Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vähän loukkaantunut kun en halua osallistua sukumökkinsä kunnossapitoon tms millään lailla

Vierailija
05.02.2026 |

En halunnut edes verhoja lyhentää. Olenko jo liian nipo? En käy siellä. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatii vähän lisäinfoa ennen kuin voi vastata.

Siis kenen mökki on? Millaisia ovat? Käytättekö mökkiä? Tuleeko se joskua teidän omistukseen?

Onko mökki hyvä/huono? Mitä sukulaiset tekee siellä(siis ne kunnossapitojutut)?

 

Ap sanoi ettei käy siellä, etkö ymmärtänyt lukemaasi?

 

 

Ei sitä aina ymmärrä. Mitä sitten. Eri

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan