Lue keskustelun säännöt.
Mette-Maritin tytär instagramissa: tulen hulluksi
06.02.2026 |
Nyt alkaa Mette-Maritin ja Haakonin omakin jälkipolvi oireilemaan. Ingrid suomii mediaa ja sanoo: "Tulen täysin hulluksi. Saa riittää".
En ihmettele, mutta tilanne on mikä on.
Kommentit (142)
Jos ajatellaan ihan ilman kruunua niin tilanne olisi raskas ihan tavisperheessäkin. Äidillä on vakava sairaus joka etenee ja saattaa johtaa kuolemaan muutamien vuosien sisällä. Velipuoli on oikeudessa raiskauksista ja pahoinpitelyistä ja kenties saa linnatuomion. Ukki on iäkäs ja sairas ja mummillakin hiljattain ollut sydänoireita. Yritä siinä sitten nauttia huolettomana ulkomailla opiskelusta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nuorella naisella varmasti vaikeaa, äitinsä tilanne on luultavasti vakavampi kuin julkisuuteen on kerrottu. Omat opiskelut nyt ehkä viivästyvät jos on otettava vastuuta edustustehtävistä suunniteltua enemmän. Ollut jonkin aikaa toisella mantereella turvassa pahimmilta perhepiirin kohuilta, nyt tulevaisuus ja nykyhetki pelottavat. Ei ole helppoa kasvaa julkisuuden paineissa, luoda kehittyvää nuoren aikuisen identiteettiä. Surunsa ja pelkonsa on kuninkaallisillakin, kaikki inhimilliset tunteet heikkouksineen ja vahvuuksineen.