Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi suomalaista vapaalaskijaa kuollut Italiassa

Vierailija
05.02.2026 |

Lumivyöryssä

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rip. Oliko vyöryriski mitenkään tiedossa?

Ainahan se riski on tiedossa hoidettujen rinteiden ulkopuolella. Etenkin nyt kun on satanut paljon.

Mutta on se riskin arvoista päästä laskemaan rinteeseen, josta kukaan muu ei ole laskenut. Se on elämää.

Sijaistoimintaa kun ei pääse neitsyitä poraamaan.

Vierailija
22/28 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pysyn visusti sohvallani ja elän edelleen...

Tuo on tavallaan totta. Mutta keski-iässä joillekin tulee vaivoja, sitten sairaalassa hoidetaan käynnillä. Ensin sappikiviä, nyt Holter ja munuaiset tuntuvat kuivalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivat kuulemma 50-60 vuotiaita, olin ajatellut että tuo vapaalasku olisi enempi nuorten juttu.

No ovatpahan eläneet omanlaista elämää loppuun asti eikä jääneet sohvaperunaksi odottamaan kuolemaa. Arvostan.

Mitä höpötät, sohvalla voi elää pitkän ja hyvän elämän!

Vierailija
24/28 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivat kuulemma 50-60 vuotiaita, olin ajatellut että tuo vapaalasku olisi enempi nuorten juttu.

No ovatpahan eläneet omanlaista elämää loppuun asti eikä jääneet sohvaperunaksi odottamaan kuolemaa. Arvostan.

En tiedä juuri heidän perhetilanteestaan, mutta arvostaisitko, jos oma isäsi olisi kuollut hurjastellessaan Alpeilla kun olet vielä pieni koululainen. 

Vertauksesi ontuu. Isäni on 6-kymppinen ja minä 4-kymppinen

Vierailija
25/28 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä höpötät, sohvalla voi elää pitkän ja hyvän elämän!

Voi täyttää olla 100v vaikkei ole elänyt päivääkään.

Vierailija
26/28 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä juuri heidän perhetilanteestaan, mutta arvostaisitko, jos oma isäsi olisi kuollut hurjastellessaan Alpeilla kun olet vielä pieni koululainen. 

Vertauksesi ontuu. Isäni on 6-kymppinen ja minä 4-kymppinen

Et vain ymmärtänyt kysymystä. Se on ok, kaikki eivät ole fiksuja. 

Vierailija
27/28 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä viis-kuuskymppisten lapset alkavat pääosin olla aikusia.

Vierailija
28/28 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä viis-kuuskymppisten lapset alkavat pääosin olla aikusia.

Ehei... eivät ainakaan tuntemani miehet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi