Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä huomenna työpäivä ja mikä ala? Minulla on ja

Vierailija
29.04.2007 |

olen yksin, johtoporras pitää vapaata.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lapset haeyyais kuitenkin normaalia aiemmin, siis ennen klo 17, että ennättäis itekin kauppaan ja sitten kotiin vappua juhlimaan...

Vierailija
2/20 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsetkin ehditään hakea hyvissä ajoin ennen päiväkodin sulkemista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei lastenhoitaja, kuinkas kuvittelet että lapset voi hakea aiemmin jos vanhemmat normaalisti töissä!!!! Vapunaatto on ihantavallinen arkipäivä! Laita vappus valmiiksi jo nyt, niin minäkin teen!

Vierailija
4/20 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat laskentaihmisillä mitä ovat, saan olla onnellinen jos ehdin edes puoli viisi päiväkotiin.

Vierailija
5/20 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin menen, koska projekti on siinä vaiheessa että keskiviikkona sen pitää olla valmis. Ei auta.

Vierailija
6/20 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna ja ylihuomennakin työvuoro

Vierailija
7/20 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pörssiyritykset julkistavat. Meillä on joka ikinen kuunvaihde tosi kiireinen ja luvut pitää olla kasassa joka kk:n 5. työpäivä oli sitten mikä pyhä tahansa, itse asiassa nää vaput ja muut vaan tekee hallaa ;(

Vierailija
8/20 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös uudenvuodenaatto on työpäivä, jouluaatto sentään ei.

Vierailija
9/20 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kirjoitinkin että TOIVOTTAVASTI haettais aiemmin, vaikka tiedän sen olevan vaan omaa toiveajatteluani!!

Tottakai hoidetaan lapsenne normaalisti klo 17: ään, mikäli TODELLINEN hoidontarve on se eli siis vanhemmat töissä tohon asti. Totuushan vaan on se, että suurin osa pääsee jo puoliltapäivin ja menee kauppojen kautta kotiin valmistamaan vappua ja hakevat sitten lapsensa just vähän ennen klo 17 valmiiseen vappukotiin...

Kyllä lapsistakin on mukavaa, kun joskus haetaan aiemmin ja pääsevät auttamaan vappukoristeiden ym. laitossa.

Ja tämä väitteeni perustuu 17 vuoden työkokemukseeni päiväkodissa, että aina on ne tietyt samat lapset viimeisenä, olkoompa kyseessa mikä aattopäivä tahansa!!

Hauskaa Wappua kaikille!!!

Vierailija
10/20 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkkarina terveyskeskuksessa

Vierailija
11/20 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun duunis on hoitaa niitä lapsia ja sun työpäiväs päättyy klo 17.00. Mitä ihmettä sä ruikutat? Jos lapset olis haettu klo 16.00 mennessä livistätkö töistä ja otat tunnin omaa lomaa????

Ja mistä sä tiedä mikä on kenenkin TODELLINEN hoidon tarve? Soittletko sä vanhempien työpaikoille että tiedät milloin niiltä työt loppuu???

Ja jos vanhempi haluaa mennä ruokakauppaan ruuhkaan ilman kiljuvia lapsia, onko se rikos? Ilmeisesti koska silloin sinä et pääse TYÖAJALLA sinne kauppaan. Tuskin kuitenkaan tullut yllätyksenä sulle tämä vapun aaton vuoro???

Itse olen töissä sairaalassa enkä voi todellakaan toivoa että lähtis jo potilaat kotiin niin pääsisin omaa vappua laittamaan hiukka aikaisemmin.

Vierailija
12/20 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturi-kampaaja, olen töissä ja pitääkin kiirettä.

Vierailija
13/20 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna normaali työpäivä, vappu vapaa ja taas keskiviikkona töihin.

Vierailija
14/20 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri aattopäivinä ja kuun vaihteessa on monella alalla kiireisintä.

Vierailija
15/20 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni palolaitoksella. Ukki hakee lapset tarhasta ja tuo minulle yökylään.

Tytär hakee aamulla vuoron päätyttyä että päästään kuopuksen kanssa kaupungille ja syömään!

Minulla vapaata kaksi viikkoa, ihanaa!

Vierailija
16/20 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tosiaankin on jokaisen oma asia, käykö kaupoissa ym. ennekuin hakee lapsensa. Onhan se yleisestikin todistettu, että meidän tekemää työtä päiväkodissa ei arvosteta!!!!! Mutta kuinka moni teistä kävisi omassa työssänne, jos ei meitä olisi hoitamassa teidän lapsikultianne??? Miettikääpä sitä!! Ja tavallisia ihmisiä mekin olemme omine perheinemme ja menoinemme.

Itselläni ei tulisi mieleenikään ( eikä kyllä muillakaan meidän talon 15 tädistä), että eka hoidetaan kaupat, kampaajat , kodinsiivoukset ym. ja vasta sitten haettais oma lapsi hoidosta. Me ollaan nähty ( tai puhunkin nyt vaan omasta puolestani) niin paljon niitä lapsipoloisia tässä vuosien varrella,jotka 10 tunnin hoitopäivän jälkeen itkevät ja odottavat hakijaansa kellon ollessa 17 tai ylikin. Ja hupsista,sieltä se äiti tai isi tuleekin joskus klo 17.20 aikoihin mukanaan Hullujen Päivien kassi täynnä iiihhaaania ostoksia. Eli tuossa se nähdään,mikä joillekin vanhemmile on tärkeätä!!!!

Omat lapseni ovat tulevalla viikolla hoidossa ma klo 9-15(minä vien, isä hakee),ke klo 9-12.45(isä vie, minä haen),to klo 9-13(isä vie, minä haen) ja pe on lapsilla VAPAAPÄIVÄ, kun äidilläkin on töistä vapaata!!!Että repikää siitä!!!!

Ja nyt päätän tämän keskustelun omalta osaltani tähän ja lähden tekemään jotain fiksumpaa, kun väittelemään täällä kanssanne!!!

T: lastenhoitaja

Vierailija
17/20 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi en ole elintarvikepuolella, siellä vasta hälinä onkin. Olen pukeutumisen puolella ja siellä kyllä yllättävän kova hälinä myöskin tulossa

Kaupassa varmasti huomisen kiireisin työpaikka, vai mitä meinaatte? Tänään kun kävin pikkusiwassa niin siellä oli tänään jo aivan järkyttävä ruuhka, mitä se on suht isossa citymarketissa HUOMENNA, huoh

Vierailija
18/20 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

se tosiaankin on jokaisen oma asia, käykö kaupoissa ym. ennekuin hakee lapsensa. Onhan se yleisestikin todistettu, että meidän tekemää työtä päiväkodissa ei arvosteta!!!!! Mutta kuinka moni teistä kävisi omassa työssänne, jos ei meitä olisi hoitamassa teidän lapsikultianne??? Miettikääpä sitä!! Ja tavallisia ihmisiä mekin olemme omine perheinemme ja menoinemme.

Itselläni ei tulisi mieleenikään ( eikä kyllä muillakaan meidän talon 15 tädistä), että eka hoidetaan kaupat, kampaajat , kodinsiivoukset ym. ja vasta sitten haettais oma lapsi hoidosta. Me ollaan nähty ( tai puhunkin nyt vaan omasta puolestani) niin paljon niitä lapsipoloisia tässä vuosien varrella,jotka 10 tunnin hoitopäivän jälkeen itkevät ja odottavat hakijaansa kellon ollessa 17 tai ylikin. Ja hupsista,sieltä se äiti tai isi tuleekin joskus klo 17.20 aikoihin mukanaan Hullujen Päivien kassi täynnä iiihhaaania ostoksia. Eli tuossa se nähdään,mikä joillekin vanhemmile on tärkeätä!!!!

Omat lapseni ovat tulevalla viikolla hoidossa ma klo 9-15(minä vien, isä hakee),ke klo 9-12.45(isä vie, minä haen),to klo 9-13(isä vie, minä haen) ja pe on lapsilla VAPAAPÄIVÄ, kun äidilläkin on töistä vapaata!!!Että repikää siitä!!!!

Ja nyt päätän tämän keskustelun omalta osaltani tähän ja lähden tekemään jotain fiksumpaa, kun väittelemään täällä kanssanne!!!

T: lastenhoitaja

Asiaa puhut! onneksi olet oikealla alalla ja jaksat!

Vierailija
19/20 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun puolesta voit olla ihan rauhassa, koska yritän päästä mahd. aikaisin lähtemään, sitten haen lapset ja sitten käymme yhdessä kaupassa! Meidän päiväkodissa ei ainakaan aattoisin ole ketään hoidossa 17 asti. Yleensä puoli neljän aikaan alkaa olla jo tyhjää, kun itse pääsen hakemaan.

Vierailija
20/20 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos mun työvuoro on merkattu päättyvän klo 17 ja kaikki lapset onkin haettu klo 16.30 mennessä ja mä lähden kotiin, niin mulle tulee siitä -30 minuuttia, jotka vähennetään ylitöistä tai jotka mun on muulloin tehtävä takaisin eli en käy kaupassa tms. työajallani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi