Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksatteko te muut yli viisikymppiset monena päivänä viikossa vieraita?

Vierailija
06.02.2026 |

Tai kyläillä itse? Minulle riittäisi ehkä pari kertaa kuussa. Mies lupaa ja varaa kaikkea ja ihmettelee, kun en jaksa innostua.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapsena kasarilla tarpeekseni siitä kyläilyrallista, ihan hullua touhua.

Vierailija
22/31 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikossa? Asun yksin ja noin kaksi kertaa vuodessa käy vieraita, saman verran kyläilen itse. Juuri sopiva määrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kestitä vieraita, vaikka ystäviä löytyy. Ihmiset tuovat erilaisia bakteereita, viruksia yms. tullessaan, yövieraiden jälkeen pitää pestä kaikki vuodevaatteet, ruokaa menee vieraita kestitessä enemmän, vessapaperia kuluu jne. Säästän huomattavan summan joka vuosi, kun en kestitse vieraita. Rahasta kuitenkaan ei ole kyse, vaan pitää pitää kiinni omasta hyvinvoinnista. Olen introvertti. 

Vierailija
24/31 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos kerran tai pari vuodessa... Siihenkin meinaa hermo mennä.

Vierailija
25/31 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kyläillä, enkä vieraita kotiini. Olen työpäivän aikana kymmenien ihmisten kanssa tekemisissä, joten vapaa-aika menee hiljaisuudessa oman perheen kanssa.

Vierailija
26/31 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua. Ja outo miesmaku sinulla.

Vierailija
27/31 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtenäkään.

Vierailija
28/31 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nelikymppinen enkä jaksa vieraita ylipäänsä. Ei haittaisi vaikkei koskaan kävisi ketään enkä itsekään haluaisi koskaan lähteä kyläilemään. Mies on paljon sosiaalisempi ja siksi on pakko edes joskus vähän yrittää toisen mieliksi ja hyväksyä vieraat ja lähteä kyläilemään. Mutta mahdollisimman harvoin.

Vierailija
29/31 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaa ystäviä kenenkään kotona, vaan teemme kaikkea kivaa kaupungilla. Käymme museoissa, kahvilla, lounaalla ja kesäisin saarissa. Se on kaikista kätevintä, kun asumme eri suunnilla ja keskustaan on helpointa matkustaa. Kiva olla myös ihmisten ilmoilla. N65

Vierailija
30/31 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maks kerran kuussa. Veljen perhe muodostaa poikkeuksen, mutta eivät nyt ole varsinaisesti vieraita

Vierailija
31/31 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikossa? Asun yksin ja noin kaksi kertaa vuodessa käy vieraita, saman verran kyläilen itse. Juuri sopiva määrä.

Mulla aivan samoin. Kotini on paikka, jossa saan ladata akkuja yksinäisyydessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän