Voiko 69-vuotias enää löytää rakasta
Kommentit (63)
No en nyt suhteesta tiedä mutta itse kyllä panen yli 60 v miehiä. T. 35-v salimuija.
Voi toki. Sukulaismies meni 90-vuotiaana naimisiin 75-vuotiaan morseimensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Et löydä. Oot syrjäytynyt narsisti, jonka läheisetkin ovat hylänneet.
Johan on kommentti!
Minä lopetin parisuhteesta haikailun hiukan yli 40-vuotiaana ja olen ollut tyytyväinen elämääni sinkkuna. Kyllä elämässä riittää kaikenlaista mielenkiintoista tekemistä muutenkin eikä ole mitään erityistä tarvetta tehdä kompromisseja oman ajan ja rahan käytön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hiljaiset sillat leffa onhan se myös haikea.
Voit ihan varmasti löytää kumppanin.
Ihan p.sCa tekotaiteellinen. Meryl muikistelee naamaansa kliseisesti omin maneerein, oli rooli mikä tahansa. Clint pökkelö kuten aina, so cool. Pyhhh.
Ja kyse pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku vanhusten palvelukodissa voi löytää kumppanin, jos kohtalo ja onni sen suo.
Harvat 69-vuotiaat ovat vielä vanhusten palvelukodissa, helvetti.
Moni asuu senioritalossa alkaen jo 55-60-vuotiaana. Munattu rskkaus, sitoutuminen ja valinnat.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä iässä enää sellaista tarvitse.
Ei munkaan mielestä. Mä oon 62-v. ja tulen lopun elämääni asumaan yksin. Ei enää yhtään muikkelia elätettäväksi, niistä ei oo ku riesaa ja rahan kulua...Jos seksiä tekee mieli lähden Tallinnaan, jos ei jaksa matkustaa niin pienestä kännistä Anne antaa...Tehkää te mitä lystää, minä toimin näin ja hyvin menee!
Vierailija kirjoitti:
Voi löytää. Tiedän useita, jotka noin 70v. löytäneet ja jopa avioituneet. Ja lehdissähän vanhemman iän rakkaustarinoita aika usein kuvaillaan. Esim. eräs julkisuudestakin tuttu nainen oli löytänyt kumppanin Valo-deittisivuston avulla lähemmäs 80-vuotiaana. Onnea!
Joo, joo ja voi hyvää päivää...
Liisa Hyssälä ja Eero Lehti taitavat olla vielä vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Olen 74 ja pyöritän neljää miestä. Ihan kiva harrastus. N74
Minkä ikäinen olet? Jäi vähän epäselväksi.
Vastikään avioituivat Senni Sopanen 98v ja Matti Hara 82v.
Koskaan ei ole liian myöhäistä.
Tottakai voi. Ei rakkaudella ole yläikärajaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse, mutta haluaa 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vastikään avioituivat Senni Sopanen 98v ja Matti Hara 82v.
Koskaan ei ole liian myöhäistä.
Korjaus, Matti Hara 89v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku vanhusten palvelukodissa voi löytää kumppanin, jos kohtalo ja onni sen suo.
Harvat 69-vuotiaat ovat vielä vanhusten palvelukodissa, helvetti.
Juuri näin. Eläkeikä on 67 ja joten tuskin sitä töistä mennään suoraan palvelutaloon..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan tarvitsee, läheisyyttä, joku joka pitää kädestä tai hipaisee poskea.
Huomenta, kulta,Tule kahville !
Jokainen ihminen tarvitsee jonkun. ILman partneria emme ole mitään.
En suostu uskomaan, etten minä ole mitään sen vuoksi, ettei minulla ole partneria. Kyllä minä olen.
Olet ja olen hedelmäpuu ilman hedelmiä . Kukkamaa ilman kukkasia. Kaksin aina kauniimpaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetin parisuhteesta haikailun hiukan yli 40-vuotiaana ja olen ollut tyytyväinen elämääni sinkkuna. Kyllä elämässä riittää kaikenlaista mielenkiintoista tekemistä muutenkin eikä ole mitään erityistä tarvetta tehdä kompromisseja oman ajan ja rahan käytön kanssa.
Minulla tuli ero 54 vuotiaana. Hän lähti ja jätti. Ja vinkui takaisin, mutta ovi oli suljettu. Oli ihastuksia , miksi en ajatellut aikanaan mikä on oikeen.
Kyllä tuossa iässä kannattaa ennemmin etsiä hautapaikkaa.
Hiljaiset sillat leffa onhan se myös haikea.
Voit ihan varmasti löytää kumppanin.