Tyhmimpiä aivopieruja, joita olette kuulleet?
Minusta huvittavin oli valitus siitä, että lasitetut parvekkeet on Suomessa täysin turhia ja huono keksintö, kun ne on sitten kesällä niin kuumia :D
Kommentit (105)
Eläkeläiset ovat maksaneet itse eläkkeensä
Siionin vuorella on moskeija. Mohametti. Ismail. Egypti.
Vierailija kirjoitti:
Jos et nyt maksa eläkevakuutuksia et saa oikeaa eläkettä. Fakta.
Venäläisten helvetissä on kylmä . Vai oliko se totta sittenkin?
Vierailija kirjoitti:
Että iho voi hyvin, jos sitä pestään mahdollisimman harvoin.
Tämä neuvo pitää paikkaansa ainoastaan nopeasti rasvottuvalle tukalle. Rasuset hiukseet eivät sietää tiheää pesemistä. Niin ehkä olet jossain luettua ymmärtänyt väärin, mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 000 uutta työllistä
Ei hallitusjankkausta tänne, kiitos.
Ap
Kysyit aivopieruja. Tuo on asiallinen vastaus.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Kerroin saaneeni terveen paperit. Käly: "On sitä nuoremmatkin syöpään kuolleet."
Jäin sanattomaksi.
Muistatko tämän terveen nimeä, jonka paperit sait?
(sori, oli liian herkullinen)
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli aikoinaan matkailualan kurssilla tehtävänä verrata junamatkustuksen etuja lentomatkustukseen. Esimerkkinä oli vaikka, että oltiin menossa asiakkaan luo Mikkeliin. Yksi osallistuja ei millään voinut suorittaa tehtävää, kun eihän Mikkeliin mene lentokoneita. Jankutti vain, että mahdoton tehtävä koska ei sinne lennetä. No, jankuttajan mieliksi vetäjä vaihtoi esimerkin kaupungiksi Oulun niin tämä yksi pystyi keskittymään tehtävään.
En tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan kyllä. Ovat maksaneet teidän työssäkäyvien mahdollisuuden maksaa nykyiset eläkkeet. Kuten tekin teette seuraavalle sukupolvelle. Lopeta vinkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Egyptin aurinko Jumala Ra . Ram olisi kristittyjen Jumala ! Mikä Pierujen pieru.
Totta, jumalia ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vauviksellakin esiintyvät "Hiukset eivät enää ikinä rasvoitu jos lopetat niiden pesemisen!", "Höhö ulkona -25C pakkasta että mikä ilmastonmuutos, höhö!", "Minun kokemukseni on se että ihoa ei kannata hoitaa mitenkään, siksipä kenenkään muunkaan ei kannata tehdä niin!", jne jne jne. :D
Nämä tulee yleensä sellaisilta ihmisiltä joilla ei ole mitään käsitystä tilastotieteistä.
Älkää unohtakaa, että elimistöt, hormoonit, geenit ovat erilaisia. Mikä pätee yhteen, ei pätee kaikkiin. Tässä maassa vaan jostain syystä otettaan kollektiivisella alitajunnalla kaikki maailman neuvot itselle kokeiluksi ja sitten ihmettellaan, kun neuvot eivät tepsii. Kun ne eivät tepsii teillä, älkää sitten luulkaa, että ne eivät tepsii kenellekään. Vaan me kaikki ei ole me kaikki.
Pientä eläkettä saavat ovat köyhimpiä tässä maassa.
Naisille suunnatut tuotteet.
"Kasvattaa uusia soluja" Nobelin arvoinen suoritus!
"Ravitsee Hiusta" Hius on kuollutta solukkoa.
Auton sisävalo päällä ajaessa ei ole laitonta.
Mutta ainakin mä olen kuullut tuon jo lapsuudessani 80-luvulla, että ei pitäisi palaa ajaessa! Ei siis ole mikään urbaanilegenda.
Nyt kun itsellä on ajokortti niin tosiaan voi häikäistä/häiritä kuskia tai aiheuttaa heijastuksia vastaantulijoille. Googlatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Voihan ne päästä taiteilijaeläkkeelle.
GET OWER IT, BOOMERIT. T: sämpyläjauho
Turkissa on eniten hietler nimisiä ja himler.