Erittäin hyvin, hyvin tai normaalisti toimeentulevat
MItä mieltä olette siitä että suomlaisilta köyhiltä otetaan kaikki
pois ja teiltä ei mitään. Onko teistä oikein rangaista niitä joilla
on vähän ja miten selitätte tämän itsellenne. Mitä teidän
arvonne ovat? Muistatettko nauttia elämästänne tarpeeksi
köyhienkin puolesta. Vai onko niin että valitatte jatkuvasti?
Kommentit (25)
Olen hyvin toimeentuleva. Mielestäni palkkaverotusta pitää laskea ja paljon. Silloin jää rahaa kulutukseen, auttaa kaikkia. En ymmärrä, miksi tuloillani saan kelakorvauksen burana-purkistani tai hammaslääkäristä jne, on mulla varaa ne maksaa itsekin kokonaan. Miksi sain lapsilisiä, oli varaa ne itekin hoitaa, lapsilisät meni rahastoihin, joku muu olis voinut ne tarvita. Mielestäni palkasta pitää jäädä enemmän käteen, että voi itse valita mihin rahan käyttää ja kaikki tämmöset kaikille kuuluvat tuet pois! Heikko-osaisia autetaan ja tuetaan, me hyvin toimeentulevat voitas kitisemättä maksaa itse kulumme! Mutku verotuksen progressio...toki sit otan vastaan joka buranapennin...
Minä saan palkkaa 3500 euroa kuussa eli tulen erinomaisesti toimeen. Muistan olla siitä tosi kiitollinen. Vielä jos saisi vakkariduunin!
Mulla ois varaa maksaa pikkuisen enemmänkin veroja, pääasia ettei heikoimpia enää ruoskitaan yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy missää tapauksessa sitä että pienituloisten duunareiden, eläkeläisten, tahtomattaan työttömien ja lapsiperheitten elämää heikennetään ja kurjistetaan koko ajan.
Eläkeläiset ovat maan varakkain ihmisryhmä ja miten muka lapsiperheiden tilanne olisi muuttunut? Mun tietääkseni lapsilisät ovat entisellään.
Tottakai eläkeläisillä on varallisuutta kun ovat pienistä palkoistaan yli 40v säästäneet! Niin minullakin vaikka eläkenetto onkin vain huima 1800e.
Ja ehkä myös sinulla 65v:nä jos elät nuukasti.
Jos vanhempien verotusta kiristetään tai työehtoja heikennetään tai työtä ei enää ole se on suoraan lastenkin suusta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy missää tapauksessa sitä että pienituloisten duunareiden, eläkeläisten, tahtomattaan työttömien ja lapsiperheitten elämää heikennetään ja kurjistetaan koko ajan.
Eläkeläiset ovat maan varakkain ihmisryhmä ja miten muka lapsiperheiden tilanne olisi muuttunut? Mun tietääkseni lapsilisät ovat entisellään.
Tottakai eläkeläisillä on varallisuutta kun ovat pienistä palkoistaan yli 40v säästäneet! Niin minullakin vaikka eläkenetto onkin vain huima 1800e.
Ja ehkä myös sinulla 65v:nä jos elät nuukasti.
Jos vanhempien verotusta kiristetään tai työehtoja heikennetään tai työtä ei enää ole se on suoraan lastenkin suusta pois.
Meillä tulee talouteen 8000/kk ja on lapsia. Tilastojen mukaan persaukiset eivät tee lapsia. Puhut tässäkin pelkkää väärää tietoa.