Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahan valta maailmassa

Vierailija
06.02.2026 |

Koko ajan pahenevan Epstein-kohun myötä on tullut tätä paljon mietittyä. Agnostikko olen ollut pitkään, mutta olen alkanut kovasti pohtia pahuuden alkulähdettä. Hallitseeko tätä maailmaa ihan oikeasti Saatana? 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahuus tarvitsee pimeyttä. Historiassa pahin pahuus ei ole syntynyt hirviöistä vaan ihmisistä, jotka lakkasivat katsomasta itseään; ihmisistä, jotka luopuivat vastuusta (käskettiin, kaikki teki)

Se hetki, kun ihminen katsoo itseään ilman selityksiä, katkaisee paljon pahaa.

Vierailija
42/47 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on internetissä huomiota keskitetty pimeyteen. Se kuinka siitä pääsee eroon on myös internetissä ja vaatii paljon etsimistä mutta vähän työtä.

Kaikki ne löydetyt jotka ovat uhka ihmisen pimeydelle ovat kaasuvalon alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ajatus että.joku vapaamuurari järjestö on maailman ongelma on naurettava. Päinvastoin nämä järjestöt tutkivat ihmisen tietoisuutta ja kehittyvät. Okkultismi sanasta tulee myös heti ihmisille kylmän väreet, vaikka sitä voi käyttää hyvääkin. Jos ihminen on tietoinen, OIKEASTI TIETOINEN eikä vaan luule niin koska kuvittelee olevansa älykäs, niin ihmisellä on voima hallita itseään ja omaa todellisuutta, mutta myös toisten halutessaan, koska se tietoisuus avaa valtavan psykologisen maailman mitä enemmistö ihmisistä ei näe ollenkaan. 

Vierailija
44/47 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ajatus että.joku vapaamuurari järjestö on maailman ongelma on naurettava. Päinvastoin nämä järjestöt tutkivat ihmisen tietoisuutta ja kehittyvät. Okkultismi sanasta tulee myös heti ihmisille kylmän väreet, vaikka sitä voi käyttää hyvääkin. Jos ihminen on tietoinen, OIKEASTI TIETOINEN eikä vaan luule niin koska kuvittelee olevansa älykäs, niin ihmisellä on voima hallita itseään ja omaa todellisuutta, mutta myös toisten halutessaan, koska se tietoisuus avaa valtavan psykologisen maailman mitä enemmistö ihmisistä ei näe ollenkaan. 

Eli tietoa voidaan aina käyttää sekä hyvään että pahaan, ihminen sen valinnan lopulta tekee. Mutta olkaa tarkkoina ketä jahtaatte koska yleensä mikää ei oo sitä miltä se näyttää. 

Vierailija
45/47 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incubus ja Succubus ovat tämän päivän vitsaus ihmisissä. Suurin osa antaa näiden toimia kauttaan. Itse voisivat käskeä ne myös pois.

Huumaavat aineet antavat pohjan hetkelliselle valoisuudelle joka vetää nämä puoleensa kuin magneetti ja ilman parempaa tietämystä nämä toimivat kyseisen ihmisen kautta aiheuttaen ärtymystä ja alhaisia olotiloja ilman ihmisen tietämystä mistä on kyse. Ulkopuolisella voi olla lähes vaarallista ajaa niitä pois joten parhaiten se onnistuu käskemällä ne itse olemuksestaan pysyvästi pois.

Vierailija
46/47 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku olisi vaikka 10v sitten vihjannut näihin epsteinin saarella tapahtuneisiin kauheuksiin ja siihen miten laajalle tämä sekoilu on levinnyt niin kaikki olisi vaan kuitattu salaliitto hörhöjen horinoiksi. Mistä sitä tietää mitä kaikkea tämän takana oikeasti on, ehkä jopa jotain selittämätöntä / yliluonnollista pahaa. 

Vierailija
47/47 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epsteinin tapaus on vain pisara meressä. Maailmassa vallitsee hyvän ja pahan valtataistelu, jota pahuus ei koskaan tule voittamaan.

Maailmassa on paljon maanalaisia "hautomoita" joissa naiset pakotetaan synnyttämään lapsia näiden hirviöiden käyttöön. Vauvoja ja lapsia ki du te taan jotta s-palvojat saavat juo da adrenaalipitoista verta. Maailmassa myös katoaa järjetön määrä lapsia jatkuvasti. Miksi Suomen media vaikenee näistä kauheuksista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän