Osaako miehesi hitsata?
Vai onko hän enemmänkin sellainen piparien koristelija? Kangaskassimies.
Kommentit (28)
Kangaskassimies. Mut hän osaa kuitenkin käyttää ja korjata petroolikemianteollisuuden analyysilaitteita.
Vierailija kirjoitti:
Minun mies osaa melkein ihan mitä tahansa, myös hitsata, mutta pyykinpesukoneen käyttö ja toiminta menee hänellä yli ymmärryksen.
Rajansa kaikella osaamisella sentään.
Onko kyky hitsata jokin miehuuden mittari? Yläkoulussa tuli kokeiltua 90-luvulla ja sen jälkeen ei ole tuolle taidolle ollut mitään tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mies osaa melkein ihan mitä tahansa, myös hitsata, mutta pyykinpesukoneen käyttö ja toiminta menee hänellä yli ymmärryksen.
Meillä sama juttu, osaa rakentaa, korjata ym. mutta tiski- ja pesukone ovat liian vaikeita käyttää :D
Naisten osaamisen ydintä,mihin miehen ei ole suotavaa sekaantua perheriitojen välttämiseksi.Teet niin tai näin,aina menee väärinpäin.
Oman miehen hitsaustaidosta en tiedä, mutta tykkään valtavasti, kun osaa koristella piparia taitavasti kermalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama juttu, osaa rakentaa, korjata ym. mutta tiski- ja pesukone ovat liian vaikeita käyttää :D
No mulla on sitten oikea kultakimpale, kun osaa myös käyttää sekä tiski- että pesukonetta noiden ennenmainittujen lisäksi.
Sanon vaan: vaatikaa mieheltänne, älkää suostuko olemaan sellaisen kanssa joka ei osaa asioita joita toivoisitte hänen osaavan. Oli kyseessä sitten itse parisuhde(läheisyys, seksi, yhteinen aika, oma aika ym.), harrastukset, kotityöt, lasten kanssa oleminen?