Ihmettelen syvästi, kuka saa ja kenelle annetaan, ja miten raukkamaisesti onnen anti täällä jaetaan
Keskustelu epäreiluudesta. Miksi muille riittää ja toisille ei.
Älyttömän kovia ja osaavia tekijöitä irtisanottu yt:eissä. Samalla yksikertaisemmat hessut saa jatkaa.
Kertokaa kokemuksia!
Kommentit (14)
Toiset eivät tyydy ja jää odottamaan, että annetaan ja jaetaan, vaan ottavat ohjat omiin käsiinsä.
Ja se vit.uttaa ei saa sut vaikka kanta-paikasta kannetaan ulos asti rauhoittumaan.
Meillä yt:eissä jäi toimistoon itseni lisäksi etätyössä olevat laiskurit, kenestä ei kuulu mitään, eikä pomo tunne.
Vierailija kirjoitti:
Toiset eivät tyydy ja jää odottamaan, että annetaan ja jaetaan, vaan ottavat ohjat omiin käsiinsä.
Miten ohjat otetaan käsiin, kun joku muu tekee päätökset,?
Suomen työttömyys 11 % koko kansasta EI HELE
Meillä jäi muukkareissa henkilöstöjohto ja eläkeläiset.
Niin, tuosta aloituksesta juuri tunnistaa tämän passiivisena möllöttävän ihmisryhmän. Mystisen "jonkun" pitäisi vain antaa heille enemmän, niin se olisi reilua ja oikeudenmukaista. Mitä jos yrittäisitte ihan itse ANSAITA enemmän, niin saisittekin mahdollisesti enemmän?
ei minulle ole koskaan mitään ANNETTU. Ihan kaiken eteen on pitänyt tehdä työtä ja nähdä vaivaa.
Mutta se vituttaa ei saa sut vaikka kantapaikasta ulos kannetaan ulos asti rauhoittumaan, kun hakemalla syitä haetaan.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin henkilöstöjohto, palkanlaskijat ja johto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin henkilöstöjohto, palkanlaskijat ja johto
Kuulostaa julkisen leikkauksilta.
Sitä se elämä tapaa toisinaan olla. Kyllähän tuota lapsena ihmetteli rikki revittyä nallekarkkipussia kädessään, sentään siellä vielä yksi tavallistakin sitkaammaksi kovettunut karkki oli nirhittäväksi.
Kaikkeen tottuu, vaikkei hyväksyä tarvitse. Ja välillä oppii poistumaan itse pöydästä, jossa ei ole ansaittua arvostusta ammennettavaksi.
Puoluekirjalla työllistyy tällä hetkellä
Nimim. Kokemusta Kokoomuksesta