Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehille jotenkin vaikeaa, jos nainen on älykäs?

Vierailija
06.02.2026 |

Musta tuntuu, että miehet ei kestä sitä, etteivät saa päteä ja opettaa mua, vaan mä tiedän paljon enemmän jopa teknisistä asioista kuin he. Onko tuo syy siihen miksi todella harva mies "tuntee kipinää" mun suhteen? Ulkonäöstä ei ole kyse, koska sen he ovat jo todenneet sopivaksi Tinderin profiilikuvissa tms.

Kommentit (319)

Vierailija
61/319 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, aiheuttaa lamaannusta makuuhuoneessa.

Erittäin hyvä tietää.

Vierailija
62/319 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on älykäs, fiksu, kaunis, sydämellinen ja tosi nasta tyyppi.

- aviomies vuodesta 2007

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/319 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi elämän huonoimmista päätöksistä yrittää miellyttää itseä tyhmempiä miehiä

Älykäs nainen

Vierailija
64/319 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito älykkyys naisessa on toki aina erittäin hyvä asia. Mutta en pidä älykkyytenä esimerkiksi sitä, että on tohtorintutkinto jossain sukupuolitutkimuksessa tai muussa vastaavassa epä-älyllisessä poliittisessa ääriroskassa. 

Mä olen insinööri enkä mikään hömppätieteiden tohtori.

Ap

Sukupuolentutkimus ei ole hömppää, kaukana siitä.

Mutta riippumatta minkä alan tohtori olet, kitkerät kommentit ja alanuolet osoittavat, että osuit joitain miehiä kipeästi vyön alle. Olet juuri sitä, mitä itsestään epävarma heikko mies ei kestä.

Vierailija
65/319 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehille jotenkin vaikeaa, jos nainen on älykäs? 

En tiedä. Sen kuitenkin tiedän että kukaan älykäs ei tekisi aloitusta tällaisesta aiheesta.

No kyllä sitä nuorena teekkarina ihmetteli joidenkin miesten asennetta, kun kuulivat mitä opiskelen.... en ollutkaan tuleva sairaanhoitaja tai opettaja. 

Toisaalta en kyllä kauheasti jäänyt näitä tyyppejä kaipailemaan. Oma puoliso löytyi vuotta ylemmältä vuosikurssilta, yhdessä ollaan oltu jo vuosikymmeniä 😌

-ohis

Vierailija
66/319 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta en pidä älykkyytenä esimerkiksi sitä, että on tohtorintutkinto jossain sukupuolitutkimuksessa tai muussa vastaavassa epä-älyllisessä poliittisessa ääriroskassa."

Minä taas en pidä älykkäänä ihmistä joka ihan tosisaan kuvittelee sukupuolentutkimuksen tohtoreita olevan jotenkin merkittäviä määriä. Koko oppiaineesta valmistuu käsittääkseni alle 20 ihmistä vuodessa joka on täydellisen merkityksetön määrä kaikista Suomen valmistuneista.

Vierailija
67/319 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se. Siksi välttelen miehiä kun en jaksa sitä jatkuvaa pätemisen ja miesselityksen määrää.

Jokaisen naisen joka käyttää termiä miesselitys on syytäkin pysyä kaukana miehistä ja ihmisistä ylipäätään.  Feminismistä voi parantua.

Feminismi ei ole sairaus eikä siitä tarvitse parantua. Mieluummin olen omanarvontuntoisen feministin kuin itseään nöyryyttävän bimbon kanssa.

T: mies

Et ole mies, vaan erittäin nolo valkoritari. Noinko typerällä nuoleskelullako olet yrittänyt päästä naisten pöksyihin?? Voin sanoa aivan varmaksi ettei ole onnistanut.

Naisvihaajat ovat homoja. Tsemppiä elämään.

Vierailija
68/319 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma on täynnä naisia jotka ovat vakuuttuneita yhdestä jos toisesta hömpästä ja menee herne nenään jos et allekirjoita sitä. Kukaan ei toistele omaa pätevyyttää niin kovaa ääneen kuin nainen.

Koska olet kuullut miehen puhuvan siitä että hän voimaantui siitä sun tästä asiasta? Koska olet kuullut miehen kehuvan että hän on itsenäinen?

Trumpistit ja persut ovat suurimmaksi osaksi miehiä, hurahtaneita erityisesti suuren oranssin palvontaan, omaksuvat kritiikittä milloin mitäkin eivätkä kestä palautetta.

En siis menisi kehumaan miehiä ja haukkumaan naisia. Hörhöys ei riipu jalkovälistä.

Lopeta jo! Et sä täältä toosaa saa, surkimus.

Vierailija
69/319 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas paljon AP tästä tiedosta jota "tiedät" perustuu omaan kokemukseesi versun on toisen käden tietoa?

Älyykkäät ihmisethän usein ilmaisevat olevansa älykkäitä.

Vierailija
70/319 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys ei ole vaikeaa, mutta on aivan sietämätöntä, jos nainen on tyhmä.

Vierailija
71/319 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, me miehet pelätään älykkäitä ja vahvoja naisia. 

Puhu omasta puolestasi. Itse arvostan naisessa sitä että tämä pärjää elämässä ja osaa pitää puolensa.

Vierailija
72/319 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittaile vain älykkäitä ja fiksuja miehiä. Sillä se hoituu. Eivät sitten selitä sinullekaan mitään "tyhmiä".

Vierailija
73/319 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se. Siksi välttelen miehiä kun en jaksa sitä jatkuvaa pätemisen ja miesselityksen määrää.

Jokaisen naisen joka käyttää termiä miesselitys on syytäkin pysyä kaukana miehistä ja ihmisistä ylipäätään.  Feminismistä voi parantua.

Joo, ihan sama. Ei ole tarve parantua. 

Sairaudentunnon puute on yleinen oire vakavissa mielenterveyshäiriöissä, tässäkin..

Vierailija
74/319 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta en pidä älykkyytenä esimerkiksi sitä, että on tohtorintutkinto jossain sukupuolitutkimuksessa tai muussa vastaavassa epä-älyllisessä poliittisessa ääriroskassa."

Minä taas en pidä älykkäänä ihmistä joka ihan tosisaan kuvittelee sukupuolentutkimuksen tohtoreita olevan jotenkin merkittäviä määriä. Koko oppiaineesta valmistuu käsittääkseni alle 20 ihmistä vuodessa joka on täydellisen merkityksetön määrä kaikista Suomen valmistuneista.

Eiköhän tämä ollut vain esimerkki käsien heiluttelu tutkinnoista. Ei sullakaan oikein hissi käy vintillä.

Vierailija
75/319 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaikeaa olla ihastumatta älykkääseen naiseen, onneksi ovat niin kovin harvinaisia.

Taidat aika vähän tavata naisia livenä, jos luulet älykkäiden yksilöiden olevan harvinaisia.

Massasta erottuva älykkyys on harvinaista, molemmissa sukupuolissa.

Vierailija
76/319 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi ei ole sairaus eikä siitä tarvitse parantua. Mieluummin olen omanarvontuntoisen feministin kuin itseään nöyryyttävän bimbon kanssa.

T: mies

Et ole mies, vaan erittäin nolo valkoritari. Noinko typerällä nuoleskelullako olet yrittänyt päästä naisten pöksyihin?? Voin sanoa aivan varmaksi ettei ole onnistanut.

Olen mies, enkä onneksi vastaa sinun käsitystäsi miehestä, joka on pelkkää pillua ajatteleva "valkoritari". Tuleeko järkytyksenä, ettei mies automaattisesti ajattele naista pelkkänä seksileluna, vaan voi aidosti kannattaa sukupuolten välistä tasa-arvoa? 

Vierailija
77/319 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikin poliittiseen aktivismiin korkeakoulutettu on liikaa, ei koko oppialaa tulisi olla yliopistoissa eikä missään muissakaan oppimiseen tarkoitetuissa julkisissa laitoksissa.  Kulttien leirikeskukset erikseen, siellä voi tutkiskella harhojaan omilla varoillaan.

Vierailija
78/319 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan naisia, mikäli he eivät rakasta liiaksi itseään!👍

Vierailija
79/319 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö kylmää vettä käsienpesuun, ehkä sen takia

Vierailija
80/319 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt Suomesta älykästä naista. Kaikki ovat uhriutuvia, mielensäpahoittajia tai feministejä, ra****sisteja . Siirryn ulkomaille...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä