Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät tunnu tietävän minkälainen on tavallinen mies ja syynä tähän on some ja hömppädraama.

Vierailija
05.02.2026 |

Naisten mielestä normaali mies on tälläinen

-Yli 190cm

-Alhainen rasvaprosentti eli lihakset erottuu hyvin kehosta

-Hiusraja täydellinen

-Pukeutuu muotivaatteisiin eli on ns muodin huipulla

-Mies on aina laittautunut eli ehostettu ulkonäkö on aina

-Miehellä tulee olla kalliita koruja ja kallis kello ranteessa

-Vähintään AMK tutkinto mutta mielellään parempi tutkinto

-Palkka vähintään 4000e/kk

-Miehellä on kallis auto eli joku vähintään 20 000e audi,bmw tai tesla

-Miehen sijoitukset tuottaa hyvin rahaa

Jos mies ei täytä noita naisten kriteerejä niin silloin naiset pitää miestä inkelinä tai luuserina

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta näiden ketjujen teko senkin inkel. 

Vierailija
22/40 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa aloittaja, joka syyttää muita todellisuudesta vieraantumisesta mutta ei vissiin ole itse pistänyt vuosiin nenäänsä ovesta ulos.

Aika stereotyyppinen viesti, joka on kirjoitettu itseä varten.

Nyt satumaailmassasi muut nauraa aloittajalle ja aloittaja ei ole pistänyt vuosiin nenäänsä oveta ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internet kiinni, astu ovesta ulos hyvä mies, tutki ja katsele oikeaa maailmaa.

Huomaat kuinka rakastuneet parit yhdessä hengaillen ovat huomattavan tavallisia ja elävät elämäänsä.

Toistan, ulos netistä, sit ulos ovesta.

Tsemppiä.

Vierailija
24/40 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän media on rakentanut käsittämättömän paradoksaalisen ideaalimiehen mallin.

Pitää olla menestynyt tossukka.

Pitää olla ura, mutta antaa naisten mennä ohi.

Pitää olla jännä, mutta tasapainoinen ja turvallinen.

Pitää olla vahva, mutta näyttää kukkakepiltä.

Rahaa pitää olla kuin rosvopäälliköllä, mutta pitää olla töiden sijaan kotona tiskaamassa.

Pitää olla johtaja, mutta antaa naisen päättää kaikesta.

Avioliittojen aika taitaa olla ohi.

En kyllä tunnista itseäni.

M57

No sun pitäs olla vielä M27.

Vierailija
25/40 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ääliö

Ääliö ääliön tunnistaa

Vierailija
26/40 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nimenomaan tietävät, minkälainen on tavallinen mies, ja sellaisen kelpuuttaakin kyllä. 
Aloittajakin sen tietää, kunhan trollailee ja provoaa. Kyllästymiseen asti. 

Vierailija
27/40 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Syö, juo tai runkkaa valveilla ollessaan-> Näiden lopettamiseen se monella tyssää.

Vierailija
28/40 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa aloittaja, joka syyttää muita todellisuudesta vieraantumisesta mutta ei vissiin ole itse pistänyt vuosiin nenäänsä ovesta ulos.

Nyt satumaailmassasi muut nauraa aloittajalle ja aloittaja ei ole pistänyt vuosiin nenäänsä oveta ulos.

Ei mulla ole satumaailmaa. Halusin herätellä aloittajaa: ihmisten tapaaminen reaalimaailmaan, ulos tindereistä ja instagrameista. Sieltä löytyy ne ihan tavalliset naiset, jotka tutustuu mielellään ihan tavalliseen mieheen.

Siis jos tämä ei uhriudu niin kuin aloituksessa.

Vierailija
29/40 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole satumaailmaa. Halusin herätellä aloittajaa: ihmisten tapaaminen reaalimaailmaan, ulos tindereistä ja instagrameista. Sieltä löytyy ne ihan tavalliset naiset, jotka tutustuu mielellään ihan tavalliseen mieheen.

Melko narsku viesti!

Olet hyväntekijä ja haluat auttaa, mutta loppukaneettina on solvaus. ;D

Vierailija
30/40 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän media on rakentanut käsittämättömän paradoksaalisen ideaalimiehen mallin.

