Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako miehesi hitsata?

Vierailija
06.02.2026 |

Vai onko hän enemmänkin sellainen piparien koristelija? Kangaskassimies.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan: vaatikaa mieheltänne, älkää suostuko olemaan sellaisen kanssa joka ei osaa asioita joita toivoisitte hänen osaavan. Oli kyseessä sitten itse parisuhde(läheisyys, seksi, yhteinen aika, oma aika ym.), harrastukset, kotityöt, lasten kanssa oleminen?

Vierailija
22/28 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangaskassimies. Mut hän osaa kuitenkin käyttää ja korjata petroolikemianteollisuuden analyysilaitteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja minäkin osaan.

Vierailija
24/28 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies osaa melkein ihan mitä tahansa, myös hitsata, mutta pyykinpesukoneen käyttö ja toiminta menee hänellä yli ymmärryksen.

Rajansa kaikella osaamisella sentään.

Vierailija
25/28 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyky hitsata jokin miehuuden mittari? Yläkoulussa tuli kokeiltua 90-luvulla ja sen jälkeen ei ole tuolle taidolle ollut mitään tarvetta. 

Vierailija
26/28 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mies osaa melkein ihan mitä tahansa, myös hitsata, mutta pyykinpesukoneen käyttö ja toiminta menee hänellä yli ymmärryksen.

Meillä sama juttu, osaa rakentaa, korjata ym. mutta tiski- ja pesukone ovat liian vaikeita käyttää :D

Naisten osaamisen ydintä,mihin miehen ei ole suotavaa sekaantua perheriitojen välttämiseksi.Teet niin tai näin,aina menee väärinpäin.

Vierailija
27/28 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman miehen hitsaustaidosta en tiedä, mutta tykkään valtavasti, kun osaa koristella piparia taitavasti kermalla.

Vierailija
28/28 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama juttu, osaa rakentaa, korjata ym. mutta tiski- ja pesukone ovat liian vaikeita käyttää :D

No mulla on sitten oikea kultakimpale, kun osaa myös käyttää sekä tiski- että pesukonetta noiden ennenmainittujen lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan