa tunnu että kukaan mitään ihmettelisi mutta ulkomailla kyllä, kun teen aika kansainvälistä työtä missä tapaamani ihmiset ovat enimmäkseen jonkin sortin konservatiiveja. Ei sielläkään vieraammat kehtaa mitään kysellä ja muuten vain oikean käden nimettömässä killuva sormus voi erehdyttää jotkut luulemaan, että olen Itä-Euroopasta ja naimisissa :D Ihan sama sinänsä minulle. Joku joskus rohkeni jotain kysellä ja selvitin että Suomessa tämä on ihan tavallista, n puolet lapsista syntyy avioliiton ulkopuolella (vai mikä se tilasto nyt onkaan). Että mahdolliset sosiaaliset paineet naimisiinmenoon ovat ihan perhe- ja sukukohtaisia. Kyllähän sitä joskus miettii että jos kuitenkin... mutta sitten painaa arki päälle ja tavallaan tuntuu, että asiasta ajoi aika ohi. Meilläkin tulee tässä kuussa ikää jo 33v ja 40v (hui!).
Tulipas pitkät lätinät :) Eli on asiaa meilläkin pohdittu. Enemmän just nyt askarruttaa kuitenkin muut asiat kuten mahdollinen rakennusprojekti ensi vuonna.
Mitäs muuta... olen viikonloppua yksin kotona mikä on aivan tavatonta. Mies ja poika mökillä, minä väsään opinnäytettä kasaan- tai siis pitäisi väsätä.. lähinnä huomasin olevani erittäin paljon tämän rauhan -> levon tarpeessa kun ovi sulkeutui matkalaisten takana to iltana. Kuuntelen kerrankin omia levyjäni ja luen lehtiä rauhassa.
Ja mikä parasta, nyt työkoneeni on säädetty niin että pääsen kotoakin nettiin - sen johdosta voin just nytkin kirjoittaa :) Tosi hyvä juttu.
Onpas paljon (.) -asiaa. Lisätään nyt vielä se, että olo on raskauden osalta suht ok, vatsa kovassa kasvussa, potkuja ei edelleenkään tunnu kovin paljon mikä siis johtuu osittain istukan sijainnista (se on jotenkin sekä edessä että takana?? vai mitä se kätilö rakenneultrassa selittikään :)). Keskiviikkoiltana mennään sitten yksityiselle tutkituttamaan, kumpi on tulossa- jännää!!
Hyvää vointia kaikille jälleen kerran
t Joululahja, rv 23+3
DO juu eiköhän tuo meidän poika vähitellen ymmärrä mistä tämän vatsan¨kanssa on kyse ja sopeudu siihen :) Ja munkit oli tosiaan hyviä + en uskonut etukäteen että jopa minä voin saada sellaisia noin helpolla aikaiseksi (edellinen kerta että tein jotain taikinaa oli varmaan 15 vuotta sitten...) - ja vieläpä polttamatta itseäni ja taloa!
Pakko komentoida tuohon sormusasiaan, että täällä on yksi naimisissa oleva, joka ei osaa sormuksia käyttää (eikä kyllä mieskään). Kun on vielä eri sukunimet niin eipä voi vieraammat mistään tietää että naimisissa ollaan, neuvolassakin esikoista odottaessa kysyttiin, että tiedämmekö isyydentunnustamisesta.
Vauveli nukahti tuohon syliin ja millään en raaski sitä sänkyyn laittaa, nukkukoon tuossa. Niin äiti voi kirjoitella:) Tämä vauva ei ole paljon silmiään availlut kotiintulon jälkeen, nukkuu vain ja välissä syö, mutta sekään ei näytä vaativan heräämistä. Että erittäin pehmeä lasku vauva-arkeen.
Nimeä ollaan yritetty kovasti keksiä, mutta meillä on miehen kanssa niin eri ehdotukset ja kummallakin tietysti parhaat, että vaikeaksi menee. Jospa sitä keksisi vielä jonkun ihan uuden joka miellyttäisi molempia. Minulle olisi jotenkin tosi tärkeää, että saisi kutsua pientä omalla nimellä.
