Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Masentaa, päästään omakotitaloon asumaan vasta,kun lapset ovat
09.04.2007 |
kouluiässä. Masentaa niin paljon, kun nyt ei voi tarjota pikkulapsivaiheessa muuta kuin kerrostaloasunnon. Onko kothalotaovereita?
Kommentit (2)
Ei kerrostaloissa mitään vikaa ole, jos ne sijaitsevat hyvällä alueella. Kuten esim tämä meidän uudehko kt tilavine lasiparvekkeineen, joka sijaitsee Helsingin keskustan tuntumassa meren rannalla, jossa ihanat ulkoilumaastot. En tosiaan edes haluaisi mihinkään omakotitaloon.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
...ja kai minusta ihan normaali ja tasapainoinen tuli... ;-)