Mikä on unelmiesi työ
Ja mitä olet tehnyt sen eteen että tekisit sitä?
Kommentit (23)
Matkatoimistojen kohdetestaaja. Matkustelisin ympäri maailmaa, asuisin hyvissä hotelleissa ja tutustuisin nähtävyyksin. Arvioisin sitten, kannattaako johonkin kohteeseen ryhtyä järjestämään pakettimatkoja.
Eipä sillä enää väliä, tyssäs siihen, etten päässyt liikuntatieteelliseen.
Museolehtori tai kirjailija. Olen opiskellut historiaa, museologiaa ja luovaa kirjoittamista
Pieneläinhoitaja. Töitä ei vaan alalla oikein ole niin opiskelin toisen ammatin.
Aviomies. Sänkytaitoja ja romantiikka on tullut treenattua muun muassa.
Kuddonautti ( på svenska)
Palkka 35.000 sek ja nukkuisin päiiiivät pitkät ns asiantuntijat tutkii untani 💤💤💤💤
( niin uskomattomalta kun kuulostaa mutta Ruotsista Tämä ammatti löytyy 😳)
Onhan niitä eri aikoina ollut useitakin, esimerkiksi psykologi, näyttelijä, sosiaalityöntekijä...aika erilaisia, mutta eipä musta mitään tullut, paitsi sairas luuseri.
Mun unelmatyö olisi sellaista turhaa liibalaabaa, mistä kukaan ei olisi valmis maksamaan. Ei ainakaan niillä taidoilla ja luovuudella, joita minulla on (tai on olematta).
Minusta olisi ihanaa olla juhlajärjestäjä, erityisesti lastenjuhlien. Olisi juhlatila, teemakoristeita, ohjelmaa, valmiita kutsukortteja ja kiitoskortteja, kiitoslahjoja, tarjoilut voisi tilata kauttani, yhteistyötä valokuvaajien kanssa, juhlapukuja ja roolivaatteita lainattavaksi ja vuokrattavaksi.
No eihän täällä tuollaista tarjoamalla itseään voi elättää. Aikaa menisi paljon, rahaa hankintoihin... toki ei sitä pyörää tarvitsisi ihan joka kerta uusiksi keksiä mutta olisi se ikävää jos kaikilla kavereilla on prikulleen samanlaiset juhlat tiloineen ja ohjelmineen.
No valitsin realistisemman uran, luin lastenhoitajaksi :D. On lupa suunnitella ja tehdä kortteja, elävöittää leikkejä somistamalla leikkitilaa... ainoo huono puoli, että pääpaino on kuitenkin lasten kasvatuksessa eikä siinä kaikessa muussa :D.
Gynekolgi. T mies