Uusi esihenkilö asuu samalla paikkakunnalla kuin entinen rakastajani. Miten
keskustella tästä paikkakunnasta kuitenkaan mainitsematta tätä rakastajaa (=syy, jonka takia kävin ko. paikkakunnalla, 50km:n päässä Helsingistä, usein)?
Kommentit (46)
Lisäksi olen pitkässä parisuhteessa - kaikki tietävät tämän, joten exään liittyvät jutut ajoittuvat tuonne 2000-luvun ihan alkuun.
Siis epäilet, että pomosi muistaa jonkun naapurissa vierailleen auton 25 vuoden takaa? Sinä ajat yhä samalla autolla kuin 2000-luvun alussa? Eihän tätä tarinaa enää usko kukaan. Ja mitä tuo haittaisi, vaikka nyt ilmenisi, että joo tapailin sen sun naapurin Virtasen Jaskan kanssa 25 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei tää voi olla totta... Tapahtui joskus 2002, ja ap luulee että pomo muistaisi yli 20 vuoden takaa kotikadullaan olevan auton, joka nökötti siinä silloin tällöin ja lopulta katosi. Ja ihan kuin ap:lla olisi sama auto edelleen, hei haloo!!
Tapahtu 2024-25
Ap
Eli tämä olikin vain huumoria tai 0/5 provo.
"exään liittyvät jutut ajoittuvat tuonne 2000-luvun ihan alkuun."
Ajattelinkin, ettei oikeasti kukaan voi olla pomolleen valloituksistaan hölöttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on, vaikka sanoisi että entisen heilan luona kävin. Lähes jokaisella on sellaisia, eikä ne ole hävettäviä asioita! Nykyään olisi outoa olla yhdessä sen ensimmäisen ja ainoan kanssa!!
No jos AP on naimisissa ja se rakastaja olikin suhteen ulkopuolinen? Sittenhän asiasta tulee vähän mutkikkaampaa.
No mitä te sitten kuvittelette rakastajan tarkoittavan?
Ap
Jos sinulla on edelleen tuo sama auto, niin vaihda autoa ja sano, ettet ole koskaan käynytkään siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on, vaikka sanoisi että entisen heilan luona kävin. Lähes jokaisella on sellaisia, eikä ne ole hävettäviä asioita! Nykyään olisi outoa olla yhdessä sen ensimmäisen ja ainoan kanssa!!
No jos AP on naimisissa ja se rakastaja olikin suhteen ulkopuolinen? Sittenhän asiasta tulee vähän mutkikkaampaa.
No mitä te sitten kuvittelette rakastajan tarkoittavan?
Ap
Monikaan ei täällä näyttänyt sitä hoksaavan vaan luuli, että sulla on vaan ollut ihan tavallinen suhde jonkun esimiehesi kanssa samassa paikassa asuvan kanssa.
AP ei siis halua sivusuhteensa paljastuvan työpaikalla, siitä tässä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vaikea ongelma.
Aloitetaan helpolla. Kun joku kysyy mitä kuuluu, voit vastata lyhyesti, että ihan hyvää, kiitos. Tapana on myös kysyä tämän jälkeen mitä kysyjälle kuuluu. Tarkoitus ei ole, että pidät yksityiskohtaisen luennon olostasi alkaen siitä, kun heräsit aamuneljältä etkä saanut enää unta.
No niin. Jatketaan.
Visualisoi seuraava tilanne: joku sanoo asuvansa Lohjalla, jossa myös exäsi asuu. Onko sopiva vastaus
A) yksityiskohtainen monologi exästäsi, missä hän asui, kauanko olitte yhdessä, miksi erositte, ja jokaisesta Lohjan tienmutkasta jossa olet käynyt
VAI
B) ai jaa, Lohjahan on ihan kiva kylä. Tunnen sitä jonkun verran, mutta ei olekaan tullut käytyä vähään aikaan.
Kyllä, näin voi menetellä. Silti lipsautuksen vaara on olemassa. Yhdessä vaiheessa tuo ent. rakastaja yritti saada minua takaisin,
Jep jep.
Sama auto kuin 2000 luvun alussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään, että uusi esihenkilö muistaa nähneensä autoni useita kertoja naapurinsa pihalla tms.
