Pistin sähkösaunan päälle
Pörssisähkö maksa 25snt/kWh. Parin tunnin saunanlämmitys ja saunominen maksaa 3,6kWh kiukaalla noin pari euroa. Saunaoluet maksavat enemmän.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Sähkösauna ei ole sauna,vaan hikikoppi.Sauna lämpiää puilla.
Ama se on millä se lämpee kunhan siinä on kivet, joilleheittää vettä.
Vierailija kirjoitti:
Pistit? Pistää, laittaa, panna, asettaa, säätää?
Neulalla/piikillä pistetään ja ruokaa laitetaan, muuta muuten pannaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos asiantuntevista viesteistänne. Laitoin siis saunan lämpiämään.
Onko olutta?
Minulla on. En tarjoa.
- sivusta
Vierailija kirjoitti:
Miten se onnistuu pistämällä Meillä käännetään kiukaan aikakelloa
Viestistäsi tulee mieleen slipoveriin ja kauluspaitaan pukeutunut, sekä kirjakieltä puhuva teini, jonka vanhemmat eivät ymmärrä, miksi poikarukka on sivistyksestä huolimatta koulukiusattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä se laitetaan.
Ei tietenkään voi panna, kun tulee niitä mielleyhtymiä ja nolottaa. Kun ei ole aikuinen ihminen henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestistäsi tulee mieleen slipoveriin ja kauluspaitaan pukeutunut, sekä kirjakieltä puhuva teini, jonka vanhemmat eivät ymmärrä, miksi poikarukka on sivistyksestä huolimatta koulukiusattu.
Ai perhana se huomas et mä oon ylisjonne
Vierailija kirjoitti:
Sähkösauna ei ole sauna,vaan hikikoppi.Sauna lämpiää puilla.
On rakennuksesta ja saunasta kiinni enemmän. Kivitalossa sisällä oleva pieni puusauna on ihan yhtä hikikoppi tai itseasiassa niin kuiva ettei meinaa hiki tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä se laitetaan.
Meillä käännetään sauna päälle tai pistetään tai laitetaan, mikä sana nyt milloinkin tulee kielen päälle. "Paas kuule vientäen saana piälle." Tai "mees laittaa sauna päälle". Tai voitko v** mennä pistää sen saunan päälle".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta tulee mieleen panna-verbiä välttelevä mukaparempi ihminen, joka haluaa vältellä teinien tirskuntaa.
Ketju täynnä ääliöitä jotka eivät ymmärrä, että Suomessa on murrealueita joissa käytetään erilaisia sanoja.
Good for you. Minulla on Aina Valmis kiuas ja saunon ihan silloin kun itseäni huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Good for you. Minulla on Aina Valmis kiuas ja saunon ihan silloin kun itseäni huvittaa.
N.2kertaa viikossa kun saunoo niin tulee halvemmaksi kuin normaali sähkökiuas, pitääkö paikkansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä se laitetaan.
Meillä käännetään sauna päälle tai pistetään tai laitetaan, mikä sana nyt milloinkin tulee kielen päälle. "Paas kuule vientäen saana piälle." Tai "mees laittaa sauna päälle". Tai voitko v** mennä pistää sen saunan päälle".
Niin, lapsellisen häveliäisyyden vallassa ei voi panna, vaikka se olisi juuri se oikea teonsana sähkösaunanlämmityksessä.
Voiko sähkökiukaan lämmittää koivuhaloilla Pösä on kallista
Minä nussin sähkösaunan päälle Perse on täynnä kiviä mutta kyllä perkele lämpesi
Vierailija kirjoitti:
Minä nussin sähkösaunan päälle Perse on täynnä kiviä mutta kyllä perkele lämpesi
Taisit olla ottavana osapuolena kun prse täynnä kiviä😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.2kertaa viikossa kun saunoo niin tulee halvemmaksi kuin normaali sähkökiuas, pitääkö paikkansa?
Enpä ole koskaan kokenut tarvetta alkaa laskea tai vertailla. Meille kuitenkin paras vaihtoehto kun pääsee lähes samantien saunaan juuri silloin kun haluaa tai on tarve, kellonajasta riippumatta. Edellisessä talossa oli sekä sähkökiuas että puulämmitteinen Aito kiuas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä se laitetaan.
Niin, lapsellisen häveliäisyyden vallassa ei voi panna, vaikka se olisi juuri se oikea teonsana sähkösaunanlämmityksessä.
Voip sen joskus pannookkin piälle, jos isäntä sille piälle sattuu.
Meillä se laitetaan.