Jaksatteko te muut yli viisikymppiset monena päivänä viikossa vieraita?
Tai kyläillä itse? Minulle riittäisi ehkä pari kertaa kuussa. Mies lupaa ja varaa kaikkea ja ihmettelee, kun en jaksa innostua.
Kommentit (31)
Viikossa? Asun yksin ja noin kaksi kertaa vuodessa käy vieraita, saman verran kyläilen itse. Juuri sopiva määrä.
En tykkää kestitä vieraita, vaikka ystäviä löytyy. Ihmiset tuovat erilaisia bakteereita, viruksia yms. tullessaan, yövieraiden jälkeen pitää pestä kaikki vuodevaatteet, ruokaa menee vieraita kestitessä enemmän, vessapaperia kuluu jne. Säästän huomattavan summan joka vuosi, kun en kestitse vieraita. Rahasta kuitenkaan ei ole kyse, vaan pitää pitää kiinni omasta hyvinvoinnista. Olen introvertti.
Hyvä jos kerran tai pari vuodessa... Siihenkin meinaa hermo mennä.
En jaksa kyläillä, enkä vieraita kotiini. Olen työpäivän aikana kymmenien ihmisten kanssa tekemisissä, joten vapaa-aika menee hiljaisuudessa oman perheen kanssa.
Huutonaurua. Ja outo miesmaku sinulla.
Minä olen nelikymppinen enkä jaksa vieraita ylipäänsä. Ei haittaisi vaikkei koskaan kävisi ketään enkä itsekään haluaisi koskaan lähteä kyläilemään. Mies on paljon sosiaalisempi ja siksi on pakko edes joskus vähän yrittää toisen mieliksi ja hyväksyä vieraat ja lähteä kyläilemään. Mutta mahdollisimman harvoin.
En tapaa ystäviä kenenkään kotona, vaan teemme kaikkea kivaa kaupungilla. Käymme museoissa, kahvilla, lounaalla ja kesäisin saarissa. Se on kaikista kätevintä, kun asumme eri suunnilla ja keskustaan on helpointa matkustaa. Kiva olla myös ihmisten ilmoilla. N65
Maks kerran kuussa. Veljen perhe muodostaa poikkeuksen, mutta eivät nyt ole varsinaisesti vieraita
Vierailija kirjoitti:
Viikossa? Asun yksin ja noin kaksi kertaa vuodessa käy vieraita, saman verran kyläilen itse. Juuri sopiva määrä.
Mulla aivan samoin. Kotini on paikka, jossa saan ladata akkuja yksinäisyydessä.
Sain lapsena kasarilla tarpeekseni siitä kyläilyrallista, ihan hullua touhua.