DO:lle kestoista, että ei ehkä kannata samanmerkkisiä yhtä useampaa ostaa vaan esim. 2 erilaista taskuvaippaa ja kaksi erilaista a-i-o:ta, jos nuo sinua kiinnostivat. Rohkeasti vaan kokeilemaan! Nuo villahousut ovat kyllä myös aivan ihania, että jos on joku neulomisintoinen lähipiirissä niin pyydäpä yhdet neulomaan niin pääset kokeilemaan. Ainakin ruskovillan hahtuvalangan mukana tulee neuleohje.
Ja kovasti jaksamista viimeiseen työviikkon ja hyvää lomaa!
Pirpaliinan kuulumisia jännäilen onkohan sama syntymäpäivä pikkuisillamme.
Emunaiselle kovasti jaksamista viimeisiin viikkoihin. Toivottavasti saat ensi viikoksi eri lääkärin. kummalta kuullosti hänen käytöksensä!
-Limetti ja menninkäinen
Olin eilen niin poikki, etten kerta kaikkiaan jaksanu enää tulla palstailemaan tänne, kun illalla kotiuduttiin, kai se jännitys jotenkin purkautui oikein olan takaa tai jotain......
Mutta mutta.......eipä saatu eräpäivää.....mun kiusaamista tässä vaa jatketaa taas viikolla, kun kaikki kuulemma on niin hyvin mulla ja ludella ultran mukaan!! Ei se sitten tätä mun oloa viitti ajatella ollenkaan....no vauvahan tässä se tärkein onkin, mutta jotenkin ahdistaa jo tää saamarin kellottelu ja piikittely noitten sokrujen kanssa...mutta viikon päästä siis meen uudestaan ultraan ja katellaan taas tilannetta ja kyllä se nyt lupas, että viikon päästä, jos mitään ei ittellään tapahdu, niin aletaan johonkin toimenpiteisiin....uskaltaisko tohon nyt sit luottaa????
Sillä oli ihan uudet laitteet siellä, jota se ei osannu ees käyttää ja sano, et nää on tosi tuulesta temmattuja nää arviot nyt, mutta painoksi sai 3,4 kg ja virhemarginaalilla +500g tai -500g, että ei oikeen tyydyttäny toikaan vastaus, se lekuri oli ihan idiootti ja mulle jäi tosi paha mieli siitä, mutta onneksi ukko jaksoi kannustaa ja luoda muhun uskoa, et kaikki menee varmaan oikein hyvin kuitenkin ja täytyy vaan luottaa niihin ihmisiin, vaikka vaikeeta se on kummiskin, kun pelkää kaikkia ikäviä komplikaatioita yms....
Ja kaikki virtaukset yms.oli tosi hyvät ja tarjonta on, että tulossa ollaan ja laskeuduttu tosi alas, mutta koska ollaan tulossa, siitä ei mitään käryä;-) Eikä se edes tehnyt mulle sisätutkimusta, mikä oli musta tosi outoa ja sano vaan, että et sä mikään lyhyt ole (154cm) ja että hyvin mahtuu yli 4 kilonen tosta tulemaan.....Eihän se kattonu mua, kun päältä päin, miten se voi niin sanoa????
Mutta tämmönen hällä väliä käynti oli mulla ja pääasia nyt kummiskin on, et ludella on kaikki tosi hyvin, kyllä mä jotenkin ne viimeset sitten vaan kärvistelen, hyvän asian puolesta, eikös vaan???
Kiitos kaikille ihanille ex-haahuleille tsempityksistä, niitä todella kaivataan ja tarvitaan!!!! Ootte korvaamattomia, ihanat tytöt!!!!
Hyvää kannattaa odottaa ja siihen uskotaan ja luotetaan!!!
Pirpaliinaa ja limettiä huhuilen???????? Vauvauutisia odottelen jo innolla!!!!!!!!
Mukavaa viikonloppua kaikille exille ja nautitaan nyt tästä odotuksesta, vaikka se pitkältä tuntuukin, niin se kyllä loppuu maailman upeimmalla tavalla!!!! Palataan tytöt ja paljon halauksia ja masuille taputuksia!!!!
-Emunainen ja luteen poikanen POKS POKS POKS JA VIELÄ KERRAN POKS 38+0, KELATKAA?????????-