Miten sitå nykyää tutustuu naisiin.
Miten sitä tutustuu naisiin nykyään kun ei noita oikein kiinnosta. Minulla aika vähän kavereitaki niin en tiedä. Osumia ei tule tinderissä ja mitään.
Kommentit (38)
Lähesty julkisilla paikoilla arvostavasti. Itseeni ainakin eniten vetoaa se miehessä että uskaltaa tulla aloittamaan keskustelun siitä saattaa alkaa uusi ihmissuhde, tai ihan vain kiintoisa juttutuokio, klikkaa tai ei! On sen arvoista. Ah, rakastan kun ihmiset tulevat juttelemaan!
Kertoo mulle ainakin siitä ettei mies ole sosiaalisesti ihan urpo tai vietä kaikkea aikaansa internetissä tms. Ja siitä että osaa heittäytyä ja olla läsnä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle on jo sanottu, että jostain heikkolahjaisten yhdistystoiminnasta. Heikkolahjainen kun olet itsekin.
En sekaannu vammaisiin.
No se on sitten voi voi. Ei voi mitään, yksin on heikkolahjaisen eleltävä.
En ole heikkolahjainen mulla on 2 työpaikkaa ja rahaa
Tuossa lähimäkkärissä on yksi Down-syndroomainen töissä. Sillä on työpaikka ja tyttöystävä.
En vaa tajua naisia. Monta kuvaa ja teksti ei mitää osumia. Ei sitä vain kiinnosta ketään
Maksa on pahaa. Harva nainen maksalla seksiä antaa. Narttukoiraltako olet maksalla seksiä hankkinut? Se on kuule laitonta!
Olen jo pitkään käyttänyt vain maksullisia naisia, reilupeli molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä saa maksalla kyllä.
Maksalla? Naudan vai sian? Vai omallasi?
Vauhdikkaasti jo rasvoittuneella vaiko vielä terveellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä saa maksalla kyllä.
Maksalla? Naudan vai sian? Vai omallasi?
Vauhdikkaasti jo rasvoittuneella vaiko vielä terveellä?
Allun tietäen kyseessä on jo kirroosivaihe.
Mä en vaa ymmärrä naisia mulla on siistit kuvat monta kuvaa uusiakin kuvia ei tule osumia ja profiiliteksti miten naiset on noin vaativia mitä ne etsii, en ole kuitenkaa työtön enkä eläkeläinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensiksi kannattaa lopettaa pisteen laittamista otsikkoon, koska niin ei kuulu tehdä.
Aha: uusi palstahullu on löydetty: Pistehullu!
Tässä tapauksessa olisi ehkä ollut parasta pitää loppuun kysymysmerkki (siis tällainen: ?).
Mikähän teitä naisia oikein vaivaa?
Ei tässä ole enää niinku mitään järkeä, en jaksaa antaa tykkäyksiä ku ei kelpaa niin ei kelpaa ja tule osuma
Parempi jatkos olla aina yksin ja käydä maksullisissa niin saa läheisyyttä varmasti
Menkää hiton nirsot naiset kuuhun ku ei teitä koskaa muutenkaa kiinnosta, olen ennenkin käynyt maksullisissa ne kyl antaa ja koskee.
Oliko paljon postia lajiteltavana viime vuorossa?
parempi käydä maksullisissa 50 € antaa 30 minuuttia kaunis nainen
Tarjoilee kuumaa vettä muovikassissa lämmittämään auton lukkoa tai ovea jos on jumissa
Tubevideot. Insta. Siitä naiset saa vähän kuvan minkälainen mies on ja elämäntyyli. Jutut. Helpottaa kummasti naisten kiinnostumista, jos siisti mies.