Pitää olla menestynyt tossukka.

Pitää olla ura, mutta antaa naisten mennä ohi.

Pitää olla jännä, mutta tasapainoinen ja turvallinen.

Pitää olla vahva, mutta näyttää kukkakepiltä.

Rahaa pitää olla kuin rosvopäälliköllä, mutta pitää olla töiden sijaan kotona tiskaamassa.

Pitää olla johtaja, mutta antaa naisen päättää kaikesta.

Avioliittojen aika taitaa olla ohi.

En kyllä tunnista itseäni.

M57

No sun pitäs olla vielä M27.

Poikani on. Ei pidä paikkaansa hänenkään kohdalla.

Vierailija
31/40 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko narsku viesti!

Olet hyväntekijä ja haluat auttaa, mutta loppukaneettina on solvaus. ;D

Vai vielä narsku 😆 ei käytöstä voi solvata. Aloittaja valitsee käytöksensä itse. Hän myös käytöksellään sabotoi kaikki mahdollisuudet löytää kumppania.

Vierailija
32/40 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset käyvät koulua tavallisten poikien kanssa. Sitten lähtevät yleensä opiskelemaan ja sielläkin tapaa tavallisia miehiä. Töissä niitä tapaa vielä lisää. Naiset ei yleensä elä koko elämäänsä suljettuna torniin.

Vierailija
33/40 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset käyvät koulua tavallisten poikien kanssa. Sitten lähtevät yleensä opiskelemaan ja sielläkin tapaa tavallisia miehiä. Töissä niitä tapaa vielä lisää. Naiset ei yleensä elä koko elämäänsä suljettuna torniin.

Luonnollisesti uskon kaiken mitä internetissä sanotaan ;DDDDD Ihan kuten Miko ja Joakim, nuo märkäkorvaiset superälyköt.

-winner-

Vierailija
34/40 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan katsoa, kuinka monta vaadetta oma puolisoni täyttää. Ihan peräti kaksi kymmenestä. Olen ihan superonnekas, kun olen hänet löytänyt, hän on aivan super.

Kaksi kymmenestä.

Vierailija
35/40 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti ihan katsoa, kuinka monta vaadetta oma puolisoni täyttää. Ihan peräti kaksi kymmenestä. Olen ihan superonnekas, kun olen hänet löytänyt, hän on aivan super.

Kaksi kymmenestä.

Huvittaa ajatus että kiinnostelis joku auto tai rannekello.

Vierailija
36/40 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai vielä narsku 😆 ei käytöstä voi solvata. Aloittaja valitsee käytöksensä itse. Hän myös käytöksellään sabotoi kaikki mahdollisuudet löytää kumppania.

Lueppa vielä se aloitusviesti. Aloittaja ei ole käyttäytynyt mitenkään vaan esitti passiivissa väitteen. Satumaailmassasi se on jo sabotoinut kaikki mahdollisuutensa.

Vierailija
37/40 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lueppa vielä se aloitusviesti. Aloittaja ei ole käyttäytynyt mitenkään vaan esitti passiivissa väitteen. Satumaailmassasi se on jo sabotoinut kaikki mahdollisuutensa.

Esitti väitteen eli käyttäytyi. Lähetti viestin eli käyttäytyi.

Meinaatko sä että ihmisen asenne ei välity hänen puheistaan? Voitko nyt hiukan selittää, miten se toimii?

Vierailija
38/40 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiminta on käyttäytymistä. Aloitusviestissä ei ole yhtään passiivia. Suomi ei ehkä ole sun äidinkieli, mutta ei se mitään, muuten tuosta sai ihan ok selvän.

Vierailija
39/40 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa aloitusta spämmää joku jatkuvasti vähän eri variaatioilla

Vierailija
40/40 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivertonaisen kriteerit kumppanille: sen kanssa on mieluummin, kuin ilman sitä. 

Alahan määritellä naisiksi muitakin kuin instabeibejä ja voimistelutähtiä. Heillä toki on näitä kriteerejä superautoista ja leukalinjoista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi