Vauva-lehden keskustelupalsta syntyi alun perin äitien ja naisten ikiomaksi vertaistukikanavaksi
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Niin oli. Muistan sen ajan. Oli kivaa silloin.
Täällä sai nauraa melkeinpä joka päivä. Miesten tultua palstalle alapääjuttuineen ja hååritteluineen tuntee lähinnä kuvotusta tätä "luomakunnan kruunua" kohtaan.
Löysin tämän vauva-palstan loppuvuodesta 2001, kun odotin kuopustani.
Siitä saakka täällä roikkunut.
- Rouva Sundström (nimi muutettu)
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Nykyään täällä on lähes vain mt-potilaita.
Eli mikään ei ole muuttunut...
Paitsi, tämä on Aihe Vapaa-palsta, ei Vauva-lehden keskustelupalsta eli olet nyt itse ap. ihan väärällä palstalla. Av-keskustelua ylläpitää Sanoma Oy.
Jos haluat Vauva-lehden keskusteluja ja vertaistukea, mene valikkoon ALUE ja sieltä Aihe valikkoon ja valitse sieltä oma keskustelu esim. vauvat ja taaperot, tai vauvan odotus jne.
Onko täällä muita kilttejä ja mukavia turri harrastajia? Voidaan kontata lattialla ja nuuhkia toistemme takapuolia.
Vierailija kirjoitti:
Täällä keskustellaan kaikesta paitsi vauvoista.
"Keskustella" on aika harhaanjohtava termi...
Miehet. Kaiken pahan alku ja juuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja nyt tästä on tullut miesvihan tyyssija.
Jonka aiheutitte itse omilla naisvihamielisillä paskansuoltamisellanne.
Siksikö lähdit mukaan siihen paskansuoltamiseen?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Paitsi, tämä on Aihe Vapaa-palsta, ei Vauva-lehden keskustelupalsta eli olet nyt itse ap. ihan väärällä palstalla. Av-keskustelua ylläpitää Sanoma Oy.
Jos haluat Vauva-lehden keskusteluja ja vertaistukea, mene valikkoon ALUE ja sieltä Aihe valikkoon ja valitse sieltä oma keskustelu esim. vauvat ja taaperot, tai vauvan odotus jne.
Mitä sulle oikein lukee tossa yläreunassa? Muilla lukee vauva.
Tuskin sukupuolella on väliä, kunhan keskustelut pysyisivät asiallisina. Onhan niitä homosuhteitakin joilla on lapsia. Itse oon myös havahtunut tähän, että palstan tarkoitus on ollut perheellisille ja aiheet perheiden mukaan. Luulen että tänne ollaan voitu ajatella aloituksia: "Kuinka olla hyvä äiti/isi?" tms.
Pitäähän vauvojen siittäjienkin saada olla mukana Vauva-palstan keskusteluissa!
Vierailija kirjoitti:
Tule osoitteeseen vauva.fi, ja ala väittää ettei se ole vauva.fi. Ei jumalauta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on vain alustan nimi
Vierailija kirjoitti:
Täällä keskustellaan kaikesta paitsi vauvoista.
Kyllä siellä käydään keskustelua - vauvakuume-vauvat ja taaperot-seksi jne. mutta sinne mennään vain Aihe valikon kautta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet. Kaiken pahan alku ja juuri.
Näin on. Sinäkin sait alkusi miehen spermasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mene sinne yläreunaan, jossa lukee Alue ja valitse sieltä AIHE VAPAAN tilanne esim. vauvakuume tai taaperot tai mistä nyt haluat kesk6stella.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko vielä esim 15 v sitten, kun oli viimeiset ajat ns normaalia menoa, puhuttiin kestovaipoista, kuravaatteiden kestävyydestä, eskareista, merinovillan ylivoimaisuudesta. Toki mukana oli niitä vedenkeitto-ohjeita ja muuta humoristista.
Olen samaa mieltä että palsta on nyt pilalla. Täällä raivoavat yli 50v miehet, me olemme vähemmistönä nykyään.
Voit edelleen puhua kaikista mainitsemistasi asioista. Se ei ole kiellettyä.
Kyllähän siellä keskusteluja löytyy. esim. uusimpana tämä
"Raskaus ja mahdollinen ero/yh äiti vertaistukea
Jasu"
Kaipaan noita aikoja.
Kun joku nostaa noita vanhoja keskusteluita niin ne ovat aika asiallisia ja hyväntahtoisia. Nykyään joka ketjuun eksyy joku hullu.
Miksi me homot ei voida kirjoittaa kun voidaanhan me jo synnyttääkin?
-winner-