Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi esihenkilö asuu samalla paikkakunnalla kuin entinen rakastajani. Miten

Vierailija
05.02.2026 |

keskustella tästä paikkakunnasta kuitenkaan mainitsematta tätä rakastajaa (=syy, jonka takia kävin ko. paikkakunnalla, 50km:n päässä Helsingistä, usein)?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on, vaikka sanoisi että entisen heilan luona kävin. Lähes jokaisella on sellaisia, eikä ne ole hävettäviä asioita! Nykyään olisi outoa olla yhdessä sen ensimmäisen ja ainoan kanssa!!

No jos AP on naimisissa ja se rakastaja olikin suhteen ulkopuolinen? Sittenhän asiasta tulee vähän mutkikkaampaa.

Lähes 30 vuotta työelämässä olleena alan olla nähnyt "kaiken". Pomoilla on ollut sivusuhteita, kollegoilla on ollut sivusuhteita, pomoilla on ollut suhteita alaisiinsa ja kollegoilla keskenään. Miesporukat on käynyt työmatkoilla hyvin arveluttavissa kohteissa jne. 

Asian ytimeni on: ihmistä kiinnostaa pääasiassa vain minä itse ja mitä minusta puhutaan. Välillä voidaan hetken juoruta muista, jotta oma nahka kiillottuu. Esihenkilön elämää  ei heilauta suuntaan tai toiseen arvelu siitä, että alaisella on saattanut olla suhde hänen naapuriinsa. Esihenkilöä sen sijaan kiinnostaa tekeekö alainen työnsä kunnolla vai ei.

Vierailija
42/46 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Tätä tarkoitetaan sanonnalla: sitä niittää mitä kylvää. Ihan ite oot soppasi keittänyt, koita vaan niellä se.

Ei tässä mitään soppaa ole. Pohdiskelenpahan vain. Olen ihan zen asian kanssa.

Ap

Joo niin näytät olevan. Muuten vaan ihan paniikissa vauvapalstalla murehtimassa, jos joku tajuaa 1+1. Epävakaa olet.

En ole paniikissa. Keskustelen. Jos olisin mies, olisinhan silloinkin epävakaa?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No keskustelet mainitsematta entistä rakastajaasi. Tarvitsetko selkosuomitulkkauksen tai tavuviivat?

No kun meinaan joka kerta lipsauttaa asian... Asuvat siis pienehkössä kunnassa ja samalla omakotialueella. Täysin en voi olla varma siitäkään, etteivät olisi naapureita. Pelkään, että uusi esihenkilö muistaa nähneensä autoni useita kertoja naapurinsa pihalla tms.

Ap

Siis mikä on pienehkö kunta?

Missä. Kuinka iso..

Kerro nyt.

Vierailija
44/46 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Tätä tarkoitetaan sanonnalla: sitä niittää mitä kylvää. Ihan ite oot soppasi keittänyt, koita vaan niellä se.

Ap

Joo niin näytät olevan. Muuten vaan ihan paniikissa vauvapalstalla murehtimassa, jos joku tajuaa 1+1. Epävakaa olet.

Ap

Kyllä olisit. Miesten keskuudessa tosin pakonomainen tarve hölöttää "valloituksistaan" on huomattavan harvinaista. Mutta epävakaata se olisi silti.

Vierailija
45/46 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään esihenkilöni ei ole viimeisen 20 vuoden aikana ollut lainkaan kiinnostunut siitä, kenen kanssa ja missä tyydytän seksuaaliset tarpeeni. Nytkö pitää aina jonkun paikkakunnan tullessa puheisiin muistella, että ketä nussin ja minkämerkkisen auton takapenkillä edes jossain lähitienoilla, koska muuten ei ko. paikkakunnasta voi millään tavalla keskustella?

"Ai olet menossa asiakkaan luokse Forssaan. Kuule, se on tosikiva paikkakunta, siellä jossain Torronsuon tienoilla on hyvä levähdyspaikka, jossa annoin Samille elämänsä suihinoton." - näinkö nykyisin keskustellaan esihenkilön kanssa?

Vierailija
46/46 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kyllä olisit. Miesten keskuudessa tosin pakonomainen tarve hölöttää "valloituksistaan" on huomattavan harvinaista. Mutta epävakaata se olisi silti.

Jotkut ihmiset vain tarvitsevat jatkuvasti jännitystä, koska perhe-elämä toistuvine rutiineineen on tappavan tylsää. Minä olen sellainen ihminen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi