Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajantasainen koiranhoitajan palkka - virallisesti maksettuna, ei siis pimeästi?

Hipsuliini
22.05.2023 |

Kotiin hoitaja pennulle - pentu sinänsä helppo ja pieni, mutta pikku ulkoiluja pitää tehdä usein. Meillä on tosin oma piha ja lenkkipolku/nurtsialue aivan vieressä.

Ajattelin kysellä lähialueelta jotain opiskelijaa, teiniä, eläkeläistä tms. Korvauksen maksan ihan virallisesti, eli riippuen hoitajan muista tuloista, niin häneltä menee verot ja toisaalta minulle tulee työnantajamaksut päälle.

Mitä maksatte? 2h? 4h? 8h? Ei yön yli hoitoa, mutta tosiaan vielä ei ole mahdollista koiran mennä hoitajan kotiin vaan meille on tultava. Koira myös nukkuu paljon, joskin hereillä ollessaan sitä pitää vahtia, ettei tee tuhoja.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vaikka Tassuvahdin hinnastoa. 

Itse käytin Helsingissä yksityistä kivaa hoitajaa, jolla laskutus Ukon kautta.

Vuorokausi oli 40 euroa ja varmaan viikosta olisi voinut sopia jotakin pituuden mukaan. 

Harmikseni tämä hoitaja muutti. 

Hänellä yksi koira kerrallaan hoidossa + oma koira ja auto käytössä. Vei koiria mm ulkoilemaan Nuuksioon ja oli muutenkin aktivoinnista ja kouluttamisesta kiinnostunut. 

Rahalle sai mielestäni vastinetta, koska onnellinen ja väsynyt koira tuli kotiin. 

Jos koira oli hoitoon menossa, se juoksi portaat ylös heille. 

Vierailija
2/13 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoimmalla pääsee kun etsii sen koiranhoitajan joltain koiranhoitosivustolta ja maksaa sen mitä pyydetään esim care tai tassuvahti tai mitä näitä nyt on. Tassuvahti veloittaa 24€/tunti seuranpidosta ja Caressa monen hinnat alkaen 7€. Vain 2 tunnin vahtimisesta se tuntihinta varmaan suurempi kuin toi 7, mut se selviää kun ottaa yhteyttä ja selailee niitä hoitajia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se pentu yksin sitten yön yli? 

Vierailija
4/13 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta se palvelu yrityksestä. Miksi haluat tehdä asian niin vaikeaksi? Miten joku 4 H kerho onko niillä koiranhoitopalveluja?

Saat siis laskun, jonka maksat. Mitä ideaa jotain työnantajamaksuja ryhtyä toimittelemaan?

Vierailija
5/13 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos sovit vaan jonkun koiraharrastuksesta kiinnostuneen nuoren kanssa keskenänne asiasta. Annat nuorelle taskurahaa siitä, että on koiran seurana sovitusti.

Vierailija
6/13 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otit pennun jos et pysty itse sitä hoitamaan?

Vierailija
7/13 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sinusta aloittaja nyt suuri työnantaja kun välttämättä haluat oikein työnantajamaksut maksaa iha ite?

Vierailija
8/13 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä tarvitset hoitajaa ilmeisesti. Miten opiskelija pääsee päivällä koiran seuraksi? Vai onko viikonloppuisin tuo tarve?

Eläkeläiset sitten tonkii sun kaapit.

Vierailija
9/13 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit lapsia jo et pysty itse hoitamaan?

Vierailija
10/13 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö oikein työpaikkahaastattelun? Tarkistatko taustat vai luotatko ihan vaan johonkin ventovieraaseen kodissasi. Nyt on kyllä epävarmaa saada rehellinen ihminen jos et tunne entuudestaan.

Vierailija
11/13 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit lapsia jo et pysty itse hoitamaan?

Itse hoidin lapseni. Eivät olleet vieraalla tädillä hoidossa koskaan.

Vierailija
12/13 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että. Saisiko vielä lisää aivan hyödyttömiä ja typeriä kommentteja tähän? Eipä tästä apua herunut (no joo, yksi järkevä vastaus oli, kiitos siitä!), mutta popcornin kanssa toimii. AP

- Kuinka tyhmä pitää olla, että luulee, ettei opiskelijat pääsisi päivisin? Nehän tekee etänä ja ei luentoja välttämättä koko ajan ole ja jos et ole huomannut, niin kesä on juuri alkamassa, koulu kuin koulu on kohta ohi. 

- Kyllä, pentu on tietenkin yöt yksin. Doh.

- Suurin osa netin hoitajaa tarjoavista palveluista ei laskuta vaan yhtä lailla itse pitää hoitaa palkka. Ja kun on kunnalla/valtiolla töissä, niin menee duuni alta, jos kiertää veroja, niin sen lisäksi, että itse haluan hoitaa asiat lain mukaan, niin eipä paljon kannattaisi riskiä näin pienissä summissa ottaa. Hoitajia ei myöskään ole välttämättä noissa palveluissa omalla alueella ja hinnat ovat holtittomia - esim. 2h hoito maksaisi tyyppisesti 60e. 

- Nuorelle maksettu taskurahakin on veronalaista tuloa. Doh. Ei se siitä verottomaksi/työnantajamaksuttomaksi muutu, että sitä kutsuu taskurahaksi. Toki alle 18v jos on ja tienaa riittävän vähän, niin prosessi on työnantajan puolelta yksinkertaisempi ja vähemmän lisämaksuja.

- Kyllä. Siitä just mun ego on kiinni, että haluan olla suuri työnantaja. Huoh. P*llystähän se niiden maksujen kanssa säätö on, helpompaa olis maksaa lasku tai pimeänä, mutta ks. aiempi kommentti, ne ei nyt ole vaihtoehtoja. 

- Ja joo, näin tein, että otin koiranpennun ja ajattelin silti käydä välillä töissä. Vaikkapa kerran kuussa toimistolla, muutenhan tässä etäillään. Tokihan se olisi varmaan parempi, että työttömät vaan ottaisi koiria, voitaisiin sitten sossun tuilla maksella työttömien koirien ruokia ja eläinlääkäreitä.

Mutta ei siinä, pistäkäähän lisää loistavaa kamaa tulevaa? Tai mitäpä jos hankkisitte elämän, mites se...?

Vierailija
13/13 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon pyytää koiran hoidosta palkkaa. Lauantai aamusta sunnuntai tai iltaan. Käytän 2 kertaa pitkällä lenkillä ja aamu ja ilta pikapissit. Olen kotona koko ajan. Koiria ollut i useita itselläni aikanaan. Saksari ja kultsikka. Ja kun ei tuntematon, vaan naapuri... Vaikia pyytää hintaa, mutta en kehtaisi ihan ilmaiseksikaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme