Onko miehille jotenkin vaikeaa, jos nainen on älykäs?
Musta tuntuu, että miehet ei kestä sitä, etteivät saa päteä ja opettaa mua, vaan mä tiedän paljon enemmän jopa teknisistä asioista kuin he. Onko tuo syy siihen miksi todella harva mies "tuntee kipinää" mun suhteen? Ulkonäöstä ei ole kyse, koska sen he ovat jo todenneet sopivaksi Tinderin profiilikuvissa tms.
Kommentit (493)
Onko älykkyytesi syy etteivät miehet tunne "kipinää"?
Kysy nörtiltä kilttismieheltä!
(jos tajusit)
Haastava käytös ei sillai sytytä kipinää
Onko joku besserwisser-inssi, joka haluaa koko ajan päteä ja esitellä tietämystään muka älykäs? Enemmänkin dorka, ainakin sosiaalinen älykkyys on nolla. Ehkä sellainen kaveri ei kestä fiksua naista.
Älykäs nainen pärjää elämässä. Löytyy ammattitaitoa, sosiaaliset tuntosarvet ovat herkät, tietää milloin pitää päänsä ja milloin antaa periksi. Älykkyydestä seuraa yleensä myös vahva itsetunto ja hyvä huumorintaju.
Olen naimisissa tuollaisen naisen kanssa. Ja todella onnellinen siitä, että hän joskus kelpuutti minut.
Itse pidän mikäli nainen on minua joissain asioissa pätevämpi. En usko kuitenkaan että nainen on kaikissa asioissa minua fiksumpi. Mikäli nainen noin kuvittelee, on se luontaantyöntävää.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mies, enkä jaksa lainkaan innostua ei-älykkäistä naisista. Mieluummin valitsen älykkään ja vaikka vaatimattomamman näköisen naisen kuin kauniin mutta tyhmän.
Nykyinen naisystävä on selkeästi minua älykkäämpi ja hänellä on kaksi korkeakoulututkintoa. Myös ex-vaimollani oli kaksi korkeakoulututkintoa.
Miksi tarvitaan useampia korkeakoulututkintoja?
Ei ole älykästä tuhlata aikaa useamman tutkinnon opiskeluun, vaan alkaa samantien keräämään näyttöjä uralla.
Eikö se älykkyys ikinä realisoitunut?
Ehei. Päinvastoin. Älykkyys on seksikästä. En voisi palvoa hiukankaan typerää näistä.
On vaikeaa. Haluavat olla kunnioitettuja, mutta en voi kunnioittaa itseäni tyhmempiä ihmisiä eli en myöskään miehiä. T. Nainen
Ei ota koville ainakaan minulle. Kiva olisikin kerrankin tavata joku, joka olisi edes vertaiseni, puhumattakaan minua älykkäämpi.
Varmaan joillekin miehille. Onhan ihmisiä moneen lähtöön. Itselläni oli tyttöystävä, jota joskus häiritsi, että olen älykäs. Toisaalta hän kerran myös sanoi, että vieläkin enemmän harmittaisi, jos olisin tyhmä. Häntä ei siis voinut tyydyttää tällä rintamalla suuntaan tai toiseen.
Vaikeaa on päähänpinttymäpirkko joka luulee olevansa älykäs.
Vierailija kirjoitti:
On vaikeaa. Haluavat olla kunnioitettuja, mutta en voi kunnioittaa itseäni tyhmempiä ihmisiä eli en myöskään miehiä. T. Nainen
Kunnioitan ahkeria ihmisiä, aikaansaavia ihmisiä, kilttejä ihmisiä, ihmisiä, jotka tekee muut iloiseksi, ihmisiä, jotka saavuttavat asioita, ihmisiä jotka ovat luotettavia, ihmisiä jotka suoriutuvat työstään hyvin oli se sitten vaikka siivoamista jne...
En kunnioita ihmisiä pelkästään sen perusteella, että väittävät olevansa älykkäitä tai saa nippelitestistä täydet pojot.
Kyllä sen älykkyyden pitää jotenkin realisoitua, muuten on jotenkin vajaasti älykäs.
Tälle miehelle älykäs nainen on vaan helpotus ja upea asia. Mutta jos se nainen on vain omasta mielestään älykäs, niin se on liian vaikeaa turhan monella levelillä. Neeext.
Se on kauheeta...
Uros