Nainen, onko epäviehättävää jos mies ei osoita minkäänlaista aloitekykyä tai johtajuutta?
Vaan olettaa naisen tekevän kaikki suunnitelmat ja päätökset.
Kommentit (14)
Johtaja ei tarvitse olla mutta pitää olla aktiivinen ote yhteiseen elämään. En viehäty lapasesta.
Mutta sen olen huomannut, että naiset ovat siirtyneet vuonna 2026 katselemaan vanhempia miehiä, ikäluokasta 59 ylöspäin.
Erittäin epäviehättävää, luotaantyöntävää, vastenmielistä, epäseksikästä, mielisairasta, kuvottavaa, säälittävää, noloa jne.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sen olen huomannut, että naiset ovat siirtyneet vuonna 2026 katselemaan vanhempia miehiä, ikäluokasta 59 ylöspäin.
Viisikymppiset naiset ja vanhemmat, toki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppiset naiset ja vanhemmat, toki
Nyt puhutaan jo yli 35.
On. Kukaan ei halua perässä vedettävää kivirekeä saatikka lapasta.
En tarvitse johtajaa, sellainen lähinnä ärsyttää. Kuitenkin aloitekyvytön on vätys, jollaista en katsele. Jollei ihminen pysty parisuhteessa tekemään asioita toisen eteen, etsimään kompromisseja ja puhumaan asioista, niin turha sellainen on. Koskee sekä naisia että miehiä.
Enemmän kai sinä mariset siitä, että naiset ei hae kotoa ja hoida muutenkin kaikkea. Missä on naisten aloitukset siitä, ettei miehet tee aloitteita? Mitä kaikkea teet nykyään omasta aloitteesta?
Se on epäviehättävää sekä miehissä että naisissa, perässävedettävää lapasta ei kukaan halua vetää ja jos vielä olettaa toisen tekevän kaikki päätökset ja suunnitelmat.
No enpä tiedä. Minulla on sellainen tuulimylly täällä kotona, että vähän vähempikin riittäisi.
On yhä. Mitä sinä joka päivä kyselet samaa.