Kuinka tavallisuudesta poikkeava auto tai rekkari sinulla on, että joku muistaisi naapurissaan silloin tällöin vierailleen auton? Itse tässä meidän rivarissa tunnistan kyllä esimerkiksi naapurin isovanhempien auton, kun se tuossa parkissa on, mutta kahden kilometrin päässä prisman parkkipaikalla en enää tunnistaisi ko autoa.
Asun 3000 asukkaan kylällä ja tässä vielä pienemmällä, hyvin tiiviillä omakotitaloalueella. Kyllä täällä tiedossa, millaiset autot lähinaapureilla ja heillä usein vierailevilla sukulaisilla ja bongas kyllä helposti vieraat autot (hakemassa jotain lasta harrastukseen, toriostajat ym.), joten kyllä tuollaiseen saattaa oikeasti kiinnittää huomiota. Varsinkin jos vaikka esihenkilö lenkkeillyt siitä säännöllisesti ohi ja/t
Juuri tätä tarkoitin. Kasvoin pienellä paikkakunnalla ja ihmiset muistivat pitkäänkin, jos jonkun naapurin pihalla oli ollut parkissa jokin vieras auto.
Ap
Mistä ihmeestä nuo täysin epärelevantit exät 2000-luvun alusta tähän hyppäsivät? nyt en kyllä yhtään ihmettele, jos aloittajalta lipsahtaakin, että kävin siinä sun naapurissa Virtasen Jaskaa panemassa jokunen vuosi sitten ja se hopeanharmaa skoda octavia, jonka rekkari oli AKU-313 oli mun. Siis ai kauheeta, miten tämä nyt näin lipsahti?!?
Ap. Tätä tarkoitetaan sanonnalla: sitä niittää mitä kylvää. Ihan ite oot soppasi keittänyt, koita vaan niellä se.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä nuo täysin epärelevantit exät 2000-luvun alusta tähän hyppäsivät? nyt en kyllä yhtään ihmettele, jos aloittajalta lipsahtaakin, että kävin siinä sun naapurissa Virtasen Jaskaa panemassa jokunen vuosi sitten ja se hopeanharmaa skoda octavia, jonka rekkari oli AKU-313 oli mun. Siis ai kauheeta, miten tämä nyt näin lipsahti?!?
Kysyitte exästä - vastasin exästä. Aihe koskee yhtä rakastajistani, ei mitään exää. Hanki lukutaito.
Ap
Tolla ulosannilla voi lipsauttaa ihan mitä vaan ja se ei haittaa. Sillä kukaan ei tajua mitä tässä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Tätä tarkoitetaan sanonnalla: sitä niittää mitä kylvää. Ihan ite oot soppasi keittänyt, koita vaan niellä se.
Ei tässä mitään soppaa ole. Pohdiskelenpahan vain. Olen ihan zen asian kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tolla ulosannilla voi lipsauttaa ihan mitä vaan ja se ei haittaa. Sillä kukaan ei tajua mitä tässä tapahtuu.
Ette ymmärrä lukemaanne. Ei mahda mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä mitään soppaa ole. Pohdiskelenpahan vain. Olen ihan zen asian kanssa.
Ap
Joo niin näytät olevan. Muuten vaan ihan paniikissa vauvapalstalla murehtimassa, jos joku tajuaa 1+1. Epävakaa olet.
Voi, mikä välkkypää. Kerro vaikka, että kävit siellä panemassa mummoasi
kyllä pomosi ymmärtää, että sinunkaltaisilla on vakioasiakkaita monissa kaupungeissa.
Aihe koskee yhtä rakastajistani
Siis niitä on useampi?!?
Vierailija kirjoitti:
kyllä pomosi ymmärtää, että sinunkaltaisilla on vakioasiakkaita monissa kaupungeissa.
Minä olin tuon miehen asiakas.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aihe koskee yhtä rakastajistani
Siis niitä on useampi?!?
On.
Ap
Mistä tuon keksit? Exät ajoittuvat 2000-luvun alkuun, rakastajat 2020-luvulle. Yhdestä viimeksi mainitusta kyse,
Ap