Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VINTED ostaja haluaa palauttaa vaatteen joka ei ollutkaan sopiva

Vierailija
06.02.2026 |

Minulla oli myynnissä merkkivaate, jonka myynti ilmoituksessa oli linkki valmistajan ilmoittamille tiedoille, joissa myös tarkemmat kokotiedot. Ostaja kysyi sopiino hänellenja kysyi mittoja, jotka mittasin parhaani mukaan ja kerroin ne ostajalle. Lisäsin vielä nuo valmistajan ilmoittamat mitat sekä löytämäni kokemukset siitä, että mitoitus on reilu. Ostaja osti tuotteen, jonka lähetin seuraavana päivänä, eikä kertaakaan sanonut että epäilee sopivuutta, halusi ostaa ilmeisesti kiireellä, koska tykkäyksiä oli tuotteessa paljon.

Nyt ostaja sai vaatteen ja haluaakin palauttaa sen, koska vaate on liian iso hänelle.

Kuka maksaa palautuksen? Palautus on minulle ok, jos palautuskulut eivät tule minulle maksettavaksi.  En tiedä miten muuten olisin voinut myyjänä toimia, kun nyt kerroin useasti mitat. En tiedä ostajan kokoa tai käyttämiensä vaatteiden mittoja. Mnusta olisi ostajan tehtävä vaikka verrata omiin vaatteisiinsa tai jos yhtään epäilee sopivuutta, jättää ostamatta.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nainen voi olla niin tyhmä, että käyttää jotain Vinted:iä.

Vierailija
42/46 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain nainen voi olla niin tyhmä, että käyttää jotain Vinted:iä.

Siellä on kyllä pilvin pimein miehiä ja heti iskevät naisten kuvallisiin profiileihin Dick pickeillä.  Ei edes siellä saa olla rauhassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ostaja sitten laittoi keskeytyksen, ja syyksi että " tilaus eroaa merkittävästi ilmoitetusta - väärä koko" sekä kysymyksen miten palautus onnistuu, eli mitenkähän tämä tästä nyt kääntyy vielä, huoh. Ap

Vierailija
44/46 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ostaja sitten laittoi keskeytyksen, ja syyksi että " tilaus eroaa merkittävästi ilmoitetusta - väärä koko" sekä kysymyksen miten palautus onnistuu, eli mitenkähän tämä tästä nyt kääntyy vielä, huoh. Ap

Lisätään vielä tähän loppuun, että nyt ostaja sai tehtyä palautuksen niin, että postikulut menevä  hänen piikkiin ja hän haluaa palautuskulut maksaa. Ehkä se tästä sitten kuitenkin. Ap

Vierailija
45/46 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa lakkaa vastaamasta palautuspyyntöihin. 

Vierailija
46/46 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla  että oli jopa oikea koko, kerran tarvittu johonkin tilaisuuteen jossa ollut päällä ja nyt haluaakin palauttaa.Kaikenlaisia veijareita on, en ottaisi palautusta vastaan.Laittakoon itse myyntiin.

Olen 20 vuoden aikana sallinut tasan kaksi palautusta, kun oli liian hankala vastapuoli. Molemmilla kerroilla tuotetta on palautettu käytettynä eli tarvittu lainaksi johonkin tilaisuuteen, vaikka alin perin ei muka mahtunut edes päälle (mitat annettu).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän