Tietääkö joku miksi välillä olen bannattu ja välillä en?
En kirjoita siis palstalle mitään ja banni häviää hetken kuluttua. Pari tuntia on kestänyt.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Tietää
No kerro ystävällisesti?
Sama täällä, paitsi että olen kirjoittanut muutaman viestin. Banni alkoi eilen, on merkitty kestäväksi tähän iltapäivään ja välillä on päällä, välillä ei. Tein eilen ketjun aiheesta, saatte arvata kerran poistettiinko se :)
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä bannaus siis ilmenee?
Sen sijaan, että päätyisi sivustolle, tulee englanninkielinen ilmoitus valkoisella ruudulla, suunnilleen
[ip-osoite] has been banned until [päivämäärä&kellonaika]
Välillä taas palstalle pääsee normaalisti.
Käytätkö suojattua icloud lähetystä? Suojatussa icloud lähetyksessä kommentteja ollaan peukutettu joita en ole peukuttanut.
No jos latelee tänne ihan mitä sattuu, niin kyllä systeemi bännää. Toisaalta jos kerrot jonkun totuuden, jota ei kestetä, niin siitäkin tulee bannia kun trollit ilmoittaa tarpeeksi usein.
Vierailija kirjoitti:
No jos latelee tänne ihan mitä sattuu, niin kyllä systeemi bännää. Toisaalta jos kerrot jonkun totuuden, jota ei kestetä, niin siitäkin tulee bannia kun trollit ilmoittaa tarpeeksi usein.
Lukisit muutakin kuin otsikon.
Mitä väliä sillä on, se on mobiililaitteella 2 sekuntia ja kiinteällä yhteydellä 5 sekuntia niin banni on kierretty
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei ole kirjoittanut mitään. Järjestelmän bugi ilmeisesti kyseessä. Itse kirjoitin eilen kolme todella kesyä viestiä ennen niin sanottuja banneja. Viestejä ei mennyt poistoon, tuli vain tämä ihme rajoitus.
Se toinen bannit saanut
Ihan älytön tilanne. Onko muita, joille on käynyt näin?
Tietää